Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 9. 2020 20:03

https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranic ... nicni_mato
nic zajimaveho, bezna propaganda, ale tenhle komentar mne rozsekal:
"vyhrávat v závodě do slepé uličky...Pyrrha by k tomu něco řekl"
:D
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 9. 2020 20:11

píše:Pyrrha


Obrázek
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 26. 9. 2020 11:41

https://echo24.cz/a/SHejk/nizozemi-otac ... .sznhp.box

Ty vole apríl už byl ne?

Že by někdo v Evropě dostal rozum a uvědomil si, že ty elektro auta něčím nabíjet musí.
Ingos
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 9. 2020 11:42

Tak tento odkaz tunjeste nikdy nebyl
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 9. 2020 11:44

a tak sem se to hodí taky
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 9. 2020 11:54

Jiste
anonymni

Odeslat příspěvekod speleo 26. 9. 2020 15:39

https://www.autoforum.cz/predstaveni/vyrobci-elektriny-chteji-uz-tak-problemovy-zivot-s-elektromobily-ucinit-jeste-tizivejsim
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 9. 2020 15:54

60000 Temelínů
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 26. 9. 2020 15:54

Je to logicky krok, kdyz uz se k regulaci site pouziva odpojovani kotlu a bojleru, proc ne nabijecek.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 9. 2020 15:58

Zadne odpojivani kotlu a bojleru se nekona
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 26. 9. 2020 16:02

Kona, dle tarifu je zaruceny nejaky pocet hodin behem dne a dispecink si provoz ridi skrz HDO https://cs.wikipedia.org/wiki/HDO. Pravda, vetsinou jsou casy stanovene predem ale v pripade problemu v siti muze byt odpojovani provedeno libovolne.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 9. 2020 16:57

Tak znovu zadne odpojovani a pripojovani se nekona.
anonymni

Odeslat příspěvekod Nekenieh 26. 9. 2020 18:27

V případě, že porušuješ smlouvu, tak se opravdu o žádné odpojení nejedná, pouze se ti změní sazba.
Pokud to ovšem máš jak to má být, tak bojler musí být přes stykač spínaný HDO1 (typicky 8 hodin denně, libovolně dle potřeby sítě), stejně tak topení přes HDO2 (typicky 16 hodin denně, opět dle potřeby sítě, nikoliv spotřebitele)
Že to nikdo nekontroluje, je jiná věc, i když na udání třeba přijedou :D
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 9. 2020 18:32

Ano. Jenze to je bezny rezim dany tarify. To je neco jineho nez ez y tu ndko jenntak vypinal a zapinal skrze signaly a stykace spotrebice.
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 26. 9. 2020 18:46

Skutecne to ale funguje tak, ze ten bojler a kotel se dalkove zapina/vypina dle pozadavku distribuce. Jestli je to stykacem nebo pres SSR je uz celkem fuk. Bojler mame pres stykac, kotel ma primo zaveden ovladaci signal dovnitr. Na bojler je tusim v nasem tarifu garantovano 8h denne, na kotel 20h, muzou to zapinat a vypinat kdykoli ale je pravda, ze v drtive vetsine casu je to pravidelne. Funguje to tak, ze u elektromeru je dalsi krabice, ktera dekoduje signaly HDO (ano, kdysi davno to byly proste spinaci hodiny s pevnymi casy) a 1-2 draty vedou do rozvadece v baraku a ridi, co je zapnuto a co je vypnuto. Neni to samozrejme problem pokoutne prezapojit ale tusim, ze uz nejakou dobu se hodnoti pomer spotreby v NT a VT a pokud je tam velka anomalie, tak to distributor muze resit.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků