Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
tslany píše:Lžeš.
fricoolinek2 píše:goes píše:fricoolinek2 píše:Je to všichni na palici. Lidi jsou chudý jak kostelní myši.
Kolik lidí má čistýho 40 000? 15%?
A i takovj člověk by rok a půl nemohl jíst, aby si koupit eGolfa nebo tak něco.
Plat nad 40k hrubeho ma v CR cca 48 % zamestnancu
Plat nad 50k hrubeho ma v CR cca 28 % zamestancnu
Plat nad 60k hrubeho ma v CR cca 15 % zamestnancu
Plat nad 70k hrubeho ma v CR cca 8 % zamestnancu
Plat nad 80k hrubeho ma v CR cca 4 % zamestnancu
Plat nad 85k hrubeho ma v CR cca 3 % zamestnancu
Řekl bych, že by sis u každého toto platu/mzdy měl odečíst 10 000, aby ty % seděla...
fricoolinek2 píše:Jinak kdyby se opravdu o elektro kcháry masově zvedl zájem, jakože by se jich v EU prodalo třeba 5-10x tolik co dnes, co by to udělalo s cenama drahejch kovů? Taktéž by asi bylo třeba mnohem více těch nebohejch horníků, takže by se přecijen zvýšila poptávka po jejich práci a ty novodobí otrokáři by se asi sec jenom museli chovat o fous lépe než dosud, takže by jim museli platit více. Plus (snad!) by se to i výrazněji dostávalo do hledáčku různých lidskoprávních organizací, což by opět zvýšilo cenu těžby (vedle zvýšení ceny samotného drahého kovu).
-- 21. 6. 2021 16:10 --tslany píše:Lžeš.
Tak medián je +-/ 30k a ne 40k?
Ano, počítám průměrnou mzdu dle ČSÚ a tedy včetně odměn a bonusů. Proto je vždy za 4Q výrazně vyšší jak za 1Q až 3Q
zacatek156123 píše:Cena baterii klesa uz roky a to se poptavka podstatne zveda, za tech 10 let kdy se uz ma prodavat asi 80% elektro v EU bude cena spise nizsi nez vetsi s tim pocitaji i automobilky, ti si nemuzou dovolit aby to tak nebylo.
Na elektro penize jsou, stejne jako byli penize na auta pred x lety, kdyz byli v pomeru k prijmu mnohem drazsi i nez soucasne elektro.
Nemusime se divat na nove auta, ale ty ojete i lehce, tam kupuje vetsina a na to penize jsou vpohode. I kdyby nemeli mit vsichni 2 a vice aut v rodine a kazdy udrzbar sluzebak.
Ohledne nemovitosti je*** CNB a vsechny zapadni inflacni meny, predevsim USA.
fricoolinek2 píše:zacatek156123 píše:Cena baterii klesa uz roky a to se poptavka podstatne zveda, za tech 10 let kdy se uz ma prodavat asi 80% elektro v EU bude cena spise nizsi nez vetsi s tim pocitaji i automobilky, ti si nemuzou dovolit aby to tak nebylo.
Na elektro penize jsou, stejne jako byli penize na auta pred x lety, kdyz byli v pomeru k prijmu mnohem drazsi i nez soucasne elektro.
Nemusime se divat na nove auta, ale ty ojete i lehce, tam kupuje vetsina a na to penize jsou vpohode. I kdyby nemeli mit vsichni 2 a vice aut v rodine a kazdy udrzbar sluzebak.
Ohledne nemovitosti je*** CNB a vsechny zapadni inflacni meny, predevsim USA.
Ano, může se masovostí zlevnit technologie jejich výroby, ale zvýšením poptávky po kovech - nerostech, co se musí draze a s velkým usilím vykutat odkudsi ze země se může jejich cena zvyšovat.
BTW: Pokud by poptávka po kovech došla do nějakýho zlomu, mohlo by způsobit doslova expolozivní nárůst jejich cen? Tj. že výrobci baterií začnou doslova trhat ruce za ty drahý kovy? I třeba tak moc, že by klidně ty baterky (ať už hotový nebo nějaký komponenty) pak prodávaly dočasně se ztrátou, jen aby zůstaly na tom trhu a drželi si od těla konkureci?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků