Pro majitele auta není zpravidla rozhodující, jestli má auto měkčenou palubní desku, jaký má design, (i když nad tím dnešním bych občas zvracel), a jestli má vůli na šaltrpáce 2 nebo 4 milimetry.
Ale jistě že to hraje roli, Vy byste si třeba koupil auto, kde musíte furt sledovat, jesli místo jedničky tam nestrkáte trojku ?
a jestli třeba kvůli prasklé žárovcě v předním světle nemusí rozšroubovat půl předku.
Zrovna tohle považuju za docela nepodstatné a spíš matoucí.
místo měření přešli na subjektivní pochlebování
pozor2 Nezlobte se, ale
tohle neberu. pozor2
To bylo svého času v AR a redakce (a konkrétně zejména pan Jozíf) byla stejně napadána za pochlebování a to leckdy dost nechutným způsobem. Přitom to v podstatě nemělo žádné racionální jádro. Schválně se koukněte po internetu, jakou záplavu
psychopatických reakcí vyvolá
jakýkoliv článek o vozu
z VW Group.
Z principu věci, platí, že
nejlepší auto je to co má člověk v garáži , že sousedovo auto jiné značky
je zarušeně horší a že určitá skupina nerozdejchá,
že se o jejich miláčkovi třeba málo píše,
že je nedoceněný a tak podobně. To žádné objektivní měření nevyvrátí, nezmění. To si myslíte že ten C5 bude najednou při objetivním měření žrát třeba míň než OII (když u nás v kompeny je dlouhodobý rozdíl na už poměrmě velkém velkém vzorku aut i řidičů zhruba přes litr na 100 km v jeho neprospěch) ?
To nemá smysl řešit, ať si ti lidi zajdou pro prášky k Chocholouškovi.

Osočování z pochlebování bylo, je a bude.... .
