4x4

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Fojťan 29. 11. 2007 00:08

vinsiko:
[quote="Fojťan";plyn, trhnout do doprava, pustit plyn, zatocit doleva, kontra, plyn... leva zatacka. co k tomu rict vic:)[/quote]
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 29. 11. 2007 00:12

jéjda :) bud to dokážeš a naučíš se to, nebo seš lama a radši to už víckrát nezkoušej, mě v quattru pomáhalo buď klasika, do zatáčky pomalu, ze zatáčky rychle -> v zatáčce přidat plyn, výkon šel na zadek... a nebo to mírně rozhodit před zatáčkou a zatáčku znova pod plynem - buď brzdou před zatáčkou (vaha vozu jde na předek, zadek se nadlehčí a diferenciál tam pošle víc výkonu) nebo sevesrkou smyčkou... nebo třeba jen vyšlápnout spojku a znovu okotlit plyn... ale to záleží od situace.. ale nejrychlejší průjezd je vždy čistá stopa...
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Polda_V6 29. 11. 2007 00:12

Dulezity je aby auto zaclo zatacet. Pak zkusit plynem auto rozhodit.. A kdyz bude i nadale nedotacivy, pres spojku ho spolehlive utrhnes. Najezd do zatacky - seslapnout - pridat plyn - pustit spojku. A je to. Doporucuji velke parkoviste.
Polda_V6
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 29. 11. 2007 00:13

to co píše fojtan taky funguje :) jako to s tou spojkou :) se spojkou to jde i na mokry vozovce :)
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 29. 11. 2007 00:14

podle meho nazoru jsou stejne vsechny (nebo alespon vetsina) dnesnich ctyrkolek ladeny na nedotacivost, aby mene zkusene ridice nezradily... takze uz z principu bude tezsi projet zatacku dverma napred. stacila by mala uprava na diferencialech a ani by se clovek nemusel snazit.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 29. 11. 2007 00:17

Fojtan: ano i ne, je to dáno spíš rozložením hmotnosti... ale rozhodně bych neřekl že projet zatáčku bokem s trvalou čtyřkolkou(což subaru v automatu nemusí být) je problém... ani by nemusela být uprava na diferenciálu, stačilo by odpojit automatický vypínání plynu při brždění :) a pak jen left foot braking :) a nebo po starou brzdit i přidávat plyn pravou :) ale to už chce kousek citu :) ale jde to.
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 29. 11. 2007 00:21

kurna me se ted v zime po čtyřkolce tááááák stejská :-( až běda :-(
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kalfa 29. 11. 2007 00:22

moose: ty nemáš audinku??? :hm
Včera jsem umřel, dnes zase sedím v práci,
vždycky jsem tušil, že to tak bude,
že umřu a howno se stane....
05/01/09 pro mě skončil život :'(
Kalfa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 29. 11. 2007 00:26

kalfa : mam :) ale jinou zas... už nemam quattro... ted obyč malinko novejsi 1,9(oproti 2,5 zlatej motor!)
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kalfa 29. 11. 2007 00:27

2,5 musela bejt silnější ne??
Včera jsem umřel, dnes zase sedím v práci,
vždycky jsem tušil, že to tak bude,
že umřu a howno se stane....
05/01/09 pro mě skončil život :'(
Kalfa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vinsiko 29. 11. 2007 00:27

no slava konkretni rady.Lama asi nebudu ale raději se zeptam at mám aspon teoreticky navod než to zkoušet blbě a pořed.
vinsiko
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 29. 11. 2007 00:28

Moose píše:Fojtan: ano i ne, je to dáno spíš rozložením hmotnosti... ale rozhodně bych neřekl že projet zatáčku bokem s trvalou čtyřkolkou(což subaru v automatu nemusí být) je problém... ani by nemusela být uprava na diferenciálu, stačilo by odpojit automatický vypínání plynu při brždění :) a pak jen left foot braking :) a nebo po starou brzdit i přidávat plyn pravou :) ale to už chce kousek citu :) ale jde to.l/quote]

jasne ze se to da, ale presne jak rikas - vyvazeni hmotnosti, vypinani plynu, ale i ty diferencialy - vsechno mluvi proti. myslim si, ze i kdyz mas subaru 4x4 v automatu, tak to sice do smyku posles, ale celkove naladeni (hlavne vyvazeni a diferencialy) to stejne bude tlacit spise ven ze zatacky, takze udelat nejaky extra dlouhy smyk na tahle zatacce neni moc realny. i kdyz pravda subaru jsem jeste neridil, tak nevim... videl bych to ale tak u imprezy:)
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 29. 11. 2007 00:34

ja sem řidil na letišti u hořovic imprezu GT r.2000 a teda oproti težky audi 2,5 to šlo do smyku hned a daleko ochotněji. problém byl zezačátku se pořád v zatáčkách nepřetáčet, ale tak to bylo na sněhu...

jinak video my bejvalky na snehu zde : (je videt jak se jezdi bokem, i když ještě by to chtelo nejak zduraznit, nekde to vypada jak když jedu rovně :) ) http://www.youtube.com/watch?v=DA0x2XSpfdQ

kalfa : 2,5 mela 150koni, tohle ted ma 115... ;) ale u 2,5 se nehorazne sral motor,proto šla do světa. tady zatim žádná závada. škoda že se jich v 1,9Quattro dela tak malo :)
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 29. 11. 2007 00:38

pekny video... ono je to tezke udrzet to auto v takovem smyku, aby byl videt... a jakmile to zacina, tak se to obvykle pretoci:) to je presne o cem mluvim - kdyz je to auto staveny na nedotacivost, tak se musi moc premlouvat, a kdyz uz jakoby jo, tak covek dostane hodiny.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 29. 11. 2007 00:45

tak to video sem udelal asi potřetí co sem s tim byl na snehu, navíc sníh tam nebyl všude rovnoměrně, na videu je vidět že se někde najednou kola chytly a musim dávat kontra daleko víc a rychleji aby se to zase srovnalo... říkam, z videa není cítit to co cítíš v zádech když to řídíš :) ale svezení je to parádní, z jednoho smyku do druhýho a krásně ovladatelný :)
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků