polda píše:MV_cz píše:Dík Mello, ale počkám ještě, co na to poví polda.
Budem muset počkat až se vyjádří soudruzi z NDR co vůbec zamýšlejí.
Ešte je tu neistota v udaji otácok motora pri 130 kmh. Ja som s merania DieselPover odhadol 10.000 RPM pri 130 kmh.
Ešte som sa pohral a spočital som ako dlho mi bude trvať predbiehanie v stúpaní na Donovaly (cca 7%).
Vyšlo mi celkom slušné čislo 5,2 s. Ale zrejme to bude len v letnom období lebo manažment baterie pri teplotách pod 20 deg C redukuje dostupný vykon.
A aj nabíjaci výkon, preto pri cca 5deg C už DC nabijanie redukuje na 25 kW čo je predmetom mhohých nespokojných diskusii. Ale Škoda za to nemôže. LG Chem pre použité článku E63 predpisuje takúto redukciu nabíjacieho výkonu. Ak chce Škoda dať záruku 8r/160 tis km, tak musí rešpektovať požiadavky výrobcu batérii. Od cca 20 deg C je by však už mal byť plný zdC nabíjací vykon 40 kW, v zime by teda pomohlo ohrievanie batérie pred DC nabíjanim, stačilo by odporové. Zaujímavé ježe až do 45 deg C LG Chem prípušťa plny nabijaci vykon, čo znači že v SR/CZ vy ani v letných horúčavach nemal byť redukovaný Dc nabíjaci vykon ( pokial nestojíte pol dna na plnom slnku). Ale Citygo je mestké auto a tamje aj 25 kW v zime absolutne OK.
-- 28. 2. 2020 21:26 --ostiepok píše:Nie je to benzín 1,4.
Jazdim BB- RK cez Donovaly 900 mnm za cca 5,7l.
Má však 150 tis km, pôvodný výfuk, pôvodné ramená, pôvodne tlmiče ale netesní homo manzeta (3x vymenený semering a nepomáha) olej nežere doteraz motor prevodovka bez závady. Ale STK konči 6/2020.
-- 28. 2. 2020 20:59 --garážmistr píše:Při vstupních parametrech 130km/h, 9800 ot., 185/60 16 mi vychází celkový převod 8,93. Převod diffu očekávám 1.
Potom to silne nesedí s údajom Škoda. Žeby chyba?
Ešte som to premyslel a fakt, že diferenciál musí mať prevod 1x. Ale pre moment na jedno koleso je redukcia 0,5x.
Ešte je tu neistota v udaji otácok motora pri 130 kmh. Ja som s merania DieselPover odhadol 10.000 RPM pri 130 kmh.
Ešte som sa pohral a spočital som ako dlho mi bude trvať predbiehanie v stúpaní na Donovaly (cca 7%).
Vyšlo mi celkom slušné čislo 5,2 s. Ale zrejme to bude len v letnom období lebo manažment baterie pri teplotách pod 20 deg C redukuje dostupný vykon.
A aj nabíjaci výkon, preto pri cca 5deg C už DC nabijanie redukuje na 25 kW čo je predmetom mhohých nespokojných diskusii. Ale Škoda za to nemôže. LG Chem pre použité článku E63 predpisuje takúto redukciu nabíjacieho výkonu. Ak chce Škoda dať záruku 8r/160 tis km, tak musí rešpektovať požiadavky výrobcu batérii. Pomohlo by ohrievanie batérie pred DC nabíjanim, stačilo by odporové. Ale Citygo je mestké auto a tamje aj 25 kW absolutne OK.