Svět motorů-Fan klub

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod kostey 16. 11. 2007 00:20

PeTr7650 píše:ja si dneska precet v servisu casopis pojmenovany "Tuning magazin" a hned jako clanek cisla byl krute oplastovanej vytuněnej Citroen Saxo f modrym plyšu, s ducduc bednou, modrejma ledkama a sportovnim volantem MOMO bez airbagu, bo na to se pry nehraje, ale nejlepsi tam byl motor 1,5D.

Kdo si ksakru koupi a hlavne cte takovydle kraviny? :-/-/quote]


by ses divil kolik jich je...
kostey
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rar 16. 11. 2007 06:43

k testu zimnich pneumatik : v auto tipu uz nekolikrat byl test kdy porovnavali i letni pneumatiku spolu se zimnimi za nizkych teplot /test prevzany od nemcouru ktri maji vsechno presne exaktne zmereno/ a letni byla na suchu i mokru nejlepsi taky teplota kdy se tvrdost smesi lame /z hlediska prilnavosti/ neni zadnych 10 ani 7 st. celsia ale 0 presto na snehu a zvlaste na tom se venku deje ted je zimni bezkonkurencne nejlepsi ,sam mam nazuto zimni 4 ks a nikdy jinak ,jezdim brzo rano do prace a potrebuju dojet, ale serou mne reklamni a propagacni kecy ze by mely byt uzakonene znam dost lidi co jezdi jenom kolem komina s fiestou nebo fabii a kdyz napadne 15cm tak jak tet tak jedou mestskou dopravou nebo po svych proste jezdi jen kdyz je protazeno tak na co zimni
rar
Nováček

Odeslat příspěvekod vantage 16. 11. 2007 07:44

rar píše:serou mne reklamni a propagacni kecy ze by mely byt uzakonene znam dost lidi co jezdi jenom kolem komina s fiestou nebo fabii a kdyz napadne 15cm tak jak tet tak jedou mestskou dopravou nebo po svych proste jezdi jen kdyz je protazeno tak na co zimni


já zas nechápu, jak někomu můžou vadit zimní. Ty v zimě taky chodíš v sandálech? Co má kdo proti zimním?
- Náklady navíc 0,- a bezpečnost lepší

Pokud v zimě nikam nejezděj, tak je zimáky nemusej trápit...

Ono by bylo ideální, kdyby se uzákonilo, že musej bejt "když je zima" (tak jako je to v německu) a pojišťovna by navíc osolila každýho, kdo bourá a nemá je...

A pokud se divíš, proč tento radikální postoj, vzkazuju jen: dočkej času - třeba budeš mít to štěstí (jako i řada lidí z garáže) a do tvýho auta (na super zimních) to zezadu nakouří někdo, kdo umí bezpva řídit, v zimě vyjede jen občas a proto zimní vůůůbec nepotřebuje....
vantage
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod pepek 16. 11. 2007 08:14

vantage píše:[Ono by bylo ideální, kdyby se uzákonilo, že musej bejt "když je zima" (tak jako je to v německu) ....)/quote]


Raději nekomentuj to, o čem víš úplné h...o.
pepek
Poslední varování

Odeslat příspěvekod vantage 16. 11. 2007 08:49

pepek píše:
vantage píše:[Ono by bylo ideální, kdyby se uzákonilo, že musej bejt "když je zima" (tak jako je to v německu) ....)/quote]

Raději nekomentuj to, o čem víš úplné h...o.h/quote]


Pan Moudrý se ozval:
http://www.autoweb.cz/nemecko-zimni-pne ... ml?id=8536

ale nevadí, čas od času ze sebe troubu udělá každý... :razz:
vantage
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Valdauf 16. 11. 2007 08:49

Když jsme u těch zimáků.Dle testu jsem si vybral zimní gumy od Hankooku,vycházely velice dobře v testech,cena taky pěkná....Nikdy jsem si netroufnul na sněhu řádit,obzvláště v provozu,ale cesta do Prahy po zasnežené čtyřce,kdy si auto dělalo co chtělo,já jen trapně asistoval,jsem začal zjišťovat,že je něco špatně.....Týden na to,auto rozlomený ve škarpě.
Až pak se mi donesla rada starýho gumárníka,kupuj gumy ze země,kde maj opravdovou zimu(Rakousko,Finsko apodob)Něco na tom bude,vyzkoušel jsem Klebry a jak přibitý. :shock:
Upozorňuju,byly to stejný rozměry pneu,195/65-15.První auto Xantie,druhý XM.O Xantušce už jsem psal jak dopadla.....
No nic,dost sentimentu.Zkráceně řečeno,testy SM stojí za vyliž pr del a bačkoru i pí ču.A pokaždý,když vidím v úvodníku déršťku šéfa Běhala,zaplácal bych mu nejradši uši do hlavy :twisted:
Kuk na tygra!!Tááák,teď mám hovínečko!!!!
P405 1.9D......
Konečně rvu asfalt...................
Valdauf
Nováček

Odeslat příspěvekod Mr. Bean 16. 11. 2007 09:06

Pro majitele auta není zpravidla rozhodující, jestli má auto měkčenou palubní desku, jaký má design, (i když nad tím dnešním bych občas zvracel), a jestli má vůli na šaltrpáce 2 nebo 4 milimetry.

Ale jistě že to hraje roli, Vy byste si třeba koupil auto, kde musíte furt sledovat, jesli místo jedničky tam nestrkáte trojku ? :wink:

a jestli třeba kvůli prasklé žárovcě v předním světle nemusí rozšroubovat půl předku.

Zrovna tohle považuju za docela nepodstatné a spíš matoucí.


místo měření přešli na subjektivní pochlebování

pozor2 Nezlobte se, ale tohle neberu. pozor2

To bylo svého času v AR a redakce (a konkrétně zejména pan Jozíf) byla stejně napadána za pochlebování a to leckdy dost nechutným způsobem. Přitom to v podstatě nemělo žádné racionální jádro. Schválně se koukněte po internetu, jakou záplavu psychopatických reakcí vyvolá jakýkoliv článek o vozu z VW Group.

Z principu věci, platí, že nejlepší auto je to co má člověk v garáži , že sousedovo auto jiné značky je zarušeně horší a že určitá skupina nerozdejchá, že se o jejich miláčkovi třeba málo píše, že je nedoceněný a tak podobně. To žádné objektivní měření nevyvrátí, nezmění. To si myslíte že ten C5 bude najednou při objetivním měření žrát třeba míň než OII (když u nás v kompeny je dlouhodobý rozdíl na už poměrmě velkém velkém vzorku aut i řidičů zhruba přes litr na 100 km v jeho neprospěch) ?

To nemá smysl řešit, ať si ti lidi zajdou pro prášky k Chocholouškovi. :lol: Osočování z pochlebování bylo, je a bude.... . :hm
Mr. Bean
Nováček

Odeslat příspěvekod zdenek 16. 11. 2007 11:14

Mr.Bean: zrovna ty zarovky v prednich svetlech bych povazoval za dulezitou vec a nektery vyrobci by za to zaslouzili povesit za koule do pruvanu. Pokud kvuli vymene zarovky za pajdu je nutny navstivit servis ktery si nauctuje petistovku tak je neco spatne. Zrovna vcera policajt zastavil brachu s dodavkou s tim ze mu nesviti jedno svetlo a jestli by si dokazal vymenit zarovku, stejne ho musel pustit po tom co se dozvedeli ze by musel odsroubovat predni masku, odsroubovat svetlo a pak teprve vymenit zarovku. :hm
zdenek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 16. 11. 2007 11:33

zdenek: nejhorsi je, kdyz clovek jezdi tim autem dlouho a ani treba nevi, jak tu zarovku vymenit! Popisovany zpusob presne sedel na firemni dodavku, prdla mi zarovka, koupil jsem novou a na pumpe ji chtel vymenit. Jenze sem narazil na problem, nebot sem vubec netusil, jak ji ksakru vymenit? :-O Pomohl az navod k autu, kterej sem si pak vytahl na firme
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepek 16. 11. 2007 12:50

vantage píše:
pepek píše:
vantage píše:[Ono by bylo ideální, kdyby se uzákonilo, že musej bejt "když je zima" (tak jako je to v německu) ....)/quote]

Raději nekomentuj to, o čem víš úplné h...o.h/quote]

Pan Moudrý se ozval:
http://www.autoweb.cz/nemecko-zimni-pne ... ml?id=8536

ale nevadí, čas od času ze sebe troubu udělá každý... :razz: /quote]


Dobrý den t....o, tak si zjisti, KDY se musí použít ty zimní pneu " když je zima"? - kdepak, obecná zimní povinnost" od....do...." tam není. Pouze na silnicích pokrytých souvislou vrstvou sněhu či ledu. Takže vše je nějak jinak, že?
pepek
Poslední varování

Odeslat příspěvekod vantage 16. 11. 2007 13:24

pepek píše:
vantage píše:
pepek píše:
vantage píše:[Ono by bylo ideální, kdyby se uzákonilo, že musej bejt "když je zima" (tak jako je to v německu) ....)/quote]

Raději nekomentuj to, o čem víš úplné h...o.h/quote]

Pan Moudrý se ozval:
http://www.autoweb.cz/nemecko-zimni-pne ... ml?id=8536

ale nevadí, čas od času ze sebe troubu udělá každý... :razz: /quote]

Dobrý den t....o, tak si zjisti, KDY se musí použít ty zimní pneu " když je zima"? - kdepak, obecná zimní povinnost" od....do...." tam není. Pouze na silnicích pokrytých souvislou vrstvou sněhu či ledu. Takže vše je nějak jinak, že?
vantage
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Rebikvpanice 16. 11. 2007 13:26

pepek píše:
vantage píše:
pepek píše:
vantage píše:[Ono by bylo ideální, kdyby se uzákonilo, že musej bejt "když je zima" (tak jako je to v německu) ....)/quote]

Raději nekomentuj to, o čem víš úplné h...o.h/quote]

Pan Moudrý se ozval:
http://www.autoweb.cz/nemecko-zimni-pne ... ml?id=8536

ale nevadí, čas od času ze sebe troubu udělá každý... :razz: /quote]

Dobrý den t....o, tak si zjisti, KDY se musí použít ty zimní pneu " když je zima"? - kdepak, obecná zimní povinnost" od....do...." tam není. Pouze na silnicích pokrytých souvislou vrstvou sněhu či ledu. Takže vše je nějak jinak, že?
Rebikvpanice
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JirkaK 16. 11. 2007 14:11

Re: MrBean:
Možnost vyměnit žárovky vnějšího osvětlení relativně jednoduchým způsobem považuji za naprosto zásadní věc z hlediska bezpečnosti.
Auto, kde člověk nevěděl jestli tam dává 1 nebo 3 byla naposledy Š 120 a tu bych si tedy skutečně nikdy nekoupil. Rozdíly u dnes vyráběných aut dnes považuju za naprosto nepodstatné a zanedbatelné.
Subjektivita místo měření - musím uznat že proti dřívějšku se to viditelně zlepšilo. Ale proti úrovni SM a Automobilu z osmdesátých let je stále ještě hodně co dohánět.
Ona i ta zmíněná věta zní " tradiční tédéíčkový charakter : po roztočení turba se na přední kola přižene záplava newtonmetrů", což se dá vyložit různě - příznivce VW si ji vyloží jako pochvalu jak ten motor tahá, odpůrce jako konstatování, že je to zase další motor který pod dva tisíce "ještěnejede" a přes čtyři tisice "užzasenejede". Objektivní a korektní popis by podle mě měl znít " Octavia TDI má podle technických údajů výkon i kroutící moment motoru zhruba stejný Citroen a menší než Renault, přesto vykazuje mírně lepší dynamiku ". Proti tomu se nedá nic namítnout. Tvrdě bych však zkritizoval větu o "impotenci pod 1500 otáček" u Laguny, tohle se prostě s osobním autem nedělá, takže ani není důvod aby tam motor tahal.
Re: Rar - zimní pneu mám na autě samozřejmě taky, na sněhu je to zásadní věc. Jen mi šlo o ten všude papouškovaný blábol, že se snižující se teplotou se nějakým strašným způsobem zhoršují vlastnosti letních pneu na suchu. Objektivní test dokázal něco jiného.
Tragédie této země spočívá v tom, že vždy když se v ní začne náhodou dařit lépe, přijdou politici a ve jménu vyšších zájmů všechno zkurví.
Líp už bylo......
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rebikvpanice 16. 11. 2007 14:19

JirkaK píše:Re: MrBean:
Možnost vyměnit žárovky vnějšího osvětlení relativně jednoduchým způsobem považuji za naprosto zásadní věc z hlediska bezpečnosti.
Auto, kde člověk nevěděl jestli tam dává 1 nebo 3 byla naposledy Š 120 a tu bych si tedy skutečně nikdy nekoupil. Rozdíly u dnes vyráběných aut dnes považuju za naprosto nepodstatné a zanedbatelné.
Subjektivita místo měření - musím uznat že proti dřívějšku se to viditelně zlepšilo. Ale proti úrovni SM a Automobilu z osmdesátých let je stále ještě hodně co dohánět.
Ona i ta zmíněná věta zní " tradiční tédéíčkový charakter : po roztočení turba se na přední kola přižene záplava newtonmetrů", což se dá vyložit různě - příznivce VW si ji vyloží jako pochvalu jak ten motor tahá, odpůrce jako konstatování, že je to zase další motor který pod dva tisíce "ještěnejede" a přes čtyři tisice "užzasenejede". Objektivní a korektní popis by podle mě měl znít " Octavia TDI má podle technických údajů výkon i kroutící moment motoru zhruba stejný Citroen a menší než Renault, přesto vykazuje mírně lepší dynamiku ". Proti tomu se nedá nic namítnout. Tvrdě bych však zkritizoval větu o "impotenci pod 1500 otáček" u Laguny, tohle se prostě s osobním autem nedělá, takže ani není důvod aby tam motor tahal.
Re: Rar - zimní pneu mám na autě samozřejmě taky, na sněhu je to zásadní věc. Jen mi šlo o ten všude papouškovaný blábol, že se snižující se teplotou se nějakým strašným způsobem zhoršují vlastnosti letních pneu na suchu. Objektivní test dokázal něco jiného.
Rebikvpanice
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 16. 11. 2007 14:22

Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků