spalit spojku?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jim 7. 9. 2006 23:35

spojkový set(lamela, přítlačák, ložisko) v autorizovaným servise Schade stojí kolem 12tis...pokud bych v pr i setrvak, tak se to může pěkně prodražit...

Googy: přitlačák za 10tis, to už je pomalu na závodní TDI... :)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod sowwwa 7. 9. 2006 23:42

RadekP: Jiste ze to jde. Tuhle metodu bezne pouzivam, tedy drzim spojku a neslapu na plyn. Taky je to vyborny pri rozjezdu do kopce - drzis nozni brzdu, pustis spojku do zaberu, pustis brzdu a auto se rozjede. Jeste sem nevidel kopec do kteryho by se nedalo rozjet bez plynu. Na zivotnosti se to asi trochu projevi - spojku uz mam treti a je zase na vymenu.

No jednou se mi taky podarilo zahrat spojku tak, ze prokluzovala permanentne az do vychladnuti. Ale to bylo v lese, v prudkym kopci, tedy neco s cim vyrobce asi moc nepocital :D
Opel Omega MV6 155kW r. 99, AR: Bel V945CZ v5.6
sowwwa
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ardeth 7. 9. 2006 23:42

Pamatuju se ze komplet spojka v autoriz. servisu stala na O1 TDI 22-24tis. i s praci.
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod Jim 8. 9. 2006 00:22

Ardeth: čili i se setrvákem, který může stát jednou tolik... :)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod *Victor* 8. 9. 2006 10:36

0xf píše:To stim stanim na spojce v kopci me taky ucili v autoskole na mou otazku jestli se tim spojka zbytecne nenici rikali ze ne. Uvarit spojku sem neuvaril zatim. Ale usmazil uz jsem par motoru :-) Naposled u facka kdyz mi spadl klinak a celou cestu z FM do OVy jsem zvladl bez nej. Holt ja auta vubec nesetrim. Naopak se mi stalo u S120 kdyz jsem jel z Opavy ze mi valecek neak nechtel rozpojit spojku takze jsem mel jen 6 pokusu na razeni pak uz neslo vubec preradit az kdyz to cele schladlo a mirne odvzdusnilo. Ale do OV jsem z 2 prestavkama dojel. I kdyz jsem se u Kotvy rozjizdel na 4 :-)


Proč by nešlo řadit? Mě u Avie prasklo spojkové lanko a dojel jsem docela v pohodě i bez spojky. Rozjezd na 1 na startér a pak podle rychlosti auta přesně nastavit otáčky motoru a trefit se do zubů. Chce to trochu cviku, ale jde to. :wink: Hlavně s citem, žádné kvedlání silou. pozor2
*Victor*
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RadekP 8. 9. 2006 11:11

To mne zajímá, jak spočítám, v jakých otáčkách přesně řadit ?
RadekP
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod marekg 8. 9. 2006 12:21

atafari píše:mozna to uz tu nekdo psal, ale nevim co se presne mysli tim ze nekdo spalil spojku,,,,,to na ni stal extremne dlouho?? dekuji za vysvetleni
Například když budeš popojíždět v koloně na dálnici.Mě se tohle stalo,když jsem hledal parkovací místo u obchodního centra v první den otevření.Popojížděl jsem tam asi hodinu a bylo to-smrad spáleniny a prokluz,takže abych se vůbec rozjel,musel jsem to vytáčet pomalu až do červenýho.
marekg
Nováček

Odeslat příspěvekod *Victor* 8. 9. 2006 12:57

RadekP píše:To mne zajímá, jak spočítám, v jakých otáčkách přesně řadit ?n/quote]


Avie otáčkoměr nemá, jestli myslíš tohle. To musíš zkrátka slyšet. Chce to cvik. Na poprvé to chvilku trvá, musíš zkoušet. Přiměřeně tlačíš na šaltpáku a v určitých otáčkách tam padne. Po pár kilometrech už získáš cit a řadíš jak se spojkou. Nesmíš ovšem dojet popojíždějící kolonu. To by byl problém. :?
*Victor*
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 10. 9. 2006 09:41

zlatá Š120L: Lamela 600,-, spojka 400, ložisko 250,- a prací mě to vyšlo komplet na 2,5 tisíce 8)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukasoj 10. 9. 2006 09:49

speleo píše:zlatá Š120L: Lamela 600,-, spojka 400, ložisko 250,- a prací mě to vyšlo komplet na 2,5 tisíce 8)s/quote]
ale jízdní vlastnosti a výkon toho auta, je trocha jinde ;)
Lukasoj
VIP Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 10. 9. 2006 10:00

V horách v zimě jízdní výkony nedostižný, devadesát mi to lítá po okreskách taky a 12 na sto mi to žere taky :D
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod joseph 10. 9. 2006 21:13

Ked som este mal sluzobne Felicie tak som mal aj bezspojkove dni,teda som si rano povedal ze spojku nebudem potrebovat.Prvy rozjazd na 1 cez starter,ostatne potom isli krasne bez spojky.Dalo sa tak jazdit kedze som nestal v dlhych kolonach.
Inokedy som mal dni take ze som pouzival len parne rychlosti a inokedy neparne,ako kedy,auto bolo sluzobne a mna to zaujimalo.Ale sa mi dalrili aj veci nasledovne,rozjazd na 1 vyhulit motor do maximalnych otacok a potom len zaradit 5,samozrejme islo to po rovine,Felda bola 1,6.
joseph
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod p0etrik 10. 9. 2006 21:15

joseph píše:auto bolo sluzobne a mna to zaujimalo.

Proste typicky kripl.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod sMartin 10. 9. 2006 21:53

p0etrik píše:
joseph píše:auto bolo sluzobne a mna to zaujimalo.

Proste typicky kripl.


Zamestnanec k pohledani... :( :x
sMartin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 10. 9. 2006 22:41

souhlasím, to je na pěst ...
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka