glider píše:Prislo viacero otazok do SZ, tak k tomu napisem viac.
Fiesta 1.0ecoburt plus cip na cca 110kW.
...
+ suto je neuveritelne tiche na svoju kategoriu, niekde na urovni Golfa 7, pri 130 klud, pri 150 klud..Ford najs
+- je uzke vnutri, po presadnuti z Up! nastal kontakt v oblasti ramien
+ interier, budiky, displej, dojazdy, je z toho citit uroven
+ podvozok, brzdy, riadenie Fordovsky tuhe s celkom ostrym prevodom, treba to auto soferovat nie len sa viezt
+- motor, cakal som od 110kW viac, je to iny styl ako TSI, skor mi to pripominalo atmosferu, ktora v celom spektre otacok zrychluje, ale nejaky kick-in neprichadza plus vyborne odhlucnenie => pocitovo to nejde, na stopkach by to pravdepodobne obhajilo svoj vykon
+ spotreba, nezere to a to sa islo svizne, pri beznej jazde to musi jazdit za smiesne cisla
+- dlhe kvalty, v serii si to moc neviem predstavit, ale aj po uprave su prevody pomerne dlhe na take male agilne auto, na dialnici parada 2750 pri 130, ale okreska v kombinacii s "atmo" charakterom motora -> trocha tomu chyba stava, ale zas ano chcete stavu? Fiesta ST
TLDR;
Prijemne vozenie ci kratka alebo dlha trasa, male obratne, chvalim.
glider píše:Fiesta 1.0eco plus cip.
Up! TSI plus cip.
...
Pokracujeme Up! TSI s cipom cca 100kW@250Nm
...
+- po presadnuti z Fiesty sa citim ako v Trambuse, vacsia sirka, sedim blizko celneho skla a interier...slabsi
+- ovladanie vsetkeho je klasicky koncernove, k tomu asi nie je co napisat ci riadenie, radenie proste auto xyz, z Fiesty citit, ze to je nieco ine viac povedzme na sofera zamerane
+ motor, seriu 66kW som nesiel, ale toto po uprave je velmi zaujimave vozenie, odspodu to pripomina kamosovu nacipovanu 1,9TDI, zaber je pomerne intenzivny - v malo lahkom aute to je citit ako kopanec do zadku na 2. ci 3. kvalte auto vyslovene vyrazi vpred (ani 1. kvalt nie je uduseny)
Situacia, cakam na uvolnenie protismeru, nachystana 3ka, stupim na plyn a ono sa to zoberie a ide.
Fiesta rovnaka situacia, otacky okolo 3000 a tam to proste chvilu trvalo po stlaceni plynu plus pocitovo to nevyrazilo tak intenzivne - skor ako atmosfera, kdezto TSI blizsie k dizlu odspodu.
Pripadne ostra zakruta do kopca, 2. kvalt, opat okolo 3000rpm, TSI sa zoberie a vali, Fiesta plynulo zrychluje, ale urcite nie s takou intenzitou.
Voci Fieste by to nahnalo prave kvoli prejavu maly naskok na zaciatku, potom uz asi podobne.
+ spotreba, bude to citlivejsie ako seria, ale stale smiesne cisla
+- podvozok nebol seriovy, tak to nejdem hodnotit
+- pri 100 na okreske som mal pocit ako keby idem 150
TLDR;
V 5 dveraku by som to normalne pouzival ako daily a bavil sa, jak taky maly prd vie valit.
Na 1000km vylet by som zas siel radsej vo Fieste.
Ideal by bol tento motor vo Fieste.
.bad.decision.matters.
goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez
evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk