Videa s akcelerací Vašich vozů....

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tslany 28. 1. 2021 01:41

aikoN píše:Pružnost

Nevím, ale dám podlahu, ono to samo hodí dvojku a hotovo.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.
tslany
Štamgast

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 1. 2021 05:53

Redlajn píše:Nn.
Vzhled a hlavně interiér mě teda táhnou, ale stojí víc, než kolik bych za Breru byl ochotnej dát.
Navíc to žere naprosto neskutečně na naftu. :D

-- 27. 1. 2021 23:00 --

glider píše:Mno tiez mi to pride dost na 200HP 5 valcovu naftu.

Nejede a žere. Myslím, že je to Alfa jak má bejt. :D


Se mi nezdá, že by to auto bylo v pořádku.

-- 28. 1. 2021 05:56 --

Arnie J píše:
powerball píše:kdo to vubec vymyslel takovy nesmyslny pravidlo? vsak od toho je v aute prevodovka aby clovek nemusel zrychlovat z 2000rpm.

Takové běžné pohodové předjíždění z 90 na čtyřku, když najednou ti ten kokot začne zrychlovat :D


Taky z 90 na čtyřku se zrychluje až u aut jiný výkonový kategorie než jakými většina z nás disponuje.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 28. 1. 2021 07:34

nejlepší by bylo měřit zrychlení 100-200 a klidne třeba 2-3-4, nebo 3-4-5, prostě jak to kdo dá..blbý je, že se to vlastne u nás na silnici nedá legálně změřit...a zase na youtubu je tech měření 100-200 dostatek, takže by si člověk akorát ověřil, že mu to jeho auto jede stějně(dobře, nebo blbě)....takže když to shrnu-garáždisciplína je OK a asi jediná svého druhu.
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Redlajn 28. 1. 2021 08:01

GM: to mně zase jo. I na zperfs je to tragický. :D
Nemělo by to jet zásadně líp, než moje dvoulitrovka a přesně to sedí.
Zkoušel jsem i odpich z nuly a tam bych řek, že jsem čas na kilo dal s přehledem. Maximálku to dává taky.
Nemělo smysl to tahat až do 4,5. Vypadlo to z optimálu.
A najetý tři kila. Úbytek výkonu by tam bejt měl chtě nechtě. Vnitřnosti motoru jsou původní.
Přílohy
433A8EAF-C526-41E2-844F-384B6339E4C1.jpeg
Redlajn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 28. 1. 2021 08:20

Viz. zepferts duel s S60 D5.
Na pruznost hrozne rozdiely.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 28. 1. 2021 08:27

Ruman001 píše:nejlepší by bylo měřit zrychlení 100-200 a klidne třeba 2-3-4



no to tu vacsina na kilecku zacne dvojkou :D
MirecBA
Veterán

Odeslat příspěvekod Redlajn 28. 1. 2021 08:33

:D
Redlajn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 1. 2021 08:56

Redlajn píše:GM: to mně zase jo. I na zperfs je to tragický. :D
Nemělo by to jet zásadně líp, než moje dvoulitrovka a přesně to sedí.
Zkoušel jsem i odpich z nuly a tam bych řek, že jsem čas na kilo dal s přehledem. Maximálku to dává taky.
Nemělo smysl to tahat až do 4,5. Vypadlo to z optimálu.
A najetý tři kila. Úbytek výkonu by tam bejt měl chtě nechtě. Vnitřnosti motoru jsou původní.


Doufal jsem, že to bude bída konkrétního kusu. Ale třeba jen blbě vnímám realitu.

Ale třeba ne.
https://zeperfs.com/en/duel2253-4845.htm
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Redlajn 28. 1. 2021 09:01

80-120 jsem dal o 0,3 hůř než ZPerf. Ono to bude sedět. Já v autě a ta sada kol, to je v klidesu přes dva metráky a jsme na svým.
Redlajn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 28. 1. 2021 09:12

a pak že Arnold je tlusťoch :hm
goes 19. 5. 2020 22:44
Je to fuska zustat jakoze vtipny a nad veci
goes 11. 8. 2020 16:23
Arnoldovy testy senzitivity jsou dnes uz legendarni.
pozpatku_fijA
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 1. 2021 09:18

garážmistr píše:
Arnie J píše:Takové běžné pohodové předjíždění z 90 na čtyřku, když najednou ti ten kokot začne zrychlovat :D


Taky z 90 na čtyřku se zrychluje až u aut jiný výkonový kategorie než jakými většina z nás disponuje.

mám krátké kvalty, trojku dávám, jen když čekám problémy nebo jsem v race módu :D

dle videa 90-130 na 3 trvá 6 sekund a na 4 to trvá 7 sekund, takže to je skoro jedno
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 28. 1. 2021 09:28

tie casy su k prdu bez prejdenej vzdialenosti kde by si mozno zistil, ze ta sec je napr 6,9m rozdiel a to uz pri predbiehani jemny rozdiel bude :)
MirecBA
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 1. 2021 09:30

já neříkám, že to není rozdíl, jen u tohoto konkrétního auta ten zisk je malý na to, aby tam člověk rval trojku úplně pokaždé

u kodiaka by byl třeba rozdíl zcela zásadní, tam trojka jede a čtyřka nejede ... taky trojka je do 130 a čtyřka do 190
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 28. 1. 2021 09:41

"aby tam člověk rval trojku úplně pokaždé"
to ano
MirecBA
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 1. 2021 09:45

no s tvojí převodovkou je trojka úplně jasná :)
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků