Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonym 22. 12. 2016 16:12

Jsem si dneska šel z mekáče zpátky do práce a potkal jsem takovýho radovana s nějakou tou malou nákupní taškou jak se to snaží dotlačit k nabíječce, tak jsem musel jít přeparkovat aby to měl kde nabít :-(
Jsem se teda ještě zeptal jestli nechce pomoct ale prej že ne, že když to vypne chvilku počká a zapne tak kousíček popojede a těch pár metrů tak snad ještě dá :D
anonym

Odeslat příspěvekod robbert 29. 12. 2016 22:44

Dneska na D1 tesla překvapila. úplně nová ještě bez RZ, v provedení SUV a jela 110.
Asi se ještě učí, že tak daleko nedojede, co?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radovanelektro 3. 1. 2017 01:49

Tak čtu, děti moje, že se tady beze mne od loňska nudíte. Sorry, já toho mám moc. Kromě spousty elektro akcí od toho srpna 2016, co jsem naposledy přispěl, jsem taky sedlal mnoho dalších typů elektromobilů.

Příjemný byl Mercedes B electric, jen auto bez rychlonabíjení s pouhými 11 kW výkonu palubní nabíječky je pouze kolem komína. Nebo pro manželky mačos, aby jim nejezdily za jiným.

Nepřekonatelná samozřejmě byla Tesla Model S, to je prostě paráda.

Prča byla jet s autopilotem Teslou Model X z Ostravy do Bohumína a zpět. Dostal ho český šlendrián, když mu z ničeho nic zmizela čára na silnici. Nechal jsem ho v tom a musel chudák nouzově zastavit. Alespoň ve městě jsem si to vzal na chvíli sám. Ale jinak umí všechno, připojovací pruhy, kruhové objezdy, i předjíždět se mu chtělo a ptal se na dovolení.

Ostatně o většině těch věcí jste si mohli na hybrid.cz přečíst a některé tam ještě dlužím.
Aktuální situace já od 2/2014 najeto v Ionu 42 tisíc, manželka od 5/2016 8 tisíc km. Maximální spokojenost. Můj se právě nabíjí nočním proudem, dorazil jsem domů se želvou na palubní desce, nula dílky baterie a třemi čárkami místo poštu kilometrů dojezdu. Nevraceli mi ho plně nabitý, tak jsem musel jezdit do nuly. Půjčil jsem ho totiž zase k testování univerzitě, tentokráte na 10 dní, pořád se snažíme mít z něj pojízdnou baterii. Tedy mu na CHAdeMO výstupu nasimulovat motor. Pak bych měl doma kromě plánované stacionární 10 kWh baterky ještě 2 x 16 kWh v autech. Slušná zásoba. S Nissanem Leafem se to už povedlo, ale má jiný SW protokol. Tak uvidíme.

Stavte se v pondělí 23. ledna 2017 v prostorách Sněmovny Parlamentu ČR na Konferenci Obnovitelné desetiletí, tam bude elektromobilistů i nabíjecích stanic prezentováno více http://obnovitelnedesetileti.cz/obnovit ... macnost-20
Radovanelektro
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 3. 1. 2017 08:16

Koukám samá pozitiva. Opruz s pomalým nabíjením Mercedesu, výpadek autopuilota v Tesle. Aspoň že pro toho iOna máte konečně smysluplné uplatnění. Tedy předpokládám že ti domů nevedou žádné dráty od ČEZu, protože proč jinak bys to vůbec dělal ...?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 1. 2017 08:19

A jaky ma smysl nicit extremne drahe baterky vybijenim doma??? Po prepocitani cena/pocet cyklu by mel urcite levnejsi elektriku i z benzinovy elektrocentraly. To pak i kradeni elektriky v praci a u free nabijecek postrada smysl.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod siera 3. 1. 2017 08:48

Docela mě zaujal tento článek http://autobible.euro.cz/elektricky-srovnavaci-test-hyundai-ioniq-electric-vs-bmw-i3-94-ah-vs-nissan-leaf-30-kwh/ a hlavně část o Peugeot Ion a jeho "úžasných jízdních vlastnostech" - ono pokud elektromobil neřídí elektro šílenec tak to není žádný zázrak
siera
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod alien5 4. 1. 2017 10:41

Radovanelektro píše:Tak čtu, děti moje, že se tady beze mne od loňska nudíte. Sorry, já toho mám moc. Kromě spousty elektro akcí od toho srpna 2016, co jsem naposledy přispěl, jsem taky sedlal mnoho dalších typů elektromobilů.

Příjemný byl Mercedes B electric, jen auto bez rychlonabíjení s pouhými 11 kW výkonu palubní nabíječky je pouze kolem komína. Nebo pro manželky mačos, aby jim nejezdily za jiným.

Nepřekonatelná samozřejmě byla Tesla Model S, to je prostě paráda.

Prča byla jet s autopilotem Teslou Model X z Ostravy do Bohumína a zpět. Dostal ho český šlendrián, když mu z ničeho nic zmizela čára na silnici. Nechal jsem ho v tom a musel chudák nouzově zastavit. Alespoň ve městě jsem si to vzal na chvíli sám. Ale jinak umí všechno, připojovací pruhy, kruhové objezdy, i předjíždět se mu chtělo a ptal se na dovolení.

Ostatně o většině těch věcí jste si mohli na hybrid.cz přečíst a některé tam ještě dlužím.
Aktuální situace já od 2/2014 najeto v Ionu 42 tisíc, manželka od 5/2016 8 tisíc km. Maximální spokojenost. Můj se právě nabíjí nočním proudem, dorazil jsem domů se želvou na palubní desce, nula dílky baterie a třemi čárkami místo poštu kilometrů dojezdu. Nevraceli mi ho plně nabitý, tak jsem musel jezdit do nuly. Půjčil jsem ho totiž zase k testování univerzitě, tentokráte na 10 dní, pořád se snažíme mít z něj pojízdnou baterii. Tedy mu na CHAdeMO výstupu nasimulovat motor. Pak bych měl doma kromě plánované stacionární 10 kWh baterky ještě 2 x 16 kWh v autech. Slušná zásoba. S Nissanem Leafem se to už povedlo, ale má jiný SW protokol. Tak uvidíme.

Stavte se v pondělí 23. ledna 2017 v prostorách Sněmovny Parlamentu ČR na Konferenci Obnovitelné desetiletí, tam bude elektromobilistů i nabíjecích stanic prezentováno více http://obnovitelnedesetileti.cz/obnovit ... macnost-20


+1 ;-)
alien5
Nováček


Odeslat příspěvekod puk123 7. 1. 2017 01:58

:alien5
Šokující a ohromující :shock: , ale proč se to neprojevuje více na ceně benzínu a nafty pro auta?
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod alien5 8. 1. 2017 00:23

A ono neprojevuje kdyz je asi 18 kc dan ? tobe 30 kc pripada malo ? kdyz je barel za 40 dollaru ? :D ty vis kolik to stat dotuje ? koli by to stalo bez dotace ? :-P
alien5
Nováček

Odeslat příspěvekod powerball 8. 1. 2017 00:25

ja myslim ze zakladni problem je uz od zacatku a porad v tom ze ty auta maj mizernej dojezd.vsechno ostatni jsou jenom takovy zbytecny kecy kolem.
-Adult Content
-Mystery
-Romance
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 8. 1. 2017 01:15

základní problém je cena. Dojezd by stačil spoustě lidem. Mě rozhodně. Jenom nemám, stejně jako spousta lidí 2 mio na Teslu.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod siol.a 8. 1. 2017 08:01

alien5 píše:A ono neprojevuje kdyz je asi 18 kc dan ? tobe 30 kc pripada malo ? kdyz je barel za 40 dollaru ? :D ty vis kolik to stat dotuje ? koli by to stalo bez dotace ? :-P

Tak dotuje nebo daní?
Mládenci, uvolněte ovládací páčky.
siol.a
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 8. 1. 2017 09:20

Jak daleko dojedu, když budu mít v tom elektromobilu dneska příjemných 23°C? :D
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod PeTr7650 8. 1. 2017 09:22

Do lidlu a zpatky asi hej, pokud ho mas nejdal dva bloky
Plyn na lanku je boží!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků