Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Lexx píše:On ho dá po 700 km do skříně a mezitím jezdí s novým řetězem. Po dalších 700 km dá ten druhý do skříně a jezdí s třetím novým. Takže po 2100 km má tři stejně (málo) vytahaný řetězy, ale kolečka jsou ještě v cajku (jsou víc v cajku, než kdyby jezdil s prvním řetězem 1750 km a pak teprv nasadil nový řetěz). No a pak jede zas s prvním řetězem, druhým, třetím... a postupně *****í kolečka až do smrti. Jako jo, dává to sysel.
Vana666 píše:Lexx píše:On ho dá po 700 km do skříně a mezitím jezdí s novým řetězem. Po dalších 700 km dá ten druhý do skříně a jezdí s třetím novým. Takže po 2100 km má tři stejně (málo) vytahaný řetězy, ale kolečka jsou ještě v cajku (jsou víc v cajku, než kdyby jezdil s prvním řetězem 1750 km a pak teprv nasadil nový řetěz). No a pak jede zas s prvním řetězem, druhým, třetím... a postupně *****í kolečka až do smrti. Jako jo, dává to sysel.
Děkuju ale nedělám si iluze že to pochopí
vysvětloval jsem mu to už několikrát
akorát je nestřídám po 700 km, ale daleko častěji, třeba už po jednom nebo dvou výletech, tedy cca 30 - 100 km
goes píše:.... A sam pak ukazal, ze na nej najel skoro 3x tolik a je retez v poradku.....
Vana666 píše:uff, sorry ale to je fakt magor
700 kiláků max ujedu na jeden řetěz když chci aby to kazeta a převodníkem přežily a proto můžu nasadit zase nový řetěz bez výměny kazety (tohle jde zopakovat max. 2x -3x)
pokud na tuhle podmínku rezignuju a jedu přes 700 km, už na tu kazetu nikdy nemůžu dát nový řetěz. Proto jedu tři řetězy najednou a až se všechny tři ojedou (4-5 kkm) jde vše včetně kazety převodníku a někdy i přehazovačky do kontejneru a začínám nanovo
kdybych jel do mrtva jen na jeden řetěz, vyhazoval bych vše už po cca 1500 - 2000 km
Vana666 píše:jo měl jsem pravdu, prudí schválně
Vana666 píše:jo měl jsem pravdu, prudí schválně
Rezignoval jsem na pravidelnou výměnu převodů a udělal experiment - řetěz vytahaný na třetí zářez měrky jsem neměnil ale dál tam nechal včetně převodů až úplně do mrtva. Přesněji řečeno řetězy jsem střídal tři furt dokola na jedné kazetě a jednom převodníku.
Ujel jsem celkem 5200 km a celou dobu ok, vše fungovalo bez poruchy akorát posledních 30 - 50 kiláků to šlo rapidně do pekel, na některých kolečkách už řetězy občas v kopci trochu přeskakovaly.
Takže limit byl dosažen, hliníkový převodník připomíná cirkulárku a řetězy se vytáhly na 120 článcích o víc jak dva články !!
Pokud bych vše měnil jak se má, spotřeboval bych na ty kiláky místo jedné kazety určitě dvě, kolem 3 -5 převodníků a minimálně sedm řetězů. Tj asi se vyplatí nic moc s tím nedělat, jezdit dokud se převod nerozpadne a terpve pak vyměnit vše najednou
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků