Vůbec ten plyn nebude chybět jinde a v důsledku se neprojeví jako zdražení.
-- 3. 3. 2018 14:11 --
Ti mě serou, nejenom, že se zbavují všech elektráren na uhlí a jádro a nahrazují je plynem, ale ještě si naserou dvorního dodavatele a zadotují černou díru jen aby ukázali, jak to mají zvládnuté. Brilantní.
Tak v autobusu CNG dava dobry smysl - je to velky, nadrze se tam v pohode vejdou, jezdi to cely den kolem komina, dily jsou standardni a bezne dostupne a ma to svoji plnici stanici... Proti tomu u osobních aut která mají jezdit po Evrope, nadrze se tam moc nevejdou a servis na to cumi jak tele na novy vrata to IMHO smysl nedava vůbec. Ani ekologicky ani ekonomicky.
Rovněž bylo potvrzeno, že nová Škoda Octavia G-Tec skutečně dostane motor 1.5 TSI a skladba palivových nádrží bude více nakloněna právě plynu. Objem tlakových nádob se zvětší z 15 na 19 litrů, avšak, na úkor nádrže na benzin. Ta už nebude mít 50 litrů, ale pouze 10,5 litru. Více na: https://www.autorevue.cz/naftove-motory ... eneva-2018
Tak to je paráda. Zvětší objem nádrží na CNG o 26% a uberou nádrž na benzín o 80%. Chápu, že primárně asi ten, kdo si pořídí CNG, bude chctít jezdit co nejvíc na CNG, ale tou 10 litrovou benzínovou nádrží už to přehnali. Navíc ten dojezd 600km bude jen teoretický, takže na CNG čistě řekněme 400km. *****, to bych ani na jednu nádrž nedojel na SLovač.
Tohle forum me bavi, v jednom vlakne se vsichni vysmeji Toyote a pak kulite oci na kockopsy ktere nam tu rysuje skodovka... Nez uplyne cekaci doba zdrazi Vam CNG a budeme tam kde jsme byli.
Jeste mi tu chybi nejake militantni zastance CNG a LPG ktery by pozadoval z auta uplne odstranit benzinovou nadrz
Jedinej koho lituju sou hasici protoze prijedete k nehode a budete resit predevsim jestli to uz vybuchlo nebo to teprv vybuchne...