Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Neurotic píše:Až bude na CNG stejná dan jako benzín a naftu tak si o něho nikdo neopře ani kolo
glider píše:2.0TSI a na naftu ani nepomyslis.
V jakém autě to jde koupit s 90-100l nádrží na benzín a 10l na olej, aby to někam dojelo?
Hondamaník píše:Tak jasný, Ford v dieslu to neni a nikdy nebude...
garážmistr píše:S 2.0d jsem měl spotřebu o 0,5-0,7l nižší než s 2.0tsi. Spotřeba oleje byla zhruba 0,5l mezi výměnama. Nebylo třeba řešit dolívání.
Je fascinující, kolik lidí si dokáže vysnít svůj vlastní závěr, přestože fakta jsou jiný.
garážmistr píše:S 2.0d jsem měl spotřebu o 0,5-0,7l nižší než s 2.0tsi. Spotřeba oleje byla zhruba 0,5l mezi výměnama. Nebylo třeba řešit dolívání.
Je fascinující, kolik lidí si dokáže vysnít svůj vlastní závěr, přestože fakta jsou jiný.
Hondamaník píše:Zkus raději reagovat na to srovnání 20d s 2,0 TSI. Holt ne všechny turbobenzíny jsou tak užraný jako tvůj letitej ecoboost...
garážmistr píše:S 2.0d jsem měl spotřebu o 0,5-0,7l nižší než s 2.0tsi. Spotřeba oleje byla zhruba 0,5l mezi výměnama. Nebylo třeba řešit dolívání.
Je fascinující, kolik lidí si dokáže vysnít svůj vlastní závěr, přestože fakta jsou jiný.
goes píše:Mi vychazi u adekvatniho auta a dizl vs benzin uspora nafty tak tech 15-25% dle stylu jizdy apod. Vetsninou kolem tech 20%.
one-z píše:garážmistr píše:S 2.0d jsem měl spotřebu o 0,5-0,7l nižší než s 2.0tsi. Spotřeba oleje byla zhruba 0,5l mezi výměnama. Nebylo třeba řešit dolívání.
Je fascinující, kolik lidí si dokáže vysnít svůj vlastní závěr, přestože fakta jsou jiný.
Počítal si to ručně dle dotankování?