Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod swarm 29. 8. 2020 20:52

goes píše:pak neni od veci testovat vuci automatu, ktery jaksi kasle na ridicovou lennost
Na automat jsem měl nabídku jen Scala 1.0 TSI 70kW a tam vím, že prohraje ve všech situacích, protože v žádné rychlosti nebude mít lepší poměr kW/kg. Realita je taková, že čeští řidiči z nějakých nepochopitelných důvodů stále brojí proti automatům a musím vybírat z toho, co je dostupné.

Nicméně přítomnost manuálu ničemu nevadí, když na začátku už budu mít vhodný stupeň a zařadím podle výkonostní křivky ve správných otáčkách. Když to nepůjde majiteli, tak je to jedno, protože si stejně vždy prohodíme auta u každého testu a rychle zařadit dokážu. Zrychlit s elektro zvládne každý, kdo umí dupnout na pedál.

Vana666: Dokud bude čas a baterka*, tak tam můžeme zkoušet start z různých rychlostí. Konečnou rychlost neřeším... když uvidím, že zprvu pomalejší auto se přibližuje, tak počkáme, jestli se přiblíží. Když uvidim, že jedno auto ujede a nemá šanci se přiblížit, tak samo do maximálky čekat nebudu.

*) bývalé letiště u Tábora je fajn, ale pro elektroauta je to země nikoho, takže musím mít v dojezdu rezervu 2x75km (u auta s WLTP 204 km)
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 8. 2020 20:54

Vana666 píše:Třeba při tom testu zjistí že zvolil blbé podmínky a změní je. Nedělal bych předčasné závěry


pamatuji jak sem mel kdysi alfu 156 V6 a kamos mel nejake TDI s kopancem. po projizdce rekl k alfe "sice fajn, ale mi to jede lip" pak jsme to i testovali nejak proti sobe a samozrejme prisly na radu discipliny "tak ted pojedeme 40 na petku a slapneme na to..." mno alfa stala na miste a on ufrcel, bylo to naprosto objektivni testovani, protoze podminky byly pro oba stejne no... a ano, stal tam argument ,ze to ma lepsi, protoze nemusi na dalnici a okresce podrazovat, kdyz mu to tak tahne...

ve finale je to jedno, jen nekdy je zbytecne to divadlo kolem dokola. No tak necemu fandim tak proc ne. kazdy ma to svoje na cem lpi. nekdo elektro auta,. nekdo elektro kola ;)
anonymni

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 29. 8. 2020 20:55

garážmistr píše:
swarm píše:Takže tobě ty situace přijdou nereálné, protože čekáš až nějaká motoristická autorita začne takové věci měřit? To je ten argument?


Ty situace jsou zcela reálný a zažíváme je všichni dnes a denně. Jen je do teď nikdo tak neprožíval. Abych řekl pravdu, nevybavuju si auto, který by mě při odbočení nebo předjetí traktoru nějak limitovalo.

Ani to, co jelo pred tebou?
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 29. 8. 2020 20:57

garážmistr píše:Ty situace jsou zcela reálný a zažíváme je všichni dnes a denně. Jen je do teď nikdo tak neprožíval. Abych řekl pravdu, nevybavuju si auto, který by mě při odbočení nebo předjetí traktoru nějak limitovalo.

tak zase dostat se na hlavní s gti a nebo s C3/55kW je trochu rozdíl :-)
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 8. 2020 21:02

maXX_CZ píše:Ani to, co jelo pred tebou?

Myslíš nějakou kolonu za traktorem?
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 29. 8. 2020 21:02

Bod pro me :)
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 29. 8. 2020 21:03

goes píše:ve finale je to jedno, jen nekdy je zbytecne to divadlo kolem dokola. No tak necemu fandim tak proc ne. kazdy ma to svoje na cem lpi. nekdo elektro auta,. nekdo elektro kola ;)

ano, kdo si hraje, nezlobí
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 8. 2020 21:04

-pb- píše:
garážmistr píše:Ty situace jsou zcela reálný a zažíváme je všichni dnes a denně. Jen je do teď nikdo tak neprožíval. Abych řekl pravdu, nevybavuju si auto, který by mě při odbočení nebo předjetí traktoru nějak limitovalo.

tak zase dostat se na hlavní s gti a nebo s C3/55kW je trochu rozdíl :-)


Při odbočení z 20km/h do kolony nějaký závratný rozdíl nevidím.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 8. 2020 21:07

maXX_CZ píše:Bod pro me :)

To už ale větvíme, začít předjíždět kolonu ze 40 a míjet traktor 160 už vyžaduje komplexní výbavu.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 29. 8. 2020 21:09

tak to já bych řekl, že do kolony, pohybující se nějakými cca 60km/h tam rozdíl docela je, pokud samo nechceš, aby kvuli tobě musel někdo příliš brzdit..
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 8. 2020 21:16

-pb- píše:tak to já bych řekl, že do kolony, pohybující se nějakými cca 60km/h tam rozdíl docela je, pokud samo nechceš, aby kvuli tobě musel někdo příliš brzdit..


Tak je to úkon vyžadující nějakej skill, s automatem to bude obecně snažší než s manuálem, menšímu autu to půjde líp než velkýmu, atd.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod swarm 29. 8. 2020 21:41

garážmistr píše:Při odbočení z 20km/h do kolony nějaký závratný rozdíl nevidím.
Jenže o takové situaci jsem nemluvil. První případ byl, že z 20km/h na to šlápneš, aby ses zařadil na hlavní, kde je sice velký provoz a všichni tam jedou rychle, ale zrovna je tam skulina. Traktor byl druhá situace, tam se nenapojuješ, ale jedeš za ním v koloně a čekáš, až se v protisměru udělá skulina. To jsou dvě různý situace a vidím, že ty sis je už dokázal spojit do jedné...

Čteš zbytečně nepozorně. To se pak nedivím, že se tady nemůžeme dobrat jakéhokoli porozumění.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 8. 2020 21:46

To vidíš kde, že jsem si je spojil?
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 8. 2020 21:46

Pokud se potrebujes zapojit rychle z 20 do provozu tak mam obavu ze ti nepomuze ani litrove tsi a ani 80 kw nebo 100 kw elektro. S tim mam problem i ja pri 300 konich a kilu za 4,5
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 8. 2020 21:54

garážmistr píše:
swarm píše:goes: Tak primárně mě zajímá, jak to zrychlí z 20 (tj. situace: dojíždím z vedlejší a předpokládám, že budu muset zastavit, ale objeví se skulinka, kam se chci rychle zařadit), z 40 (kolona za traktorem a objeví se konečně volno v protisměru) a z 70/80 (chci předjet na okresce nějakýho brzdiče).


Kdy se objevily ty první dvě disciplíny? To až s elektrem, aby mělo v čem vyhrávat? To že jsou elektra ve zrychlení z nízkých rychlostí vážně dobrý už laická veřejnost ví, že se to s přibývající rychlostí zásadně zhoršuje se teprve bude muset dozvědět.

I když teď koukám do křišťálový koule, jak budeme dělat "wow, to elektro Scalu z 20 vážně zničilo", pro reálnej život nebudou podstatný tyhle hovadiny, ale zrychlení 80-90 pro předjíždění na silnicích I. -III. třídy.

Za sebe se teda těšim na třetí disciplínu a doufám, že cílová meta bude aspoň 150km/h, na plnou trojku, ať máme trochu přehled.

Bohužel, pro běžnou lopatu je zajímavé spíš to zrychlení z 20, a ani to stejně není až tak směrodatné když tam předtím zbytečné čumí 10 sekund než se rozjede.
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků