Elektromobily a výběr silniční daně

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod puk123 9. 10. 2019 16:25

Temelín a Dukovany se nezálohují?
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 9. 10. 2019 17:50

Nekenieh píše:Slunce a vítr lze u nás zanedbat, takže zbývá jádro. Nic proti.
A Němci? Leda že by dobíjeli v poledne. Pokud prohlásím za standard, že přijedu navečer domů a dám auto dobíjet, tak je Slunce k ničemu. Zbývá vítr s neovlivnitelným chováním, typicky 5-30%. Ostatní plyn, uhlí ....19 století.
Těch nočních 30% z větru je stálo neuvěřitelné peníze, zničili tím celé severní Německo a dodává to nárazově a nepředvídatelně, takže všechno zálohovat dalšími elektrárnami. Zlatý Temelín a Dukovany.


Zijes v bludu. Vem si nemecko. 40% elektriny za cely rok je z obnovitelnych. Uhli naopak odstavuji jadro neplanuji. Ocividne jim to funguje pres ten vitr a slunce

https://m.tzb-info.cz/16833-rekordni-vy ... -v-roce-20

Samo neni to reseni pro kazdeho ale vetrne parky v severnim mori proc ne. K tomu slince a biomasu a to doplnit jadrem a mas to. Reseni je. Ano bude to neco stat a bude to trvat ale neji to nerealne.

Samozrejme muzete krom kritizovani sdelit vase reseni pro budoucnost. A ne budoucnost 3-5 let ale treb neco s vyhledem an30-50-80 let. Protoze kazda nova technologie bude trvat nez se prosadi a vymeni vse stare.

-- 9. 10. 2019 17:50 --

puk123 píše:Temelín a Dukovany se nezálohují?


Jasne ze ne. Jen musime postavit 4 nive bloky. Jednak aby nahradily dukovany a jednak aby zvysili vyrobu. Bratru 200-300 mld a 30-40 let.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 10. 2019 17:57

Je teorie, ze Nemecke vetrniky meni proudeni vzduchu a zpusobuji u nas a v dalších oblastech sucho...
Myslim, ze goes skocil na spek nebo schvalne provokuje a dela, ze tehle budoucnosti realne veri :D
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 9. 10. 2019 18:15

Na tu teorii jsi prisek kdyz jsi byl naplech z kupovaneho piva nebo domaciho?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 10. 2019 18:20

zase vedle 8-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 9. 10. 2019 18:21

Uprimne verim tomu ze to politici prosadi. Neresim zda je to dobre ci spatne. Mi se nicmene elektro jako takove neprici. Ma mrte vyhod. Vadi mi spsie ta rychlost a nasilnost prosazovani. Nektere nevyhody jsou dle mehomvbhorizintu 10-15 let odtsranitekne jakmile to bude v zajmu automobilek.

Pamatuju si treba jak na VUT vyvijeli starter s alternatirem v jednom. Jak to bylo narocne a temer nerealne a dnes v cajku. Takze verim ze dojezdy 400-600 km s nabijenim do 10 minut bude. Ono uprimne tteba mij golf ma dojezd taky 400 km. Gibli melo 350 a ono nacepovat 80 litru taky bylo na 5 minut

Ale radeji bych evolucne. Napr skrze plugin hybridy apod. A bez dotaci a svobodne.

Jenze su realista a na kdyby nehraju. Takze verim ze zakazou prodej spalovaku v horizintu 15 let.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 9. 10. 2019 18:22

JardaB píše:Je teorie, ze Nemecke vetrniky meni proudeni vzduchu a zpusobuji u nas a v dalších oblastech sucho...
Myslim, ze goes skocil na spek nebo schvalne provokuje a dela, ze tehle budoucnosti realne veri :D

a taky je teorie ze mavnuti kridel motyla muze vyvolat treba tajfun v jiny casti sveta,
-Adult Content
-Mystery
-Romance
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 9. 10. 2019 18:27

JardaB píše:zase vedle 8-)


Hele maji u mas v nazaru peknou teslu.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 9. 10. 2019 18:34

V nazaru joooo? :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 9. 10. 2019 18:36

Presne tak. Uz asi neumic moravksy
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 9. 10. 2019 18:56

moravksy
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 10. 2019 18:57

Dej link. Ale ja bych bral stejne jedine novou :D
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 9. 10. 2019 19:24

Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pacholek 9. 10. 2019 21:06

Plug-in hybrid je slepá cesta. Mít dva motory a dva druhy pohonné soustavy je čiré bláznovství, osobně nechápu proč s tím vůbec přišli. Do deseti let tady nic takového nebude.
pacholek
Nováček

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 10. 2019 21:13


Vidis, dobrej tip ale potrebuju do 80cm aby se vesla nasim do steny :D
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků