Vrácení vozu v záruce

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 2. 6. 2005 11:40

A neni tohle konkretne pripad (trubka do klimatizace) kterou opravi bezny servis za 1/2 dne pouzitim trubky z nahradni vyroby? Zrovna na klimu se da sehnat neoriginal skoro vse. Pokud se da neco delat zakazkove do Francie, tak bych se na auto tesil tak behem vanoc. Jinak s dily na rendlika nemam nejmensi problem, vetsinou do 2.dne (ze skladu v Rakousku nebo tak nejak). Ta trubka musi byt neco hooodne extra (a nebo kecaji a nevi co s tim :-) )
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod huugh 2. 6. 2005 12:42

mozna by nebylo od veci napsat jmeno prodejce, at pripadni zajemci vi, komu se vyhnout
huugh
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 6. 2005 12:44

huugh: to bych nerekl, pokud dil nema, tam ma smulu, za to prodejce nemuze, to se stat muze, spis bych vyckal na vyrizeni toho pozadavku na vraceni penez, pokud se bude vykroucet, tak pak to zverejnit, ze je neseriozni, ale delat neserizoniho prodejce z toho, ze mu nedodaji z francie nahradni dil se mi nezda korektni...
anonymni

Odeslat příspěvekod marepa 2. 6. 2005 13:12

no otakza jak to s tim dilem bude.. prijde mi zajimave,ze by se dil musel vyrabet v tovarne.. ze by nikde nebyl na sklade :)

ono u nas se bezne muze stat, ze se na obednavku zapomene.. nikdo to nepopohani.. no a kdyz potom prijde zakaznik, tak se neco musi vymyslet :)
ale samozrejme je mozne i to, ze na ten dil opravdu ceka a sabotuje to tovarna.. v takovem pripade sory :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bodyia 2. 6. 2005 13:24

Hmm, prodejce se chová poměrně seriózně, netřeba ho tady linčovat:-) Volám tam každý týden, nezdá se mi, že by zapomněli, ale prostě mají asi stejnou smůlu jako já.
Bizardní mi ale přijde, když mi vysvětlují, že na nových vozech se spoustou elektroniky se může stát cokoliv a dá pak velkou práci to opravit. Na mém poměrně přeelektronizovaném scenicu se zatím děly jenom ryze mechanické závady, často způsobené ne zcela pečlivou výrobou (převodovka, zámek dveří a jejich následné vrzání (trvá dosud...) a teď jakási trubka...).
Zejtra jedu na dovolenou (bez klimatizace se skleněnou střechou a koženejna sedačkama... kdo nepoznal, nepochopí, brrr), tak to teď nějak silově neřeším, neměl bych čím odjet, ale po návratu se do toho hned pustím.
bodyia
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 2. 6. 2005 13:34

bodyia: a nezkoušel jsi se zeptat v jiném servisu Renault? Tam by ti buď potvrdili nebo vyvrátili, to co tvrdí původní servis...
V2 60°
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RadimL 2. 6. 2005 14:16

bodyia - "bez klimatizace se skleněnou střechou a koženejna sedačkama" - tak to je teda brutální kombinace... Pokud se prodejce chová seriozně tak by ti měl půjčit náhradní auto, když to tvoje je pro léto, resp. centu na dovolenou prakticky nepoužitelný...
RadimL
Nováček

Odeslat příspěvekod huugh 2. 6. 2005 14:53

aby se musel na zakazku VYRABET nahradni dil, to hadam neni ani u aston martin, bentley
huugh
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 2. 6. 2005 15:21

Ony jsou vicemene dva druhy nahradnich dilu:
a) dily bezne nicene ci opotrebovane - typicky leva zrcatka, ruzne motorky co rady shori, blatniky, narazniky, veci o nichz se vi ze se v danem aute nepovedli, veci menene v ramci servisek. Tyto dily jsou vzdy na sklade a k dodani okamzite minimalne v ramci CR.
b) dily, ktere malokdy odejdou ci se znici - tyto dily vetsina automobilek vubec nedrzi na skladech v CR a objednavaji se adhoc. Objednavka znamena kontaktovat vyrobce, domluvit se s nim kdy muze dodat (nekdy je nemusi mit ani on na sklade) a pribalit je k prvnimu kamionu, ktery pojede smer CR. V nekterych pripadech dodani techto dilu muze trvat az mesice.
No a podle poctu prodanych kusu daneho modelu se jenom lisi pomer kategorii A a B. Bohuzel zarucni prace velice casto spadaji do kategorie B, protoze to ze se neco nepovede ve vyrobe je ciste nahodne a nezavisle na bezne spotrebe daneho dilu.
P.S. V jinem prispevku zminovane dva dny na opravu u VW mne docela rozesmaly, protoze ja jsem cekal na dekl kufru dva mesice. :-/
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Prochaine 2. 6. 2005 16:06

Seriózní obchodník by tesně před vypršením lhůty potřebný díl odmontoval z auta na skladě a namontoval zákazníkovi.
Když už se někdo rozhodne vydělávat prodejem aut, tak musí nést určité riziko, že mu pak skladovku bude třeba půl roku čekat na náhradní díl.
Škoda Superb 2,0 TDI 140kW DSG (MR 2016)
Prochaine
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 2. 6. 2005 16:24

Dusan píše:Jenze Filcka bylo domaci auto a vetsina dilu bude nekde na sklade jenom cekat na expedovani. U zahranicnich aut kde se dovazi na zaklade objednavky jsou dva nebo tri tydny uplne minimum.


To neni uplne pravda, ja kdyz neco objednam na Forda, tak u Valouška to trvá tak den dva než do dovezou...
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 2. 6. 2005 16:31

Prochaine píše:Seriózní obchodník by tesně před vypršením lhůty potřebný díl odmontoval z auta na skladě a namontoval zákazníkovi.
Když už se někdo rozhodne vydělávat prodejem aut, tak musí nést určité riziko, že mu pak skladovku bude třeba půl roku čekat na náhradní díl.o/quote]


jj... tohle by mi taky prislo logicke :) jestli na to ma mesic,tak to proste musi stihnout (jakkoliv) .. a pokud ne, tak se pak nesmi divit, ze chce nekdo zpatky penize
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 2. 6. 2005 16:34

to Driver: Ano to jsou ty dily kategorie A o kterych jsem mluvil. Tedy to co maji normalne tady v republice na sklade. Az budes chtit nejakou special vychytavku co bude muset priject od vyrobce, tak ver ze to den dva fakt nebudou. :-)
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod huugh 2. 6. 2005 17:00

dusan - ale to te jako spotrebitele nemusi vubec zajimat, to je proste problem vyrobce/dovozce/prodejce
huugh
Nováček

Odeslat příspěvekod davees 3. 6. 2005 00:28

Vraceni vozu v zaruce :-))) Tak to vymyslel zase kdo? Ktera socka?:-)) Asi moc chodite do Teska :-)
Ale jako dobrej napad proc ne!!!!
Videl bych tu problematiku jako komplikovanejsi. Rozdil je take v tom jestli vada brani v uzivani predmetu nebo v uzivani predmetu nebrani.
Pravne to zni dobre ale sanci na vraceni penez moc velkou nevidim. Stejne tak se muze odstoupit od kupni smlouvy pokud se 1 vada vyskytne vice jak 3krat. Predstav si situaci ze si koupis hotovej dum na zakazku (nachas si ho postavit). Spadne ti ze strechly 1 kridlice nebo jak se tomu rika)... prijdou to odstranit ale onoa ta sama pak spadne jeste 3krat... myslis ze je realne aby jsi dostal sve penize zpet?
Na druhou stranu proc ne?
Pripadny soudni spor s renaultem bych videl jako dost namahavy s nejistym vysledkem a nakonec by ste se stejne nejak mimosoudne dohodli ze by ti vratili treba o 100k mene atd.
Podle me sis proste jen spatne vybral auto a ted se toho snazis co nejvyhodnejs zbavit...
Rozhodne ale zatlac na prodejce pokud nedodrzuje pravo!!!
davees
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků