Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
aikoN píše:Já hustím vždy na maximální tlak uvedený na gumě.
JardaB píše:Ja uz si nepichnul 2 roky, chce to vcas menit gumu
impact píše:No ale pak jsou ty jízdní vlastnosti u mtb dost na houby.
mfilip píše:Ja mel defekt v nedeli 3x.
Pred mesicem jsem pouzil takovou tu radoby cyklostezku, jakoze v realu chodnik, ktera ma kazdou chvili snizeni a zvyseni kvuli vjezdu do nejakych arealu a kdyz jsem na jednom takovem hrbu vlitnul v 35km/h, tak jsem dostal takovy kopened do zadele, az mi vypadnul mobil a rozjebal se.
Tak proto casto silnice, protoze neni cyklostezka jako cyklostezka.
Pokud jsem schopen jet po silnici 35-45km/h, tak silnice.
mfilip píše:pozpatku_fijA píše:mfilip píše:Rocne mivam i pres 20 defektu.
Staci trefit treba kamen velikosti tresne a hned je zle.
Prurazy o rafek jsou 95% mych defektu, podil pripinacku, slupep z kastanu nebo jezdeckych chyb je bezvyznamny.
špatný pneu anebo špatný tlak v pneu
Foukam na 8ATM.
700x23C proraizis hned
Vana666 píše:Ondra S. píše:.... třeba tlaková vlna kolem kamionu mě občas až překvapí, jak je to silné, pokud jede opravdu rychle.....
Na tohle existuje vynikající recept. Nejezdit na kole tam, kde jezdí kamióny
Ondra S. píše:Co to proboha používáš za kolo a gumy? Já tam měl 700×35 a musel to tlakovat jak kamen a jízda byla nekomfortně tvrdá a vydrkotaná, jakž takž to šlo jen na asfaltu a to ještě jen kvalitní povrch. Protože jsem poškodil i plášt a byla tam malá boule, tak nový koupil už 700×40 ať to není takový kostitřas, ten valivý odpor může být sice o trošku vyšší, ale celkově to asi i tak stojí zato.
Jako lék zde vidím odpružený rám, nebo aspoň vidlici a sedlovou trubku, protože pružina pohltí náraz a nejde to jen na plášť, nebo tlustší pláště. Kdybych měl mít defekty tak často, tak to bych byl schopen do té duše nalít buď tekutinu k zacelení defektu, nebo u motocyklů na rally se používala tzv mouse, což byla obruč z pěnové gumy nahrazující duši a ta se nenafukovala, ale fakt nevím jak to teda montovali?
Jinak u MTB jsem těch defektů měl minimum, protože tlusté pneu toho více pohltí a zachrání, takže když si trochu dáte pozor, tak obvykle není problém.
Nekenieh píše:No vidíš, věkem, zmoudřením a postupnou optimalizací se za chvíli dostaneš na těch 700x28C.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků