RFT Pneu / Rezerva / Sprej

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Goggy 5. 3. 2008 16:30

Jak je to s auty co jsou standartne obuty do RFT pneu? Kdyz vymenim RFT za ne-RFT, bude mi z hlediska buzerace od MP/PCR stacit vozit s sebou sprej na lepeni + dofouknuti pneu?
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 5. 3. 2008 16:31

Nebude. MP mít pravdu vždy
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 5. 3. 2008 16:45

Abys nemusel mít rezervu, musíš mít ještě systém na monitorování tlaku v pneumatikách....
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goggy 5. 3. 2008 17:08

Ok takze system na monitorovani tlaku + ne-runflat pneu + lepici sprej bude v pohode?
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PedroKV 6. 3. 2008 18:09

Obávám se, že ne, sire.. RFT jsou myslím dělané jinak, takže skutečně zajistí dojetí.

Normální guma může mít takovou lochnu, že to sprejem nezaděláš a pak budeš tvořit překážku silničního provozu, protože nedokážeš odjet, resp dokážeš, ale za cenu totálního zničení ráfku, není to vždy jen odjetí pár metrů, ale i pár km na nejbližší exit.
Hyundai Accent 1.5 CRDi mod. 2005
PedroKV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 6. 3. 2008 18:55

Nestaci. Auto musi mit schvalenou vyjimku. Osobne bych bez rezervy stejne nejezdil, az prilis defektu je sprejem (nebo vubec) neopravitelnych.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Brus 6. 3. 2008 19:42

robbert píše:Abys nemusel mít rezervu, musíš mít ještě systém na monitorování tlaku v pneumatikách....i/quote]


trošku chaos ne?:-) auto které má z výroby rft má také monitorování tlaku
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod Brus 6. 3. 2008 19:50

Goggy píše:Jak je to s auty co jsou standartne obuty do RFT pneu? Kdyz vymenim RFT za ne-RFT, bude mi z hlediska buzerace od MP/PCR stacit vozit s sebou sprej na lepeni + dofouknuti pneu?


vozidla kategorií M1 a N1 s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí nemusí být vybaveny rezervní pneumatikou

(341/2002 sb. paragraf 32)
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 3. 2008 19:53

Ok, takze kdyz mam auto s RFT a koupim si normalni gumy + sprej tak to de.
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 6. 3. 2008 20:03

sprej a kompresor
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 3. 2008 20:04

No ja sem myslel sprej kterej nejdriv vstrikne lepidlo a potom dofoukne.
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 6. 3. 2008 20:06

Goggy píše:No ja sem myslel sprej kterej nejdriv vstrikne lepidlo a potom dofoukne.


viděl jsi někdy takový sprej? :)
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 3. 2008 20:09

http://www.esopneu.cz/spray-na-opravu-pneu-300ml/

Tem 1.5 atm neverim, ale kdybych mel treba 2-3...
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 6. 3. 2008 20:13

Goggy píše:http://www.esopneu.cz/spray-na-opravu-pneu-300ml/

Tem 1.5 atm neverim, ale kdybych mel treba 2-3...


heh.. beru toho smajla zpět.. ono to fakt existuje :D no tak v tom případě asi jo. v té vyhlášce se ty prostředky pro opravu blíže nespecifikují
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod PedroKV 6. 3. 2008 21:10

sprej funguje tak, že do pneumatiky stříkne lepidlo, které zalepí tu díru a zároveň dofoukne gumu. Musí se s tím pak najet nějaká vzdálenost (+-10-20km) cca 60km rychlostí, zřejmě aby se guma zahřála, lepidlo zatuhlo a nateklo kam mělo. Na pumpě se to pak dofičí na normál.
Hyundai Accent 1.5 CRDi mod. 2005
PedroKV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dubnobass 6. 5. 2008 13:03

Asi blbej dotaz, ale musí být pro funkčnost systému pro monitorování tlaku vzduchu nějaký spešl pneu nebo je to fuk? Taky se chystám vyměnit RFT za nonRFT (manželce u 1er) a rád bych, aby se jí na palubovce rozsvítilo něco, co by ji upozornilo, že píchla :)
Dubnobass
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 5. 2008 13:10

Dubno: ne, ten senzor neni zavisly na pneu. Rozsviti se i kdyz pichne normalni, akorat s ni potom nikam nedojede. Musi byt u RFT pneu aby si nemohl tvrdit ze si naboural protoze si nevedel ze si pichnul a neprizpusobil si rychlost.
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dubnobass 6. 5. 2008 13:25

Dík. Stačí, když bude vědět, že píchla a zastaví :) Teď ještě něco vybrat... ne, že by u 215/40 a 245/35 R18 bylo z nějaké obrovské palety. Continental Sport Contact 2 snad nebudou zásadně špatný...
Dubnobass
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 5. 2008 13:33

Nebudou, ani Potenzy RE050 nebudou spatny...
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lucas (novy) 6. 5. 2008 14:03

Preco sa vlastne kazdy chce zbavit tych runflatov?
E = mc2 +-3dB
lucas (novy)
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goggy 6. 5. 2008 14:16

lucas: protoze, kdyz to trochu prezenu, tak to je asi jako kdyby si jezdil bez pneumatik. RFT maji extremne tvrdy bocnice, aby unesly auto bez vzduchu. Tvrdy bocnice a jakakoli nerovnost na silnici = poskoceni, rozvrzanej interier, odskakovani zadni napravy. Tvrda bocnice na prednich pneu = nedotacivost.
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petrklm 6. 5. 2008 14:26

PedroKV píše:sprej funguje tak, že do pneumatiky stříkne lepidlo, které zalepí tu díru a zároveň dofoukne gumu. Musí se s tím pak najet nějaká vzdálenost (+-10-20km) cca 60km rychlostí, zřejmě aby se guma zahřála, lepidlo zatuhlo a nateklo kam mělo. Na pumpě se to pak dofičí na normál.

Jednou jsem to musel použít - vystříkal jsem spray dovnitř, hned dofouknul na 2,5 a drželo to bez dalšího foukání... nejzajímavější bylo pak přezouvání tý gumy asi po půl roce, čekal jsem uvnitř nějakej sajrajt, ale kde nic - tu nic 8-)
Lincoln Town Car Executive 4,6l V8
Ford Escape 3,0l V6
a ještě nějaký evropský plečky...
petrklm
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Iceman_21 6. 5. 2008 15:09

nekdo mi kdysi rikal, ze pokud pichnu runflat a guma bude bez vzduchu a ja s tim dojedu do servisu, ze ji znicim. Pry tam porad musi byt trosku vzduchu. Co je na tom pravdy?
Expert na granule 8-D na vaření :D a kosmetiku psí i lidskou :mrgreen:
Iceman_21
Štamgast
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků