S čím už jste jezdili?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Do fóra se už nepřihlásíte přezdívkou, je potřeba e-mail. Hned teď se podívejte, jakou e-mailovou adresu tady používáte a zapište si ji: odkaz Uživatelský panel v hlavičce –> záložka Profil. (Podrobnosti)

Odeslat příspěvekod LukasKoudak 22. 5. 2022 16:16

heh
LukasKoudak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 22. 5. 2022 16:17

Akční cena 2 mega :D
A ještě je to skaredy. No co už.
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 5. 2022 16:29

Na to si musíš zvyknout.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 5. 2022 16:51

Cena lidová
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 5. 2022 16:53

Jakože si ho můž koupit lid dohromady?
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 5. 2022 16:54

Jo tak nějak :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 5. 2022 17:02

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 22. 5. 2022 18:46

Arnie J píše:Cena lidová

No joník je levnější a to jak víme, je entry levl kára pro plebs
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 22. 5. 2022 19:27

Arnie J píše:Cena lidová

Multivan no... ceny na pobliti
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 5. 2022 12:08

glider píše:Prislo viacero otazok do SZ, tak k tomu napisem viac.

Fiesta 1.0ecoburt plus cip na cca 110kW.
...
+ suto je neuveritelne tiche na svoju kategoriu, niekde na urovni Golfa 7, pri 130 klud, pri 150 klud..Ford najs
+- je uzke vnutri, po presadnuti z Up! nastal kontakt v oblasti ramien
+ interier, budiky, displej, dojazdy, je z toho citit uroven
+ podvozok, brzdy, riadenie Fordovsky tuhe s celkom ostrym prevodom, treba to auto soferovat nie len sa viezt
+- motor, cakal som od 110kW viac, je to iny styl ako TSI, skor mi to pripominalo atmosferu, ktora v celom spektre otacok zrychluje, ale nejaky kick-in neprichadza plus vyborne odhlucnenie => pocitovo to nejde, na stopkach by to pravdepodobne obhajilo svoj vykon
+ spotreba, nezere to a to sa islo svizne, pri beznej jazde to musi jazdit za smiesne cisla
+- dlhe kvalty, v serii si to moc neviem predstavit, ale aj po uprave su prevody pomerne dlhe na take male agilne auto, na dialnici parada 2750 pri 130, ale okreska v kombinacii s "atmo" charakterom motora -> trocha tomu chyba stava, ale zas ano chcete stavu? Fiesta ST
TLDR;
Prijemne vozenie ci kratka alebo dlha trasa, male obratne, chvalim.


glider píše:Fiesta 1.0eco plus cip.
Up! TSI plus cip.
...


Pokracujeme Up! TSI s cipom cca 100kW@250Nm
...
+- po presadnuti z Fiesty sa citim ako v Trambuse, vacsia sirka, sedim blizko celneho skla a interier...slabsi
+- ovladanie vsetkeho je klasicky koncernove, k tomu asi nie je co napisat ci riadenie, radenie proste auto xyz, z Fiesty citit, ze to je nieco ine viac povedzme na sofera zamerane
+ motor, seriu 66kW som nesiel, ale toto po uprave je velmi zaujimave vozenie, odspodu to pripomina kamosovu nacipovanu 1,9TDI, zaber je pomerne intenzivny - v malo lahkom aute to je citit ako kopanec do zadku na 2. ci 3. kvalte auto vyslovene vyrazi vpred (ani 1. kvalt nie je uduseny)

Situacia, cakam na uvolnenie protismeru, nachystana 3ka, stupim na plyn a ono sa to zoberie a ide.
Fiesta rovnaka situacia, otacky okolo 3000 a tam to proste chvilu trvalo po stlaceni plynu plus pocitovo to nevyrazilo tak intenzivne - skor ako atmosfera, kdezto TSI blizsie k dizlu odspodu.
Pripadne ostra zakruta do kopca, 2. kvalt, opat okolo 3000rpm, TSI sa zoberie a vali, Fiesta plynulo zrychluje, ale urcite nie s takou intenzitou.

Voci Fieste by to nahnalo prave kvoli prejavu maly naskok na zaciatku, potom uz asi podobne.

+ spotreba, bude to citlivejsie ako seria, ale stale smiesne cisla
+- podvozok nebol seriovy, tak to nejdem hodnotit
+- pri 100 na okreske som mal pocit ako keby idem 150

TLDR;
V 5 dveraku by som to normalne pouzival ako daily a bavil sa, jak taky maly prd vie valit.
Na 1000km vylet by som zas siel radsej vo Fieste.
Ideal by bol tento motor vo Fieste.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 5. 2022 12:24

Zajímavé.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 23. 5. 2022 12:35

Ono tam nezanedbatelnou roli bude hrát rozdíl v hmotnostech, který bude někde 150-200kg ve prospěch Upu. Tsi ve Fiestě by otupilo a naopak kdybys jel v Upu sám, na motoru bys to poznal.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 28. 5. 2022 16:31

Ioniq 5 RWD.
i20N.
Eniaq RS.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 5. 2022 16:36

Závidím.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 28. 5. 2022 16:36

Lzes.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků