S čím už jste jezdili?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Mikey89 13. 6. 2019 00:00

Když to bude fotka jak ti žere nohu tak to možná pujde i na Novu :D
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 13. 6. 2019 00:02

:D

A špatný téma. No, stane se. :D
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 13. 6. 2019 00:05

Já si říkal že se to sem moc nehodí, ale tak jsme tu na OT zvyklí :D
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 13. 6. 2019 06:01

Taaaaak :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 13. 6. 2019 06:34

priste at se to neopakuje
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 13. 6. 2019 06:56

pajjoun osedlá žraloka, teď to píše, jen abyste věděli
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevlarius 17. 6. 2019 17:29

S čím už jsem jezdil? Myslím, že tady nebude mnoho takových, kteří popravdě mohou říct, že nejen jeli, ale také i vzlétli a taky i přistáli. :-D
Já kdysi ještě v dobách "keď čert bol malým chlapcom" vzlétl s Renaultem 19. Byla to klasika - já blbej a čerstvým řidičákem a hecujícíma kámošema, půjčený auto, náledí, jedu co to dá... těsně za zatáčkou překážka, nenapadne mě nic chytřejšího než auto změnit v sáně tím, že hňápnu na brzdy.... vedle silnice sráz několik metrů... opustím silnici a letím ze srázu. Naštěstí se nikomu nic nestalo, ani autu až na pár maličkostí v zásadě taky né.
A pak jsem jel (pokaždé odhadem tak 300m) a taky vzlétl/přistál s ukrajinským Aeropraktem A22, dále se Zephyrem a Sovou, ale ten Renault byl přece jen o něco větší adrenalin. Jeho letové vlastnosti mě docela překvapily. :-D
Kevlarius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mikey89 17. 6. 2019 17:39

No to bych chtěl vidět jak ten Renault vypadal po tom dopadu :D
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevlarius 17. 6. 2019 18:14

Mikey89 píše:No to bych chtěl vidět jak ten Renault vypadal po tom dopadu :D


Kupodivu to nevypadalo nijak hrozně (to jsem si aspoň myslel, když jsem to po té nehodě okukoval). Vzpomínám si, že jsem si všiml jen upadlýho výfuku. Dokonce jsem s tím dokázal vyjet na silnici (ta mez na které jsem skončil se po pár desítkách metrů napojovala na silnici) a dojet domů. Obrovské štěstí bylo, že během letu v cestě nebyla žádná překážka - žádný strom, kámen, ...prostě nic.. jen tráva.
Dodatečně jsem zjistil, že přestal těsnit okruh s chladící kapalinou, ta vytekla, já to nevěděl a o pár dní později jsem to auto jízdou bez vody totálně dorazil. - Tuhle ránu do vazu už nepřežilo. :-D
Kevlarius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 27. 6. 2019 11:44

Golf GTE :love:
*bude to dlhsie, ale nie tak dlhe ako stealthova video recenzia

Mal som to na predlzeny vikend cca 500km, takze par dojmov.

Mode select ma niekolko modov:
- e-mode (po starte default)
- hybrid
- battery hold
- battery charge
- GTE (na to je zvlast tlacidlo)

Po starte to ide vzdy do e-modu, to ej fajn, da sa odist potichu a tvarit sa eko.
Hybrid mod sa snazi vyuzivat oba pohony, ale opat primarne elektriku, takze motor sa snazi byt vypnuty.
Battery hold drzi dojazd baterky, battery charge nabija baterku za jazdy - to je velmi neefektivne, isiel som po rovine 70 a aktualna spotreba 10l/100km.

GTE - zmeni sa zvuk motora (asi repraky, ale aj zvonku bolo pocut), malo by to dostavat maximum z oboch pohonov - netreba plynom pretlacat kickdown.

Neviem uplne ako je kapacita bateriek v aute rozdelena, ale aj pri dojazde 0km na baterku to obcas slo na baterku chvilu.
Co som si vsimol, tak pri vybitej baterke to na GTE mod az tak nezabralo ako pri nabitej - to je logicke, len clovek musi na to mysliet a to sa mi moc nepacilo.

Prepojenie pohonu elektro-benzin bolo obcas diskutabilne resp. to auto cukalo celkom a bolo sa treba sustredit na plynulu jazdu - riesenie pouzit adaptiv tempomat.

Typicka situacia, dobehnem auto na adaptiv tempomat, drzim odstup, idem na elektriku. Pripravim sa, stlacim si GTE tlacidlo, stale idem na elektriku (tu by som cakal, ze to bude drzat nastartovany motor, ne).

Stlacam plny plyn, rucicka leti doprava na 10 auto cukne na elektriku, nasledne sa startuje motor, ktory nasledne podraduje kolko sa da aby to zase cuklo a nasledne auto vyraza celkom zostra vpred (prirovnal by som to k slabsiemu 3.0TDI :D) a cely tento proces no trva to dlho pocitovo mi to prisli 2s (realne to tolko nebude) ale trva to.

Zaber to malo krasny, 4 ludia v aute (95kg, 95kg, 85kg, 80kg plus 50kg batozina) pohotovostna 1600kg...no proste 2t auto vyrazilo takym stylom, ze som sa zacal smiat, vzdy, ked bola baterka nabita a vedelo to dostat boost.
Na druhu stranu ten zaber mi pripominal starsie nafty, dost to koplo co nebolo moc prijemne hlavne v zakrute, na najazde som si pridal a v 1/3 zakruty sa to zobudilo a koplo takym stylom, ze ***** keby je mokro, tak by to slo aj do smyku, v prvom momente ma to neprijemne prekvapilo...ovladatelnost z tohto pohladu dost zla

Riesenie nastartovaneho motora bolo mat zapnuty rezim dobijania baterie, lenze potom sa veziete za 10l/100km.

Podvozkovo sa mi to pacilo, 18" kolesa SportMaxx gumy, na suchu to sedelo velmi dobre az by som povedal, ze hmotnost bateriek tomu pomahala a sedelo to pekne aj pri plnom obsadeni som v zakrute nemal pocit, ze sa nieco udeje a to posadka lietala zprava dolava na zakrutenej ceste - velmi dobre, GTI/R musi jazdit minimalne tak dobre a snad aj lepsie.

Brzdy sa mi zdali slabsie, pri plnom obsadeni to podla mna moc nebrzdilo, 2t su 2t mal som z toho pocit ako z B7, ze pedal stlaceny a auto spomaluje no nie podla ocakavania.
A ze aj ***** uz po kratkej rychlostnej vlozke...

Doteraz som mal Golf ako dobre odhlucnene auto, no kombinacia elektriky a Dunlop gum - hrozny hluk od kolies, citil som sa ako v japoncovi a pocas dazda vzadu akokeby bol plech bez koberca.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Vo vysledku super skusenost a kludne by som to bral, len nabijanie na ulici by asi nebolo uplne idealne....a ta cenovka.
Přílohy
received_379253356051426.jpeg
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 6. 2019 11:49

kilo za 7,5 a 200 za cca 35mno to prvni vcelku pekne to druhe jak auto co ma o 40-50 koni mene. Nechapu ty pocity, ale okej.
anonymni

Odeslat příspěvekod glider 27. 6. 2019 11:51

Viac ako 150 som na tom nesiel a to najbeznejsie zrychlenie 70-150 to davalo pekne...vo vyssej rychlosti asi elektrike dojde dych, v nizkej rychlosti fajn pruznost.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 6. 2019 11:52

ale no dyt jo...
anonymni

Odeslat příspěvekod garážmistr 27. 6. 2019 13:25

To by se mi asi nelíbilo.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 27. 6. 2019 13:33

Hezka recenze, vypada to ze by jeste mohli zapracovat na sladeni spalovaku a elektromotoru aby clovek nepoznal na co jede bez nejakych cukani. A jak bys to auto pouzival pri pripadne koupi - jezdis kratsi trasy tj. pouze elektrina ?
jurajec
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků