Přestavba vozidla na PLYN - Praha

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod onyX 4. 1. 2013 20:36

Mám OPELa 1,6 16V a chtěl bych si ho někde v Praze nechat předělat na PLYN. Poradíte někoho s kým máte zkušenost?

Dá se ještě v dnešní době dát někam k řidiči zapínání a vypínání plynu? Kdysi se to normálně dělalo, ale dneska čtu, že je vše automaticky řízeno jednotkou.
onyX
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 4. 1. 2013 20:52

Ano, dává se to, je to součást té malé krabičky, kde jsou i ty blikající kontrolky. Dám příklad ze svého LPG auta: Pokud na to nešahám, funguje automatické přepínání benzín/plyn. Zmáčknutím za jízdy můžu "natvrdo" nastavit benzín. Delším zmáčknutím před startem můžu "navtrdo" navolit nouzové startování na plyn.
S Prahou ti neporadadím.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod onyX 4. 1. 2013 21:01

Můžeš mi ještě poradit: slyšel jsem, že je také možné za příplatek vyvést čerpání plynu pod tankovací víko, vedle benzinu a pak se prý tankuje přes nějakou redukci. Mně by se to líbilo, slyšel jsi někde o tom a nebo poradil bys mi? Respektive by se mi líbilo, že by nebylo vyvrtáno v autě a prostě by to vypadalo lépe....
onyX
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 4. 1. 2013 21:11

V praze je ok autogascoubal. Ovládání se dává bud k naklapeni světel nebo k saltpace. Za dva roky sem na to sahnul jednou. No a plnění mám vedle hrdla benzínu. Já tam mám místa dost tak tam mám komplet českou redukci vestavěnou,tj nic nesroubuju jen se přímo nato nacvakne pistole. Jediný co se mi nelíbí je kam soupli vstrikovace na plyn- nedostanú ruku k merce oleje. Jinak je vše ok.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 4. 1. 2013 21:12

Jasně, jde to, akorát pokud je málo místa a je potřeba používat onu redukci, tak je to dost otravný.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 4. 1. 2013 21:13

Tak vsechno se da u rozumne firmy domluvit, rucni prepinani je k dispozici vzdycky, vetsinou jde nejak i vynutit start na plyn (u me treba dlouhym zmacknutim, system STAG)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 4. 1. 2013 21:21

Souhlasím s tím,ze šroubovat redukci porad musí bejt šílená nuda. Start na plyn vynutit muzu,ale dle návodu to nedoporucujou. A zatim nebyl důvod to zkoušet.

-- 4. 1. 2013 21:21 --

Souhlasím s tím,ze šroubovat redukci porad musí bejt šílená nuda. Start na plyn vynutit muzu,ale dle návodu to nedoporucujou. A zatim nebyl důvod to zkoušet.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 4. 1. 2013 21:22

onyX: Obecně to možné je, ale závisí na konkrétním autě, kolik má pod víčkem místa. Jak říká Kibitz, většinou se tam vleze jen "miniotvor", na který pak při tankování musíš nasazovat redukci. Čili efektní, ale neefektivní. LPG servis bude taky doporučovat "díru v nárazníku".
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod JardaB 4. 1. 2013 21:36

Ja mam interface pod vickem na lano, takze totalni maskovani a spokojenost.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarwas 4. 1. 2013 22:05

http://www.levnelpg.cz/ plneni pod vicko zdarma, docela sikovni, znam par lidi, co si je chvali
Tarwas
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 4. 1. 2013 22:26

JardaB píše:Ja mam interface pod vickem na lano, takze totalni maskovani a spokojenost.

na nálepky sereš?
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků