Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 31. 1. 2020 09:49

ace2 píše:Nejsem milovník, jenom se k tomu stavím pozitivně. Ted mi staví nabíječku v garáži :D sice nemám, ale chci být připravený do budoucna.

O jaký náklady jde? Ten Ionity? Není to tak že je to drahý jen pro náhodný zákazníky, ale s registrovaní uživatelé VW s Ionity kartou to mají cca 3x levnější?


hele doba toho, jak u kazdeho druheho textu o elektormobilech bylo info, jak nulove naklady, pak halerove vuci benzinu, uz proste skoncila. Nyni vychazi km i s predplacenim vice, jak vetsinu lidi benzin, ale zase je pravda, ze diky omezenemu dojezdu clovek stejne moc nenajede.

Jinak nabijecka v garazi je fajn. Uz jsi to zde psal asi na dvaceti mistech. Poslu ti vecer excel s tematy, kde to info jeste neni, at nemusis zbytecne hledat.

-- 31. 1. 2020 09:49 --

ace2 píše:Nechci to nějak obhajovat, ale dálniční superchargery prostě budou z principu vždy spíše nouzové řešení kde bude třeba navíc potřeba cenou regulovat počet nabíjených aut. Předpokládám že se bude tlačit na to aby se dobíjelo doma (nebo na firemních parkovištích, veřejných garážích atd).

Navíc se všechno překotně a zatím ne úplně jednotně rozvíjí, takže ted budou následovat roky slepých uliček, chaosu než se podaří nastavit nějaký stejný směr a univerzálnost jako je to u pump. Třeba nám Toyota ukáže že pro dálkovou elektromobilitu bude vodík a čistý EV zustanou jako commutery na kratší jízdy.


tusim ze text z 90% podobny tomuto jsi zde pred par dny uz psal
JardaB 25. 3. 2020 22:55
Se klidne omluvim kdyz to bude za pul roku vsechno cajk.
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 1. 2020 09:50

Excel :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 31. 1. 2020 09:57

ace2 píše:Nechci to nějak obhajovat, ale dálniční superchargery prostě budou z principu vždy spíše nouzové řešení kde bude třeba navíc potřeba cenou regulovat počet nabíjených aut. Předpokládám že se bude tlačit na to aby se dobíjelo doma (nebo na firemních parkovištích, veřejných garážích atd).

Navíc se všechno překotně a zatím ne úplně jednotně rozvíjí, takže ted budou následovat roky slepých uliček, chaosu než se podaří nastavit nějaký stejný směr a univerzálnost jako je to u pump. Třeba nám Toyota ukáže že pro dálkovou elektromobilitu bude vodík a čistý EV zustanou jako commutery na kratší jízdy.


tlačit se může, ale pro naší republiku, kde žije skoro polovina lidí v činžákách a panelácích, sci-fi
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 31. 1. 2020 09:58

na to prijde opoved, ze se to vyresi a i ted nema kazdy svou pumpu
JardaB 25. 3. 2020 22:55
Se klidne omluvim kdyz to bude za pul roku vsechno cajk.
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 31. 1. 2020 09:59

:D
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 31. 1. 2020 10:01

ne na to přijde odpověd že pro lidi z paneláků se nic nemění a své dieselové poklady můžou mít pořád.
4 techničáky a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 31. 1. 2020 10:03

myslíš ty své dieselové a benzínové poklady cenově dražší kvůli těm elektro zázrakům
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 31. 1. 2020 10:08

ne e. Bych řekl že jsou auta levnější a levnější pořád.
4 techničáky a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 31. 1. 2020 10:09

já ne, ale to jedno
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 31. 1. 2020 10:19

+1
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 31. 1. 2020 10:27

Tomas B píše:
JardaB píše:https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/nabijeni-elektromobil-ionity-pre-cez-e-on-rychlonabijeni-kwh.A200120_184825_automoto_fdv
když si vezmu, jak během cest resim, kde natankovat abych usetril halire na litru a to mam na to stovky km rezervu.... by mi jeblo :D


ty čísla sedí, co se týká přepočtu nákladů na kilometr?

Sedí, reálně budou i o něco vyšší. Počítají se spotřebou 200-250 Wh/km, takovej e-tron jezdí spíš za 350-400.
skype jr.
PatV
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 31. 1. 2020 10:56

Arnie J píše:Excel :D

jo :D :D

-- 31. 1. 2020 11:01 --

Tady to asi rozsekli, kdo má premium https://www.idnes.cz/auto/magazin/elekt ... _testy_lsv
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 31. 1. 2020 11:20

další položka do excelu.

dnešní reálný kupující zákazník EV si nekupuje EV s vidinou že bude jezdit "zadarmo" kupujou to že to jede prostě dobře, má to zajímavé vlastnosti a pro část lidí je to i nová hračka na hraní. Ale ne že dá 2.2 za eTrona s představou že ho nebude stát provoz ani korunu.

Takhle se k tomu staví ty sídlištní majitelé dieselů. Majitelům EV je to jedno bych řekl, problémy s nabíjením mají celkem logicky vyřešený už před nákupem toho auta a tedy se nedají teoretické problémy odpůrců na ně aplikovat. Navíc zřejmě mají jako zálohu pořád nějaké ICE auto.
4 techničáky a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 31. 1. 2020 11:21

takze je to jen takova hracka pro hornich 10 tisic.proc to teda EU tlaci jako spasu lidstva?
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 31. 1. 2020 11:23

páč čůráci
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků