vzhledem k nalade v tomto threadu ted asi budu za vola, ale musim to sem napsat...
ja teda rozdil pozoruji, a to velmi vyrazny. konkretne mluvim o v-power diesel versus nafta u JETky (ktera pry je taky celkem kvalitni). jednou meli u JETky zavreno tak jsem popojel kousek dal k Shellce a nechal jsem se ukecat ze zkusim v-power diesel. nic jsem od toho necekal, ale rozdil jsem poznal na opravdu temer okamzite (po par kilometrech) - tankoval jsem celou nadrz. vyssi vykon v nizkych a normalnich otackach (ve vysokych stejne jako driv), tissi chod (to se projevilo az po par dnech), nizsi spotreba, ktera ve vysledku zaplati vyssi cenu (od domu "s tezkou nohou" do Prahy a zpet za 600Kc, tzn stejne jako u JETky) a pokud tam jsou jeste nejake cistici prostredky prodluzujici zivotnost motoru, tak nemam co resit...navic jsem zapomel dodat ze od te doby nejsou za mym autem zadne kourove efekty pri vetsi akceleraci
konfigurace: oktavka kombi r.v.2000, 1.9TDI, 81kW, najeto 220tis prevazne po dalnici, servisovano, motor v poradku, olej syntetika, jednou za pul roku pridavano nejake to palivo STP nebo co...