Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 12. 2019 06:44

https://www.idnes.cz/auto/magazin/skkod ... _testy_fdv
taky to nepisou uplne primo ale da se to do jiste miry uzivatelsky ovlivnit, stejne si to auto bude asi trosku delat podle sve úvahy.
Jako tohle je elektro který bych si doma dovedl představit, na elektro bych odjel asi 90% cest.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 12. 2019 07:43

fricoolinek2 píše:Co jsem z prvních minitestů Superb iV nepochopil - dá se jezdit čistě na elekřinu s vypnutým benzinovým motorem nebo ten je vždy aspoň ve volnoběhu a třeba při prudké akceleraci se roztočí či je vypnutý a při prudkém sešlápnutí se rychle nastartuje? Tj. dá se v tom elektrickém módu jet tak, že prostě spalovák v žádném případě ani neškytne?

Možná by stačilo číst:

"Vzhledem k tomu, že superb dokáže svištět jen na elektřinu až stočtyřicítkou, dá se do práce dojet pouze na baterky."
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 3. 12. 2019 09:20

Jenze on se pta, jestli kdyz da nekde vollgas, jestli to zapne motor.
To co pises ty, je u plugin hybridu zrejme.

Motor je samozrejme v EV modu vypnuty, ale zaroven (alespon pokud vim, nejak me to moc nezajima), pokud das nekde kickdown, tak to uz ti ten - v pluginu relativne slaby - elektromotor neutahne a spalovak se pripojuje.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 12. 2019 09:26

Jop, když dáš podlahu, tak se zapne, co jsem tak pochopil. Naštěstí reakce samotného elektra jsou v pořádku, takže by k nechtěnému prošlápnutí až do podlahy nemělo dojít.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaIIx 3. 12. 2019 09:41

Plug in hybrid by mi pokryl tak 75% jízd. Možná až 90%, kdyby ho šlo dobíjet aspoň u obchoďáků, u rodiny(prostě dostatečná infrastruktura). Aby to bylo úplně dokonalé, tak bych těch 90% jídz chtěl ujet na jedno nabití a za každého počasí. Tzn. dojezd 100km na elektro.
JardaIIx
Nováček

Odeslat příspěvekod glider 3. 12. 2019 10:32

Arnie J píše:Jop, když dáš podlahu, tak se zapne, co jsem tak pochopil. Naštěstí reakce samotného elektra jsou v pořádku, takže by k nechtěnému prošlápnutí až do podlahy nemělo dojít.


Na EV to bude zjavne az pri kickdown tj. preslapnute tlacidla.

Na hybrid mode pokial si prekrocil zelene pasmo, tak to startovalo.

Kura keby som vedel, tak si to vsetko na GTE vyskusam, zapisem a teraz robim machra :D
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 3. 12. 2019 10:48

Takže pojedu piánko na elektřinu, když budu chtít předjíždět, tak se po kickdownu nastartuje studený spalovák, ten se hned vytočí aby dodal co nejvíc výkonu a po předjetí se zase vypne?

To mi nepřijde jako úplně ideální pro ten motor :)
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 12. 2019 11:09

Není cilem ideal pro motor ale proti zmene klimatu :D
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 12. 2019 11:12

Mikey89 píše:Takže pojedu piánko na elektřinu, když budu chtít předjíždět, tak se po kickdownu nastartuje studený spalovák, ten se hned vytočí aby dodal co nejvíc výkonu a po předjetí se zase vypne?

To mi nepřijde jako úplně ideální pro ten motor :)


Uz se to tu resilo 10x
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 3. 12. 2019 11:33

a na co se přišlo, já u toho nebyl?
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Petrs77 3. 12. 2019 12:15

Že je to ideální, motor se průběžně ohřívá, udržuje promazanej a koně nelenivi
Petrs77
Štamgast

Odeslat příspěvekod Nekenieh 3. 12. 2019 12:38

Prostě tam poběží trvale bufík na naftu, aby držel ohřátý motor a topení v autě. A elektrický čerpadlo na mazání. Ta nafta se samozřejmě do emisí nebude počítat, to se nějak úředně zajistí. Bufík se přece taky nepočítá, tak se k němu zkrátka přidá do hadice téčko na ohřev motoru.
Chystá se bufíkgate !!!!
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Mikey89 3. 12. 2019 18:51

Aha, tak to jsem u toho asi taky nebyl, když se to tu řešilo :D
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 15:43

hezká frontička :D

-- 6. 12. 2019 15:45 --

a v Lucembursku jdou do toho prsama koukám https://traveladventure.cz/lucembursko- ... -internetu
Tomas B
Guru

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků