Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 11. 2019 08:24

Tak kolisa to, nikdy jsem nepsal, ze mam pravidelne přes kilo a taky se mluvi o platu, bez prijmu z podnikani (to je ještě vic nestabilni)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 24. 11. 2019 08:27

Tak to naprav no. Je to jen tvoje zasluha co mas. Mas mou moralni podporu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 11. 2019 09:26

Proc a co? Ja jsem spokojenej, vic penez nepotrebuju.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 24. 11. 2019 09:27

Dyt furt nadsvas jak je draho
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 11. 2019 09:39

Njn, ale to není tim, ze bych na to nemel, spis me to vadi ve srovnani kvalita/cena se zahranicim.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 24. 11. 2019 09:48

Je to tu stejne. Ale t je jine tema nez elektro takze v tom kdy tak pokracujme v politickem
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TypeL 24. 11. 2019 09:52

JardaB píše:Njn, ale to není tim, ze bych na to nemel, spis me to vadi ve srovnani kvalita/cena se zahranicim.


To rikal kdo? Tuna kdyz na streamu testoval lahvace a kecupy?
TypeL
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 11. 2019 10:51

Mně vadí, že tu nemáme ty dotace jako Slováci. Přitom premiér Slovák, a dělá ***** :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 24. 11. 2019 14:53

goes píše:Znovu zopakuji. Pokud vyrobis elektrinu. Tu ulozis do aku tak z toho ziskas pro pohon as 2x tokik energie jako kdyz ji ulozis do vodiku a ten spalis. Pakivove clanky jsou kravina protoze jsou neefektivni a vzdy budou.


Jenže ty baterie jsou silně neekologické. Od samotné těžby, po výrobu až po likvidaci. To je ten podstatný rozdíl co se snaží ten vodík řešit. Skladovat elektřinu do baterií je ekologický nesmysl.To už je lepší zůstat u spalovacích motorů, které při menším nájezdu jsou ekologičtější než elektroauta.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 24. 11. 2019 14:55

A ty si myslis ze palivovy clanek je odou na cistotu prostredi? To ňyslis vazne.

Navic dle tebe je tedy trikrat menit energii a misto 100% ziskat 40. Ok. Dik
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 24. 11. 2019 15:04

Vodík se zatím získává elektrolýzou, což je otázka původu té elektřiny. Samotné skladování je taky problematické (záleží v jakém stavu se skladuje, jestli jen stlačený, nebo zchlazený zkapalněný), ale nepotřebuje v konečném důsledku žádnou další těžbu materiálu, na rozdíl od Li-IONtových baterií.

Co je lepší? Těžba lithia, kadmia, kobaltu a dalších surovin, vysoká spotřeba vody na jejich zpracování a úpravu do formy baterie, nebo tato nepraktická a ztrátová transformace elektřiny, ovšem bez většího odpadu?

Rozhodneš to ty nebo mám já? Dík, čus.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 11. 2019 15:37

Problém je v te premene elektriny na vodik a zpet, ta účinnost není nijak velka (ztraty budou desitky %), bonusem jsou pak problémy se skladovanim, vodik zdrha i skrz ocel pod tlakem. Baterky mají vyhodu aspoň v te ucinnosti, je to prekvapive, ale Li-Ion technologie se dost blizi ke 100% energeticke ucinnosti. Blba je ta vyroba a těžba surovin, recyklace myslim az tak spatne realizovatelna není, ty materiály z baterek by mely jit v pohode recyklovat a znovu pouzit.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 24. 11. 2019 17:52

Arnie J píše:Mně vadí, že tu nemáme ty dotace jako Slováci. Přitom premiér Slovák, a dělá ***** :D

Tak on dělá... jen pro sebe. Až bude Agrofert stavět dobíjecí stanice, asi to půjde. Nějaký plugin posouvátko velikosti fabie do 300k proč ne 8-)
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 28. 11. 2019 16:59

jsem jel po obídku za jaguarem i pace a jako pravda, že ta moje chrochta nejede, takže ten rozdíl je zkreslenej, ale když na to párkrát šlápnul, tak se to rozjelo jako pěkně a najednou byl pryč
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod glider 28. 11. 2019 17:00

Arnie J píše:Mně vadí, že tu nemáme ty dotace jako Slováci. Přitom premiér Slovák, a dělá ***** :D

Ake mame dotacie?
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků