Kvalita nafty - Německo vs. u nás

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 8. 2018 21:16

na horsi casy, no.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 24. 8. 2018 07:40

osobne jsem za svych cca 500tkm nikdy nezaznamenal rozdil a to jsem takonval uz opravdu vsude, jednu dobu opravdu na dvore JZD v Polsku ... Svet motoru delal testy benzinu a nafty pred par lety a zahrnul do nich i vzorky z Nemecka. A pokud si dobre vzpominam, tak ceska paliva prekvapila pozitivne, zatimco u nekterych nemeckych vzorku byly nejake nedostatky.
Urcite to jde nekde najit na netu.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 10. 2018 10:14

V benzínu u nás a v Německu rozdíl není. V naftě je.
anonymni

Odeslat příspěvekod polda 25. 10. 2018 10:36

Moje poslední zkušenost OMV z Innsbrucku a Essa Itálie supr, nějaká doporučená noname v Arnoldsteinu (A) stejnej sráč jak u nás, díky tomu ,že to netáhlo jsem měl.aspoň nižší spotřebu.
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 10. 2018 11:13

To vám závidím, že ten rozdíl dokážete poznat.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 25. 10. 2018 14:26

Táhne to prej líp vocpodu.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 10. 2018 14:27

Aha, tak to neznám, co už nemám TDi.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 25. 10. 2018 15:21

Vagi píše:Hlavně v těhlech hicech je motor sametovější...s VIFem měl lehce hrubší chod...možná to bude i tím, že Millers přidá něco málo oktanů.



Mno, já to tam dávam kvůli jiným věcem než je chod motoru......

-- 25. 10. 2018 16:23 --

MELLO píše:To vám závidím, že ten rozdíl dokážete poznat.


No dokáží tak nějak prd.....pak jedou přes hory, nebo je super vedro a svedou to na naftu. :mrgreen:
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 10. 2018 15:26

Poznat u nafty, že motor jede víc potichu a na stejné 700 km trase pokaždé nižší spotřeba není zas tak těžké. Jinak brát naftu ve Starém Městě nebo třeba v Mýtě obojí Shell je taky rozdíl. Staré Město /u Uh. Hradiště/ a Mýto je totiž zásobované s jiných rafinerií. Jinak Staré Město Shell je hodně dobré, údajně je zásobené z rafinerií Rakouska. Jestli je Shell Mýto zasobené z Kralup nebo Polska nevím, ale moje zkušenost bral jsem tam asi 3x prakticky plnou a vždy teda hodně nic moc...
Jinak co se týče benzinu tam je to fakt úplně jedno kde se bere, takže nějaký fanatik pro paliva ze západu určitě nejsem...
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 25. 10. 2018 16:05

Tady je to samej odbornik na naftu. :D
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 10. 2018 16:07

tady je to samej odborník na všechno :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 25. 10. 2018 16:11

Máš recht....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 10. 2018 16:39

:mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 10. 2018 16:40

T.E.CH píše:Tady je to samej odbornik na naftu. :D

Je to můj názor, já Ti ho nevnucuji. Když to víš lepší, tak jenom dobře... :D
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 25. 10. 2018 16:58

Já to lepši nevím....na to jsou potřeba testy za velké peníze. Tam pak lze něco určit, zda je to kvalitní či nekvalitní a zda je norma dodržena, či nikoli.

Zrovna u Shellu bych já vůbec nebral.... kvůli ceně. Stejná kvalita je i jinde....tak proč platit více. Bavíme se o naftě.....

Naftu se snažím brát u Euroilu.....

Dle mého názoru je důležitější, vybrat dobrý (když už) naftový motor. S naftou už hodně dlouhou dobu nejsou žádné problémy.....
T.E.CH
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků