od m.a.x.i.m.u.s 27. 1. 2020 16:29
Tak ona tá baba na pobočce nemusela vůbec tušit jak to je.
Jsem před vánoci kupoval knižku přes net s osobním odběrem v knihkupectví. Pak jsem jí sehnal ještě levnějí, tak jsem jí šel vrátit a na prodejně na mě vyjeli, že takhle to nefunguje, že na nic takového nemám právo a podobná debata v trošku arogantím duchu. Nakonec jsem se po dlouhých minutách dovolal na kontakt ze stránek, kde mi řekli, že na vrácení samozejmě mám právo a že to zkusí řešit s prodejnou.
Za nějakou hodinu mi volali z knihkupectví, že se s tím ještě nesetkali a že to jde vrátit do 14 dnů a že se můžu stavit.
Tak nakonec vyřešeno k mé spokojenosti. Ale hrozně mi to zkomplikovali tím časem co jsem musel strávit řešením.