Zase po delší době jsem trochu aktualizoval seznam (uvádím jen to zajímavější, běžná auta vynechávám):
Alfa Romeo (obvykle víc motorizací): 75 2.0, 147, 147 GTA, 156, 159, 166, Brera, GT vč. V6, GT s motorem 3.7 (by Autodelta), GTV V6 TB (r.v.96), MiTo, Giulietta (vč. Quadrifoglio Verde), Giulia 2.0T (nová), Stelvio BiTurbo diesel
Audi 100 2.3 turbo Quattro, A6, Q7
BMW: 630 CS a 635 CSi (E24), M535i (E28), 116i, 118i, 120d (vše F20), 318iS (E30), 320si (E90), 320d (E90 i F30), 325Ci Cabrio (E90), 328i (F30), M3 (E46, bohužel jen slalom a jízda zručnosti), 528i (E39), 535d (E60 i F10), 525d, M550xd (F10), 740d (E65), 750d (F01), i8
Buick Riviera (1970)
Cadillac XTS
Citroën: C2 VTS, C-Crosser, Cactus, C5, C8, DS3, DS4, DS7
Corvette (C6), Camaro V8 (minulá gen.)
Fiat: Uno Turbo i.e., Croma, Bravo, 500 1.4 Sport (vše nové generace), Panda 4x4 (2. gen.), Barchetta, Freemont V6, 124 Spider (veterán)
Ford: Escort RS2000, Granada, Capri, Sierra Cosworth 4x4, Mondeo ST200 (1. gen.), 2.2 TDCi (2. gen.) a Hybrid (současná gen.), Ranger, Edge, Mustang (současná generace, kupé před FL, kabrio po FL)
Honda Civic 2.2 diesel
Hyundai Genesis kupé
Chrysler PT Cruiser
Jaguar: XJS V12 (r.v. 77), XJ6D, XF 3.0 V6 AWD (1. gen. FL), F-Type V8 S, XJR, XFR-S, XKR-S, XE 2.0d
Jeep Grand Cherokee, Compass (obě generace)
Kia Optima hybrid (příšerná věc)
Lada 1200, 1500S
Lancia Delta GT i.e. (1. gen.), 1.6 16V (2. gen.) a Delta 1.9 Twinturbo JTD a 2.0 Multijet (3. gen.), Ypsilon TwinAir
Land Rover Discovery 4, Freelander 2, Defender
Lotus Esprit 2.2, Elan (předokolka)
Maserati Ghibli (bohužel jen pár kilometrů v hustém dešti)
Mercedes C250 CDI, E250 CGI, GLK 220 CDI, G Professional, Actros (tahač
Mini Cooper S
Mitsubishi FTO automat, Canter skříňový
Morgan Threewheeler (super!!)
Moskvič 403
Nissan 350Z
Opel: Corsa OPC Nürburgring Edition , Astra OPC (2.gen.), Astra 1.6 turbo benzín (gen. K), Zafira OPC, Omega MV6, Astra Coupé Turbo, Astra Cabrio (1.gen.), Signum 2.0T, Vectra V6 (2. gen.), Insignia (2.0T 4x4 1. gen. a několik motorizací vč. 2.0T 4x4 2. gen.), Ampera
Peugeot: 407 V6 Coupé, 206 GTI, 206 CC, 208 1.6, 308 GTi, 406 2.0 soft turbo benzín, 508, 607, RCZ (200 koní), RCZ-R
Range Rover vč. V8 kompresor, RR Evoque (vč. Si4), RR Sport
Renault: Clio RS (1. a 2. gen.), Mégane RS (1. a 2. gen.), Safrane V6, Laguna Coupé 3.5 V6 4Control, Premium (tahač
)
Saab: 9-3 Cabrio, 9-3 Turbo X, 9-5 Aero (minulá gen.)
Škoda: mimo standardu Fabia RS (1. gen.), Octa 2.0 FSI (2. gen.), Superb 2.5 V6 TDI (1. gen.)
Smart Fortwo Brabus (1. gen.), Smart Fortwo elektromobil
Subaru Impreza 2.0 GT, Legacy, Forester, WR STI (poslední generace)
Suzuki Swift Sport (2. gen.)
Trabant 601
Toyota Corona II kupé
VW Golf GTI DSG, Eos V6, nějaké ty ostatní Golfy, Passaty, Polo, Sharan...
Volvo S80 (1. gen.), S60 T6, 244, 240 diesel, C30 Elektromobil, 240 GL Cabrio
Nejhorší jízda: Škoda 105 na LPG v autoškole, Mercedes třídy A diesel automat na okruhu
A čím mě mimo jiné svezli (neřídil jsem): Tatra 613 kupé (!!), BMW 760h (vodíkové), 5er Active Hybrid (F10), Porsche 911 Turbo TechArt (550 koní), Impreza WRX STI (za volantem Emil Triner), Tatra 57 (rok výroby 1930 a něco), Ferrari Dino 208, Mercedes G, Jeep a pár dalších na off-road trati...