Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 7. 2021 09:03

mrazik píše:Neni to tak davno, co se chodilo prevazne pesky a klidne az do Rima. Zabralo to treba mesic, ale cas je relativni.
Muj osobni odhad je ten, ze cele se to sesype jak domecek z karet v momente, kdy nekteri z obyvatel EU zaziji nekolikahodinovy blackout v zime a treba takova drevostavba s nulovou akumulaci tepla, to bude veselo.


nic se nesesype... eu bude mocnejsi a mocnejsi. Postupne zavedou e-euro, takze uz budmou mit totalni prehled co kdo dela a nedela. A v zajmu blaha vsech se zacne pekne srovnavat. Tzn. aby se nekdo necitil diskriminovany apod. to bude krasny svet.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pierr3 22. 7. 2021 09:06

yndezit píše:Bude to jako za první republiky, kdy auta měli jen bohatí.
Ti chudí si pořídí bydlení na venkově, díky home office nebude třeba bydlet ve městě, a koně k tomu, na kterým budou jezdit na nákupy do kaufu.

Kůň prdí, vypouští metan a CO2 :pozor
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 22. 7. 2021 10:03

Když bude prdět do stanu, bude to bioplynka, a budou na to dotace.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zacatek156123 22. 7. 2021 10:14

https://twitter.com/WagenknechtLuk/stat ... 3802266626
400mld za jeden blok a to se vyplatí.
Tak teda ruský plyn nebo atom. Bude ten ruský atom vůbec levnější než západ...

V porovnání s dunaj-odra-labe asi lepší tunel, pořád žádná sláva.
zacatek156123
Nováček

Odeslat příspěvekod yndezit 22. 7. 2021 10:27

Ruský atom (ne)mají v Maďarsku, ještě nemají nic, ale už platí úroky.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 7. 2021 10:28

zacatek156123 píše:https://twitter.com/WagenknechtLuk/status/1418079653802266626
400mld za jeden blok a to se vyplatí.
Tak teda ruský plyn nebo atom. Bude ten ruský atom vůbec levnější než západ...

V porovnání s dunaj-odra-labe asi lepší tunel, pořád žádná sláva.


ona to ale neni cena za jeden blok
anonymni

Odeslat příspěvekod fortress 22. 7. 2021 10:47

To je ještě dobrá cena když to člověk srovná se solárním tunelem.
Superb L&K 2.0TSI 206kW /// Alfa Romeo Giulia QV 375kW /// Audi R8 V10 RWD 397kW
fortress
Pozorovatel
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod JardaB 23. 7. 2021 11:25

Moc se mi ty grafy nezdaji, hlavne ta vyroba elektriny pro energeticky mix, kdy se velka cast dela z uhli a kdyz uz ne tak z plynu s podobnou ucinnosti jako kdyz se benzin/nafta/plyn spali rovnou v motoru. Jako nejlepsi bych si z hlediska produkce CO2 tipnul CNG ale to tam zda se neni. Nakonec kazda studie vychazi jinak uz dlouhodobe. A i kdyby to tak bylo, k uhlikove neutralite to cesta evidentne neni.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod fricoolinek2 23. 7. 2021 18:54

No, nečekal bych, že progresivistický SZ budou proti EV.... :shock:

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ale co si tak řikám - jak teda na požáry BEV v podzemních garážích? Jasně, i spalovák tam občas může chytit, ale ta šance nebude zrovna velká - buď od motoru v čase příjezdu/odjezdu nebo od elektriky, když tam stojí - předpokládám ale, že závada elektriky je příčinou požáru o dost méně často, než závada od motoru.

Pokud se tam budou nabíjet BEV z nějakých 10-25(???) kW wallboxu, tak tam prostě pracují všechny ty procesy uvnitř baterie a tato činnost samozřejmě zvyšuje riziko, že se něco podělá. Navíc, do budoucna - pokud bude baterka stárnout, tak nebude se riziko nějakého defektu zvyšovat? Co třeba nějaký menší náraz v kariéře BEV? Něco se uvnitř batery nepatrně pohne, ohne, napraskne, následně se to jízdou (a otřesy při ní) bude prohlubovat. A nakonec - nebude i riziko, že ve snaze ušetřit, se budou dělat u elektroojetin různé pochybné repase, kdy se v baterii budou měnit jen přestárlé články atp. - dyžtak mne někdo upřesněte, co se s baterkou dá dělat, bude chtít dělat, ale nemělo by se....

No ale tak máme situaci, že BEV v podzemní garáži zahoří. Pro začátek si to ulehčíme aspoň tim, že na obou stranách je volné parkovací místo, takže to nemá kam přeskočit.

Co s tim hasiči budou dělat, aby ho dostali do kádě s vodou? Za co a jakou technikou ho vytáhnou? Z garáže se stropy, co maj třeba 220 cm, z garáže, kde jsou ostrý zatáčky, že to nevytočí už ani dodávka s prodlouženym rozvorem. Co budou hoši dělat?

Přeskakování na vedle stojící BEV by byla ještě větší sranda, ale dalo by se argumentovat tim, že každý parkovací místo bude odděleno protipožární přepážkou. Prostě by to byly takový kóje, kam by se zajíždělo.
JSEM VÁŠ KRÁL, MOJI PODDANÍ!
Bazoš fůůůůj!
fricoolinek2
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 23. 7. 2021 20:36

Žádný strach. Železobeton pod autem žárem postupně ztratí pevnost a auto prostě propadne parkovacím domem dolů. No a tam právě už budou mít hasiči nachystanou tu káď s vodou.....
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 7. 2021 11:25

Vidím, že stále hýříš výbornými nápady :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 24. 7. 2021 12:05

Ano, jsem mimořádně tvůrčí. :-D
A nová parkovací místa stavět výhradně na vodními plochami. Pod každým autem propadlo napojené na požární čidlo. Z mostů by se potom na svátek Země dělal výlov. Například Praha se jeví pro elektromodebilitu jako ideální.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod yndezit 24. 7. 2021 13:44

No a nestačily by sprinklery? Samozřejmě na dešťovou vodu.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků