ITTI píše:MirecBA píše:tak skusil som doliat do 1.5dCi VIF a po prejdeni 300km necitim ziadnu zmenu.
Přesně! To já za život vykouřil už jednu cigaretu a taky nemám pocit (doloženo celkovou lék.prohlídkou před 14. dny vč.všech lab. testů, RTG, ultrazvuky, kardiologie...) že bych měl zhoubný nádor plic.
Zkus na to jezdit několik let,zkus občas vidět rozebraný motor, vstřikovače atd...a pak dej vědět.
K takové pitomosti, jako jsi zjistil a zveřejnil, stačilo ujet i 15 metrů....
Nj,klasika,už nemá cenu to tu ani číst...
...
zverejnujem le to co som zatial zaregistroval, no nic. To ci tych par km na to staci netusim. Mozno to vypoveda len o tom, ze na novom aute sa niz nezlepsi, nema asi co, na starsom zas.inenom sa zmeni. No a mozno sa ja ked to pouzivam nikdy nedostanem do stavu, ze sa mi niekedy nieco zlepsi, lebo sa nema co, lebo sa nic nezas.ini. Je to moj prvy diesel. Zatial pocuvam radi znalejsich, tankujem v AT a skusil som VIF a mam ho este na 10 nadrzi.
Najblizsie skusim nadrz BP Ultimate. Ale ked tu ide o to,ze vsetci pisu, ako sa to prejavi aj u noveho auta a ja som nikdy necitil rozdiel medzi benzinom obyc a V-power. Nevravim ze pouzivanie VIF motoru nepomaha, ale ako pisu ze sa zvysi vykon, znizi spotreba verim ze nebude fungovat u noveho motoru, ak sa pouziva kvalitna nafta uz z pumpy
Nebudem predsa capovat s.acky, aby som potvrdil, ze VIF prida 10% vykonu a o 12% znizi spotrebu. Cisla som si vymyslel