Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod powerball 19. 9. 2021 20:14

jo zrovna se na to chystam.Vavra a Cocik je dobra kombinace :D
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 19. 9. 2021 20:19

dvanáctiwattovej elektromobil od bentley :D

-- 19. 9. 2021 20:59 --

doporučuju dokoukat do konce, pro kouďáka obzvlášť 8-D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 19. 9. 2021 22:57

Jsem to jenom proklikal a dobrý. Nejlepší je, že to má ten větrník, kterým to nabíjí baterky. :D
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 9. 2021 01:55

ježiš to byla kravina :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 20. 9. 2021 01:57

jo docela jo :D čekal sem od tehle dvou trochu víc.Ale předvolební slogan pro prezidentský volby Řídit stát jako Bentley se mi líbí.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 1. 10. 2021 14:15

Po delai dobe nekdo normalni. Ale podibne zkusenosti jako ja…

7 dní s elektromobilem Mercedes-Benz EQC - recenze
 
Při cestě z konference SpeedChain jsme v Praze prorazili s Ivan Macho pneumatiku. Náhradní vozidlo bylo přistavěno až ráno a stal se jím elektromobil Mercedes Benz EQC. 
 
„Výborně, skvělé, náhradní auto - elektromobil, mám štěstí, “ pomyslel jsem si. 
 
Při převzetí jsem byl stručně seznámen s vozem, způsobem nabíjení, kabelem v kufru – jeden do běžné zásuvky, druhý do nabíječky – nabíjecím čipem od ČEZ, nabíjecí kartičkou od E.ON CZ, nabíjecí kartičkou od Mercedes-Benz AG a možností platit mobilní aplikací a platební kartou. „No… doufám, že nebudu muset nabíjet.“ 
 
V Brně mám schůzku od 10:30, musíme vyjet. Nastartuji a ticho, divný pocit. Výborné zrychlení, okamžitý výkon, jízda mě baví. Komfort auta shodný s modelem MB GLC. Baterka nabitá na 75 %, dojezd 288 km, do Brna to dáme, kdyžtak nabijeme v Humpolci. 
 
Došlo k nejhoršímu. Před Humpolcem máme dojezd 100 km. Připouštím, šlo částečně o styl jízdy, to zrychlení je opravdu zábavné. Vypínám klimu, ukončuji nabíjení mobilu. 
 
V Humpolci (Vystrkově) jsou všechny nabíječky obsazené. Tesly, Enyaky a Nissan. Jediný volný stojan je ten nejpomalejší. Vyndal jsem kabel, připojil a nic. Udělám to stejné a stále nic. Potřebuji co nejdříve šťávu, musím dojet do Brna, mám důležitou schůzku. „Zavolejte na podporu Eon“, radí mi pán s Nissanem. Musím E.ON CZ pochválit, okamžitě se ozval pán z podpory, který restartoval daný stojan, a vše do 3 minut fungovalo. Jenže hrozně pomalu a vlastně ještě pomaleji, protože díky 100% vytížení celé stanice klesl výkon všem. Abych měl svou baterii nabitou na 100 %, musel bych stát u stojanu asi 7,5 hodiny. „Kašlu na to, nějak dojedeme.“
 
Zbytek jízdy jedeme 90-110 km/h. Zaparkoval jsem s rezervou dojezdu 8 km. No nic moc, co vám budu povídat. V garážích CTP Brno Office park Vlněna máme nabíječky, ale než jsem vše připojil, nastavil, aktivoval aplikaci a zaplatil, strávil jsem u stojanu 10 minut. Zamknu auto, běžím na schůzku již s 15minutovým zpožděním a aplikace mi po dosednutí na židli v PKV BUILD s.r.o. napíše, že je nabíjení přerušeno. 
 
„Cože? Co teď? Jak dojedu domů a zítra do práce?“ Je jediná možnost, musím najít nabíječku v dojezdu 5 km od Vlněny, ať mám 3km rezervu. Sakra! V podzemních garážích není mobilní internet. Musím vyběhnout do přízemí a najít nejbližší nabíječku. Nesnáším elektromobily!!!
 
Celý příběh skončil hodinovým nabíjením u stojanu Teplárny Brno, vzdálený 4,5 km od Vlněny. Dalších 6 dní jsem zažíval podobně kladné či záporné okamžiky – například kde nabít, budu na to mít čas, vypnutá klima, nenabitý telefon apod. 
  
Co tím vším chci říct?
- Pokud s elektromobilem chcete dojet včas, jezděte pomalu – paradox, že?
- Elektromobil je fajn věc, jen nesmíte ročně jezdit 65 tis. km jako já.
- Elektromobil je pro krátké nájezdy v okolí bydliště, ideální je mít možnost nabíjet doma v garáži.
 
Přeju elektromobilitě světlé zítřky, v budoucnu budu asi fanda, ale zatím to tak bohužel není.
goes
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Japhy 1. 10. 2021 14:26

Nijak zvlášť jsem to nestudoval, ale nikomu nepřipadá divný tahat s sebou bambilion čipů a kartiček, abych mohl nabíjet i jinde? Nestřílí se tím e-mobilita do nohy?
Japhy
Nováček

Odeslat příspěvekod JardaB 1. 10. 2021 14:27

Njn, to chce zmenit zivotni styl, nikam nespechat a vse bude OK.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 1. 10. 2021 14:32

takže to dobře dopadlo a aspoň se nenudil :D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 1. 10. 2021 14:37

cílem emobility není ekologie, ale omezení mobility ovčanů

plynová dachna za 250 ujede na nádrže (lpg+ba) 1100 km, elektroshit s dvojnásobnou cenovkou max čtvrtinu

to by se plebsu líbilo, kdyby si mohl svobodně cestovat a poznávat, že to doma není až tak růžový, jak mu vlády líčí, nic, doma budeš, narajzoval ses dost
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 1. 10. 2021 18:58

***** elektromobily, tohle nepotřebuju na cestách řešit
Naposledy upravil Lukas063 dne 1. 10. 2021 19:00, celkově upraveno 1
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 1. 10. 2021 19:00

Jako ty ruzne karty a zasuvky to je mazec, no. Kdyz prijedu k jakekoli pumpe, tak to normalne natocim z hadice, zaplatim kartou nebo v nejhorsim kes a jedu dal. Nehrozi, ze by mi prisla SMS ze mi to dalo jen 2 litry atp :D
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 3. 10. 2021 13:14

Me to kamarad taky vzsvetloval, ze s EV autem musim premyslet jinak. Ptam se proc jinak, kdyz je to jen auto a jde mi jen o pohodlne presuny.
Mimochodem nesnasim dalsi karticky, ktere mi zbytecne nafoukujou penezenku.
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 3. 10. 2021 14:13

On to ten kamarád nechtěl říci naplno. Totiž, že jakékoliv spojení slov elektromobilita a přemýšlení je problematické.
O přicházející elektromobilitě se nesmí přemýšlet, je to úděl. V Bruselu ví.

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Ad%C4%9Bl
Úděl je něco, co si nevybíráme dobrovolně.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod agathodaimon 19. 10. 2021 14:48

https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/dobiti-elektrickeho-vw-id-3-vychazi-uz-ted-draz-nez-dotankovani-auta-na-naftu-a-lip-uz-nebude/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=632401&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=Xoou4qYJnTU-202110191158&dop_id=13943613
kolik piv vypiješ tolikrát jsi člověkem.
Die With Beer In My Hand
agathodaimon
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků