Stránka 1 z 2

RFT Pneu / Rezerva / Sprej

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2008 16:30
od Goggy
Jak je to s auty co jsou standartne obuty do RFT pneu? Kdyz vymenim RFT za ne-RFT, bude mi z hlediska buzerace od MP/PCR stacit vozit s sebou sprej na lepeni + dofouknuti pneu?

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2008 16:31
od Petr1968
Nebude. MP mít pravdu vždy

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2008 16:45
od robbert
Abys nemusel mít rezervu, musíš mít ještě systém na monitorování tlaku v pneumatikách....

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 3. 2008 17:08
od Goggy
Ok takze system na monitorovani tlaku + ne-runflat pneu + lepici sprej bude v pohode?

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 18:09
od PedroKV
Obávám se, že ne, sire.. RFT jsou myslím dělané jinak, takže skutečně zajistí dojetí.

Normální guma může mít takovou lochnu, že to sprejem nezaděláš a pak budeš tvořit překážku silničního provozu, protože nedokážeš odjet, resp dokážeš, ale za cenu totálního zničení ráfku, není to vždy jen odjetí pár metrů, ale i pár km na nejbližší exit.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 18:55
od p0etrik
Nestaci. Auto musi mit schvalenou vyjimku. Osobne bych bez rezervy stejne nejezdil, az prilis defektu je sprejem (nebo vubec) neopravitelnych.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 19:42
od Brus
robbert píše:Abys nemusel mít rezervu, musíš mít ještě systém na monitorování tlaku v pneumatikách....i/quote]


trošku chaos ne?:-) auto které má z výroby rft má také monitorování tlaku

Re: RFT Pneu / Rezerva / Sprej

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 19:50
od Brus
Goggy píše:Jak je to s auty co jsou standartne obuty do RFT pneu? Kdyz vymenim RFT za ne-RFT, bude mi z hlediska buzerace od MP/PCR stacit vozit s sebou sprej na lepeni + dofouknuti pneu?


vozidla kategorií M1 a N1 s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí nemusí být vybaveny rezervní pneumatikou

(341/2002 sb. paragraf 32)

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 19:53
od Goggy
Ok, takze kdyz mam auto s RFT a koupim si normalni gumy + sprej tak to de.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 20:03
od Brus
sprej a kompresor

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 20:04
od Goggy
No ja sem myslel sprej kterej nejdriv vstrikne lepidlo a potom dofoukne.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 20:06
od Brus
Goggy píše:No ja sem myslel sprej kterej nejdriv vstrikne lepidlo a potom dofoukne.


viděl jsi někdy takový sprej? :)

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 20:09
od Goggy
http://www.esopneu.cz/spray-na-opravu-pneu-300ml/

Tem 1.5 atm neverim, ale kdybych mel treba 2-3...

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 20:13
od Brus
Goggy píše:http://www.esopneu.cz/spray-na-opravu-pneu-300ml/

Tem 1.5 atm neverim, ale kdybych mel treba 2-3...


heh.. beru toho smajla zpět.. ono to fakt existuje :D no tak v tom případě asi jo. v té vyhlášce se ty prostředky pro opravu blíže nespecifikují

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 3. 2008 21:10
od PedroKV
sprej funguje tak, že do pneumatiky stříkne lepidlo, které zalepí tu díru a zároveň dofoukne gumu. Musí se s tím pak najet nějaká vzdálenost (+-10-20km) cca 60km rychlostí, zřejmě aby se guma zahřála, lepidlo zatuhlo a nateklo kam mělo. Na pumpě se to pak dofičí na normál.