Elektromobily a výběr silniční daně

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomas B 8. 10. 2019 19:34

rejpes do toho, tak nekecej
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 10. 2019 19:37

Opet podsouvas. Ne nerypu. Rypu do reci nekterych ktere bagatelizuji prinos eu na emisich. Bagatekizuji ze i zmena v evrope ma vyznam. A rikam ze i kdyby se na to ostatni ***** tak to neznamena ze se na to mame ***** my. Vubec neresim to ze by se meli zapojit i ostatni. To resi jini diskutujici zde.
anonymni

Odeslat příspěvekod Vana666 8. 10. 2019 19:41

goes píše:
Vana666 píše:No faktem je že smrady co puštíme do vzduchu si v prvé řadě dýcháme sami, tak už proto se musíme taky snažit. Akorát ten CO2 je v tomle trochu vyjímečný

Je a neni. Svinstva jsou ruzna no

No CO2 je vyjímečný že nám neškodí místně jako ty ostatní smrady
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 8. 10. 2019 19:46

goes píše:Opet podsouvas. Ne nerypu. Rypu do reci nekterych ktere bagatelizuji prinos eu na emisich. Bagatekizuji ze i zmena v evrope ma vyznam. A rikam ze i kdyby se na to ostatni ***** tak to neznamena ze se na to mame ***** my. Vubec neresim to ze by se meli zapojit i ostatni. To resi jini diskutujici zde.


ok, kdyz myslis
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 10. 2019 19:46

To hej. Nekde si ho naopak radi uzivame v prime spotrebe do tela :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Nekenieh 8. 10. 2019 21:01

Takzvaná ekologie je v EU pojatá tak kretensky, že jim nelze věřit dobrý úmysl.
O tom by se daly přinášet důkazy na pokračování.
Postačí když se dozvíte, že v GB postavili elektrárnu na dřevo do které teď nemají to dřevo, a tak ho dovážejí z Jižní Ameriky. Vše za "zelené" dotace......
Postačí, když si uvědomíte, že Německo staví energetiku na uhlí a zemním plynu.
Za uhlovodíková paliva není rozumná náhrada pokud jde o bezpečnost, koncentraci energie jak objemovou, tak hmotnostní. To vše je nezbytné pro mobilní stroje (auta, traktory,.....)
Nedává žádný smysl nahrazovat uhlovodíková paliva v autech, když jsou běžně využívána ve stacionárních zdrojích energie. Až nebude žádná uhelná elektrárna ani teplárna, žádná plynová elektrárna nebo teplárna, teprve potom má smysl se bavit o autech. Je to poslední místo k řešení v pořadí důležitosti i efektivnosti vyžití vložených prostředků. Debilita současných rozdělovačů veřejných peněz vynikne zejména když uvažují o letadlech na baterky. To už je na léčebnu obehnanou ostnatým drátem.

Němci nedělají nikdy malé chyby. A tak budou nutit dřevorubcům motorovku na baterky a přitom energetika pojede na Nord Stream jako by se nechumelilo.

Bez masivního nasazení jaderné energetiky to nemá žádné řešení. A to si EU ideologicky zakázala a technicky na to už vlastně ani nemá. EU je skanzen.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 10. 2019 21:06

Já souhlasím.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 10. 2019 21:09

Nekenieh: Do kamene tesat.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 10. 2019 21:11

S

-- 8. 10. 2019 22:11 --

JardaB píše:Nekenieh: Do kamene tesat.


https://youtu.be/E4wmsWgVWEY
anonymni

Odeslat příspěvekod puk123 9. 10. 2019 08:01

Nekenieh:
EU jsme i my, kua!
Nemám pocit, že by jednotlivým zemím orgány EU přikazovaly, z čeho mají tu elektřinu uplést. Jaderky nezakazují, dost zemí je provozuje, pár i staví. Že se snaží snížit závislost na dovozu ropy, je logické, souvisí to i s bezpečností. Nediktují ani Němcům. Ti sice odstavují jaderky, sází na plyn a využívají uhlí, ale taky mohutně investují do obnovitelných zdrojů. Např. ve větrných elektrárnách jsou špička.
Někde je společný postup dobrý. Třeba v oblasti emisí z průmyslu. A mohlo by se ještě přitvrdit. Lidi v OV Bartovice a Radvanice by nebyli proti. Proti Polsku taky.
Celkem souhlasím s podivným postupem v dopravě, ale znova, EU jsme my a do orgánů EU posíláme zástupce my, lidi z holandské, německé, španělské Garáže a ostatní.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod Lukas063 9. 10. 2019 09:06

To jsou traktaty..
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaIIx 9. 10. 2019 09:19

V čem nemá Nekenieh pravdu? Laicky to vidím tak, že pokud nevyrobíme energii opravdu super ekologicky (a že ty konvenční eko technologie výroby elektřiny mají taky svoje větší či menší negativa a ekologickou zátěž), tak zařadit jako další článek baterie a elektromobily (s jejich větší energetickou náročností a eko zátěží už při výrobě), to příliš logiku nemá, ne?
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 10. 2019 09:29

Kupodivu ma. Elektrarna je schopna tu energii vyrobit efektivneji, s vetsi ucinnosti a s lepe rizenou zatezi na prirodu. Proste vyrobi toho z objemu paliva vice, efetktivneji a ekologicteji. Navic podil ryze fosilnich paliv na vyrobe energie klesa. A i v soutu prenosu, ztrat apod. to bude mirne efektivnejsi.
Navic ziskas to, ze emise presunas tam, kde "mene vadi" z centra mest a vesnic nekam za roh. Neni to uplne fer to souhlasim, ale v souctu je to lepsi.

Ja nejsem nejaky obhajce toho, ze by se mely stavet uhelne elektrarny a sam rikam, ze elektroauta jsou auta s geograficky presunutymi emisemi a mistosmradu v meste smradim nekomu jinmu, ale opet, tim, ze se uhelky a ropky uz tolik nedelaji, tak je to urcite v souctu lepsi.

Jinak lze se vratit o par let zpet a vzpomenou si, jak vypadala priroda, vody, ozvdusi za komancu, kdy se vse vypoustelo lokalne a pro ekologii se nedelalo nic. Tan progres za tech 30 let je brutalni. A proc v tom rozumne nepokracovat.

Nejsem nejaky fanda elektro aut, ale ferove musim uznat, ze v teto chvili neni nic, co by je mohlo nahradit. Proste cast obcanu si to zada, politici si to zadaji, tak to tak proste bude. A pokud by zde byla jina alternativa, zcela jiste by se tou cestou slo.
anonymni

Odeslat příspěvekod jurajec 9. 10. 2019 09:43

JardaIIx píše:V čem nemá Nekenieh pravdu? Laicky to vidím tak, že pokud nevyrobíme energii opravdu super ekologicky (a že ty konvenční eko technologie výroby elektřiny mají taky svoje větší či menší negativa a ekologickou zátěž), tak zařadit jako další článek baterie a elektromobily (s jejich větší energetickou náročností a eko zátěží už při výrobě), to příliš logiku nemá, ne?


Jestě do uvahy zahrnte vysokou ucinnost elektromobilu - cca. 77% Zatimco spalovaci motor promeni cca 2/3 energie z paliva do tepelnych ztrat. To je dobra inovace ne ?
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 10. 2019 09:48

jenze ty tepelne ztraty u elektromobilu probehnou o stovky/desitky kilometru jinde v peci do ktereho privezli hnede uhli z polska...
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků