Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 12. 11. 2019 09:59

Dorace mas i na spalovaky
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 11. 2019 10:04

Nekenieh píše:Pro mne nesmysl. Ale nemám nic proti tomu, aby si to Ti co to chtějí koupili za plnou nedotovanou cenu.

a to já bych chtěl pořádnou dotaci, ať z toho ekošílenství taky něco mám :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 12. 11. 2019 10:06

Zastanci elektroaut argumentuji kaydodenni kratkou vzdalenosti do prace, skoly , nakupy a maji pravdu, ale omezeni je v te vetsi vzdalenosti jakou jsou dovolene a vylety. Pro me je priorita dostat se v rozumne dobe do cile cesty a nebyt omezovan s hledanim volne nabijecky u ktere stravim hodiny.
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 11. 2019 10:07

No dyt. Proto ten pluig. Resi oboje
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 12. 11. 2019 10:19

maXX_CZ píše:Plugin ma jeste vyhodu v tom, ze nepotrebuje tak velky a silny elektromotor (obvykle nabizi elektro mod jen do nejake rychlosti, me by klidne stacilo okreskove kilo) a nevozis s sebou pultuny baterek navic.
Asi nejlepsi reseni z tech "eko".

Nejlepší z eko jak pro koho. Vozítko, které bude jen poskakovat jen po městě bude zbytečně vozit k elektromotoru ještě spalovací motor a nádrž s benzínem. Čisté elektro pak bude jednodušší a levnější. Něco mezi tím ještě může být elektro se spalovákem bez spojení s koly, jen pro dobíjení, příp. topení.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod mrazik 12. 11. 2019 10:48

Nevim nakolik je efektivni vyrabet timto zpusobem elektrinu nebo pohanet kola - tam je taky otazka prevodovky atd.
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pacholek 12. 11. 2019 11:46

puk123 píše:
maXX_CZ píše:Plugin ma jeste vyhodu v tom, ze nepotrebuje tak velky a silny elektromotor (obvykle nabizi elektro mod jen do nejake rychlosti, me by klidne stacilo okreskove kilo) a nevozis s sebou pultuny baterek navic.
Asi nejlepsi reseni z tech "eko".

Nejlepší z eko jak pro koho. Vozítko, které bude jen poskakovat jen po městě bude zbytečně vozit k elektromotoru ještě spalovací motor a nádrž s benzínem. Čisté elektro pak bude jednodušší a levnější. Něco mezi tím ještě může být elektro se spalovákem bez spojení s koly, jen pro dobíjení, příp. topení.


Přesně tak, plug-in je kravina největší, všechno mít 2x je neefektivní.
pacholek
Nováček

Odeslat příspěvekod goes 12. 11. 2019 11:50

a co to nechat na lidech, aby si vybrali.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fortress 12. 11. 2019 11:52

Vzhledem k stále více restriktivním Euro normám výrobcům stejně nic jiného než hybrid nebo elektro nezbyde. Takže co by preferoval zákazník je vedlejší. :mrgreen:
Superb L&K 2.0TSI 206kW & Mustang GT V8 ME 310(350)kW
fortress
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 11. 2019 11:53

tak ono ani predtim si zakaznik moc vybrat nemohl. Dostal dva a pul pohonu a tim to skoncilo no. Ono vzdy bude nejake omezeni.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pacholek 12. 11. 2019 12:01

goes píše:
pacholek píše:Klasičtí čeští exoti, píší proč to nejde, místo toho aby psali jak to jde.

Další Temelín nikdo nikdy nepostaví. V opačném případě z toho bude průser kolosálních rozměrů.


Dalsi tenelin tu bude. Uz jen rozsirenim temelina apod. Jinou aternativu nemame. Reps tebe ano?


Podívej se ve světě na výstavbu JE, skoro všude problémy. Navíc by se stejně dotovala výkupní cena elektřiny z JE.
pacholek
Nováček

Odeslat příspěvekod goes 12. 11. 2019 12:14

ale to rikas to co rikam ja, jen popisuji situaci. Temelin bude mit urcite dalsi blok, zda se pak bude delat jedna cela extra navic za dukovany nikdo rict neumi, ale u nas je mozne to, ze casem budeme naprosto zavisli na dovozu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 12. 11. 2019 14:36

Existuje možnost prodloužení životnosti Dukovan.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 12. 11. 2019 14:52

Ta uz se samozrejme prodluzuje. Omg trochu dostuduj.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 12. 11. 2019 15:08

Se prodlouzi dal, rezervy tam jsou.
Zjistete si dostupnost a zasoby vhodného uranu, ono se to zda dobry napad, protože JE jsou v utlumu a nepribyvaji. Kdyby se to zacalo masivne stavet, nebude do nich co dat.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků