Stránka 7 z 12

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 14:20
od Nissan350Z
speleo píše:Jak jsi měl dlouho ty auta? Pokud ne déle jak 10 let, tak to není moc reprezentativní :-)

3 TDI. První bylo 2 roky starý, když jsem ho kupoval a 2 roky ho měl. Potom jsem koupil zase 2 letý a měl ho 6 (to bylo načipovaný a zůstalo v rodině dalších cca 6 let), potom jsem koupil 3 letý a měl ho 8 let. Teď mám CDI, koupil jsem jako 6ti letý, mám ho zatím 2 roky. Za mne je nafta bez problémů.

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 15:21
od speleo
O.K., zjevně je to trochu o štěstí a o tom, jak se o to starali předchůdci.

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 15:25
od Kibitz
aikoN píše:GH: Vstřiky, turbo, dvouhmota, DPF, EGR + rychlejc odchází podvozek, protože to je těžší.

Co z toho moderní turbo benzíny nemají? A když jsem zmínil rychlejší odcházení podvozku kvůli 200kg navíc u CNG, tak jsem byl k smíchu.. ;-) Dobře, vstřiky se tak nekazí. DPF stojí už dneska přijatelně a blíží se doba, kdy bude i v benzínech.

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 15:45
od aikoN
To nepopírám, že se dnešní benziny bohužel čím dál víc přibližují dieslům - jak svým projevem a škodlivostí, tak i složitostí. S nástupem euro 7 to už bude úplně u řitě nejspíš a jediný rozdíl bude, kterou pistoli vytáhnu ze stojanu.

Ale dnes lze furt ještě sehnat motory, které tyto cypoviny nemají ;-)

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 15:48
od speleo
Dvouhmoty už u benzínů jsou, EGR taky, turba taky, vstřiky (ale ne tak vysokotlaké) rovněž, takže chybí jen DPF a ten skutečně bude co nevidět :-)

Zářná budoucnost nás čeká...

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 15:58
od aikoN
Tak ty dvouhmoty (ty jsou skutečně u všech?) a EGR se u těch benzinů tolik neserou, stejně jako vstřiky.

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 16:12
od speleo
Dvouhmoty nejsou u všech, ale u celé řady aut jo a kupodivu to neni nijaká nová záležitost, ale i můj 2.0i Fíkus z 2008 už to má.

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 18:26
od Filo0
Dvojhmota ruls

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2015 18:36
od JardaB
Dnes uz jsou ty dily celkem vychytany a nesere se to - teda spis se da rict, ze to vydrzi celou zivotnost auta, nejakych 5-7 let a 200-300kkm.

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 10. 2015 20:13
od Izibia
Proč se vlastně tak masově používá diesel, když máme jiné alternativy, které nejsou tak nebezpečné?


http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-re ... tesi-kreml

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2015 18:44
od pech.
Nafta do slušnýho auta nepatří.

Dvouhmota by nebyla nutná, kdyby se do aut nemontovaly ty *****.

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2015 18:45
od Filo0
Dvojhmotu má väčšina dnešných benzínov

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2015 19:17
od JardaB
Je to asi dan za cim dal vic chabrus klikovku a prevodovku, by to ty prime razy neustalo. A taky se na tom prijemne napakuje servis.

Re: Nafta - jedovaté a karcinogenní svinstvo

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2015 21:46
od anonym
HDM ruls

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2015 21:50
od PeTr7650
Nafta ruls