Stránka 1 z 10

Povinné ručení podle obsahu - má to logiku?

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 00:49
od M@tezz
Nechápu logiku rozdělení sazeb povinného ručení. Nebylo by rozumější dělit auta podle výkonu (i když si nemyslím, že silnější = nebezpečnější)? Takhle platí stejně majitel felicie (1,3l/60k) a Mazdy RX-8 (1,3 l/ 231 k). Podobně jsou na tom staré diesely bez turba vs. Golf GTi, Astra OPC, Impreza WRX atp. :hm

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 01:10
od MAN737
Logika v kocourkově?
To musíš emigrovat do CH,jinak budeš svědkem zázraků v mezích zákonů a ústav.
A to není k smíchu,bohužel.

Neumím chvýcarsky

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 01:20
od M@tezz
No ale já neumím chvýcarsky, tak tu budu muset zůstat :D

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 01:32
od George_Couser
No ja bych ani nechtel sazby ani podle objemu, ani podle vykonu....co tak podle pomeru vykon/hmotnost auta

... and justice for all

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 02:05
od M@tezz
Asi by bylo nejspravedlivější, kdyby měli všichni stejný základ a prasata by si připlácely. Pojišťovny by měly přístup do společné databáze, takže by věděly, kdo na tom jak je a kolik mu případně přirazit. Proč bych měl trpět za to, že mám dvoulitr, když jsem za těch 8 let, co jezdím, bouračku nezavinil (to musím zaklepat :wink: ).

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 02:40
od bob ash
Podle obsahu to logiku nemá a ještě navíc mě to točí ... Co třeba podle statistiky nehodovosti danejch typů?

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 02:42
od George_Couser
bob ash píše:Podle obsahu to logiku nemá a ještě navíc mě to točí ... Co třeba podle statistiky nehodovosti danejch typů?c/quote]


Radsi ne....si predstav ze nabouras, tak co ti dalsi dva v republice Mr. Green

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 08:31
od Haldo
tak tak, nedava to zmysel. Tiez mam 2-liter a hrozne ma tie ich super sadzby vytacaju. A este co teraz na sk vymysleli...teraz platim za povinne 9,5k, po novom to bude 14,5k...zevraj som rizikovy vodic, lebo nemam 25 a vodicak iba 3 a daco rokov. Akoze ***. Nehodu som za ten cas nezavinil a vykon motora nevyuzivam na zavodenie, ale na pohodlnu jazdu. Za to mi ale nejaky parchant nacuval do auta tyzden po tom, co som si ho doviezol...nastastie iba pretlaceny plech, nic vazne. To ma privadza k havarijnej poistke. Clovek ju plati stale rovnaku (podla nadobudacej ceny vozidla), ale poistovna po par rokoch vyhlasi, ze auto uz taku hodnotu nema a plati menej...ale poistka stale rovnaka...su to SVINE!!!

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 08:52
od mfilip
ku.va tady se zase vymysleji cypoviny a pritom je to uz davno vyresene jinde. Nejlepsi reseni je pojisteni ridice ne auta. Ridic boura, auto neboura. Stejne tak by mel mit pojistku chodec a cyklista.

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 08:54
od Vladik
Tak to máš blbý a jiná pojišťovna u vás není? Já sem přešel z jedný do druhý a platím o 1500 míň a to už je sakra rozdíl. Protože mám starší auto a bydlím ve městě do 30000 obyvatel, sice sem s autem většinu roku v Praze ale co nehodu sem nezpůsobil a ve dnech jako je dnes(náledí) nejezdím pokud nemusím :lol: Jinak si taky myslím že by mělo bejt pojištění podle výkonu mám obsah 1362 a od 1350 je vyšší sazba :x ach jo :?

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 09:02
od JardaB
Taky nechapu, kdo to takhle vymyslel, logicke by bylo podle me pojisteni ridice - sazba podle historie pojistnych udalosti a at si jezdi cim chce. Hned bych mel doma dalsi 2 auta :-) Nikdy jsem nehodu nezavinil.

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 09:36
od msp_x
No ani mi o tom nemluv, pekne me to vytaci. Proc si myslite, ze skupiny jsou udelany tak, jak jsou? Jakozto majitel 1.9TDI jsem z rozdeleni 1850-2500 ccm (CP) naprosto unesen. Ku.va, proc mam platit skoro o 3 tis. vic nez treba majitel octavie RS, o zminovane mazde nemluve. Je to nastavene tak, aby se vybralo co nejvic penez. S nehodovosti podle kubatury to nema absolutne nic spolecneho. :?

Jine tema je system bonusu. Jsem opravdu nadsen, ze dostanu dalsich 5% slevu. Pri 4.5% zdrazeni je to jiste vyhra :x

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 09:41
od mfilip
msp_x píše:No ani mi o tom nemluv, pekne me to vytaci. Proc si myslite, ze skupiny jsou udelany tak, jak jsou? Jakozto majitel 1.9TDI jsem z rozdeleni 1850-2500 ccm (CP) naprosto unesen. Ku.va, proc mam platit skoro o 3 tis. vic nez treba majitel octavie RS, o zminovane mazde nemluve. Je to nastavene tak, aby se vybralo co nejvic penez. S nehodovosti podle kubatury to nema absolutne nic spolecneho. :?

Jine tema je system bonusu. Jsem opravdu nadsen, ze dostanu dalsich 5% slevu. Pri 4.5% zdrazeni je to jiste vyhra :x
Muzes jit do pojistovny, kde ti daji vyssi bonus za nehodovost - Triglav

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 10:12
od HOOK
proste socanska politika, mas velky motor, asi mas dost penez, tak te zkasnem.

N**rat

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2005 10:33
od Jendolf
Mam dvě auta nad 2500ccm.... tak všem, co to vymysleli hrozně moc děkuju, že platím víc, ikd jsemyž ani jedno neboural a mam bonusu tri plne ...ele než čloěk vlastnící auto 1.0 nebo 1.3, který boura každý druhý týden... To že mám na benzín asi pro stát znamená, že mám nadbytečné peníze na další a další daně, které bez spousty poradců a účetních nespočítám, ani kdybych se po... (však víte, co myslím)