S čím už jste jezdili?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Do fóra se už nepřihlásíte přezdívkou, je potřeba e-mail. Hned teď se podívejte, jakou e-mailovou adresu tady používáte a zapište si ji: odkaz Uživatelský panel v hlavičce –> záložka Profil. (Podrobnosti)

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 5. 2022 13:15

Len drahé.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 5. 2022 13:25

glider píše:
glider píše:Ioniq 5 RWD.
i20N.
Eniaq RS.


Ioniq 5 RWD (170kW alebo tak nejak)
- vnutri dost miesta, nie je tunel, vpredu ako v dodavke (priestor okolo noh)
- klasicke USB
- ako sa zatvaraju dvere? Madlo som nenasiel
- kamery okolo auta, pri odbocovani na budikoch pred vodicom obraz z kamery - ani som si to nevsimol, lebo kto sa kuka na budiky pri odbocovani, ale gut
- podvozok pohodlny, ticho, takto to ma byt
- vykon pocitovo lamac krku, 0-70 to je az neprijemne pokial to posadka necaka, od 70-80 vyssie uz taka normalka
- volic prevodovky otacaci mi nesedi, treba to chytat 3 prstami, packa ala Mercedes lepsie
- maksi podvozok sa prejavil pri losom teste (ano v kile som trhol volantom na uzavretom parkovisku), kedy zadok odsadilo trocha viac v porovnani s Eniaqom, ale ziadna drama sa nekonala (na suchu), gumy to drzia prilepene na ceste
...
Tldr;
Velmi fajn auto a kludne by som to bral, funkcne, pohodlne, fakt super.

A teď si vem, že to je ta zdechlá verze, kterou si nikdo normální nekoupí :)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 29. 5. 2022 13:43

Mne by to stacilo, ale pokial je rozdiel par korun na silnejsiu, preco nie.
Teda pomer vykon/dojazd ak ma lepsi silnejsia, tak potom tu.

-- 29. 5. 2022 13:44 --

Eniaq coupe RS 220kW
- chytam klucku dveri a ze musime pockat, lebo zamrzol infotainment, uz to vsetci beru ako klasiku
- vnutri vyrazne menej miesta voci Ioniqu
- displej pred vodicom je vtip? To je co za srandu
- hluk od podvozku a ani to neni take pohodlne ako H, zeby RS model tak pritvrdili a menej odhlucnili?
- pri 60% baterie to 220kW nema ani nahodou, z 0 by tomu Ioniq usiel ako nic, 100-110 to dalo na parkovisku, ale tolko siel aj vyrazne slabsi Ioniq - ten bol nabity okolo 85%
- podvozok pri losom teste urcite istejsi, za cenu tvrdosti no
- ideme parkovat, vraj kamery su dobre zvladnute...obraz ako z ajfonu 3GS (zdravim Muchu) to je proste komedia za slnecneho dna toto
...
Tldr;
Nevidim ani jeden dovod preco zobrat Skodu a nie Ioniq.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 5. 2022 13:56

Dík.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 29. 5. 2022 13:59

Zdravim Glid

A to jeste co by ti to ukazalo po treba jednom dnu v rukach. Shade je dead
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 5. 2022 14:06

Koncern VW je dead
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 29. 5. 2022 14:06

A smutné je, že nefunkční šmatlotainment se bere jako standard :-S
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 5. 2022 14:07

glider píše:
glider píše:Ioniq 5 RWD.
i20N.
Eniaq RS.


Ioniq 5 RWD (170kW alebo tak nejak)
- vnutri dost miesta, nie je tunel, vpredu ako v dodavke (priestor okolo noh)
- klasicke USB
- ako sa zatvaraju dvere? Madlo som nenasiel
- kamery okolo auta, pri odbocovani na budikoch pred vodicom obraz z kamery - ani som si to nevsimol, lebo kto sa kuka na budiky pri odbocovani, ale gut
- podvozok pohodlny, ticho, takto to ma byt
- vykon pocitovo lamac krku, 0-70 to je az neprijemne pokial to posadka necaka, od 70-80 vyssie uz taka normalka
- volic prevodovky otacaci mi nesedi, treba to chytat 3 prstami, packa ala Mercedes lepsie
- maksi podvozok sa prejavil pri losom teste (ano v kile som trhol volantom na uzavretom parkovisku), kedy zadok odsadilo trocha viac v porovnani s Eniaqom, ale ziadna drama sa nekonala (na suchu), gumy to drzia prilepene na ceste
...
Tldr;
Velmi fajn auto a kludne by som to bral, funkcne, pohodlne, fakt super.


Doba dizlova je zpet. Tam taky jak seplo turbo v 1900 tak to lamalo krky. A dnes 9 na sto zas
anonymni

Odeslat příspěvekod glider 29. 5. 2022 14:54

Do mesta je to neprekonatelne.
Nad 80 uz normalka.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 5. 2022 14:56

Takový skútr :)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 29. 5. 2022 15:04

Za mega+
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 5. 2022 15:17

glider píše:Do mesta je to neprekonatelne.
Nad 80 uz normalka.


Je to stejne jako jina auta s obdobnou dynamikou. Nejaka desetina na 40 v tom nehraje roli. Problem je spise u ridice ze bezne enmecha benzinak rozjizdet timto zpusobem bo uz jen hluk dela dost brzdu
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 5. 2022 16:06

Arnie J píše:Koncern VW je dead

Přesně.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fortress 29. 5. 2022 16:44

To řikám už dlouho že elektro je ekvivalent turbodieslu na sklonku milénia, kterej měl dobře zařazeno. Má to i obdobný fandy.
Superb L&K 2.0TSI 206kW /// Audi R8 V10 RWD 397kW
fortress
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 5. 2022 16:47

Je pravda ze absenci kvaltu a hluku to pusobi proste jinak. Hlavne jidi to necekaji doky absenci pripravy
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků