Servis mi naboural auto na totálku

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod evlo 11. 9. 2019 10:15

brasci píše:Povedal by som, ze z ich strany nedoslo k odovzdaniu diela. Takze smola. Chapem aj ich. Ale mali by skusit na vinnika nehody, resp. na jeho poistovnu.

Mazec tohle
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ajif 11. 9. 2019 10:18

Martin má pravdu
Mighty 2.0 TDI, Allmighty 2.0 TSI, weak 3.0 TDI
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 11. 9. 2019 10:19

evlo píše:Tak ses s nima soudil? Protože třeba takovej Direct neumožňuje komunikovat a takových bude víc. Likvidátory si sdílí. A pokud je to pojišťovna vinika, tak ideál pro tebe
Teoreticky můžeš mít u cp přímou likvidaci a pojištění na dohodnutou hodnotu, ale reálně jsem tak auto pojistit nezvladl, věnoval jsem tomu snad 2 hodiny a neúspěšně


Ne, hučel jsem do likvidátora a byl jsem otravný tak dlouho, dokud se to neudělalo po mém.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 11. 9. 2019 10:19

luba589 píše:
maincoonsback píše:No zase... nechci kverulovat...,ale ono to celé bude asi trochu jinak..., ale nehodlám spekulovat, to si tady může každý sám...

Co mne víc zaujalo je to, že Audi A4, které se připravuje na prodej :lol: , z roku 2014 (takže rel. mladé auto), potřebuje opravu v...no (zjevně bůh ví jakém servise, když přijali auto bez zakázkového listu) (AHÁÁ) :lol: , za 40 tis. a bez papíru (že???)...

Se ti vůbec divím, že to sem vůbec dáváš...
:mrgreen:

Ale jako pobaví..., no. U té soudní tahanice bych chtěl být. To bude bžunda...


Ja tam to auto servisoval už dřív a nikdy žádný problém, proto mi to dali bez papírů. Nechápu, co ti příjde vtipýho na tom, že prodávám (chtěl jsem prodávat) 5 let starý auto (a navíc to dát do top stavu před prodejem)? Pro mě už je to prostě starý auto. A to že se tam věcně něco s*alo, za to já nemůžu ne?

Servis nic neřešil, jen to odtáhl do autorizáku a zbytek jsem řešil já (ono totiž nebylo nic k řešení, jen se to nahlásilo na pojišťovně a pak už mi byl sdělen jen konečnej verdikt - totálka)


Teď si to trochu vysvětlil. A já teda taky:
NIKDY, NIDKY sem nepředal a NIKDY, NIKDY se nestalo, že by mi servis nedal předávací protokol o převzetí věci se zápisem rozsahu opravy. Víš proč???? Přesně z těch důvodů co teď řešíš. Zodpovědný servis by dle mého názoru takovou pitomost neudělal a pokud by to některý zaměstnanec takového servisu udělal, tak letí na hodinu. Argument, už sem tam byl několikrát a vždy super, dle mého názoru neobstojí.

To, že prodáváš 5 let staré auto ... na tom není nic vtipného, jen sem to komentoval ve vztahu k tomu, že 5 leté auto nemá nulovou hodnotu, tedy taková lehkovážnost mi nedává smysl, za předpokladu, že by z toho nebyly jiné breberky...

Nad kvalitou A4 sem se právě pozastavil, ale pro mne žádná novinka, tam je to spíše k politování...

A závěrem... Pokud je vše pravda jak píšeš (není důvod nevěřit), pak bohužel pro všechny strany platí...známé pořekadlo... ZA BLBOST SE PLATÍ...

Ty že si prodělal na rozbitém autě, servis, že nevydal zakázkový list a že rozbil auto, které vlastně neměl ani oficiálně přijmuté a ani ti ho oficiálně nemohl předat, tedy vše je v rovině osobního tvrzení a důkazní nouze. Jediné co je jisté je, že tys byl majitelem vozu a tobě musí pojišťovna plnit a servis si na to nešáhne, takže jejich smolík. Investované díly si mohli zase vymontovat.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod ajif 11. 9. 2019 10:22

woe to dal garážníkovi, protože to se tak s pětiletou AUDY dělá, nedávat do autorizáku ... a protože bývali kámoši, tak per huba bez papírů
Mighty 2.0 TDI, Allmighty 2.0 TSI, weak 3.0 TDI
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 11. 9. 2019 10:26

Za blbost se platí... Už sem to sem psal. Já bych garážníkovi nedal ani 10 letý Peugeot...

Nic proti garážníkům, ale 5 leté auto je auto, které je v zásadě pořád ještě v záruce a dávat takové auto garážníkovi na takový rozsah opravy jak je vidět není úplně rozumné. A k tomu bez dokladu. No výsledek vidí všichni..., o tom asi netřeba debatit.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod mfilip 11. 9. 2019 10:27

Kdyby doslo k dokazovani, tak prece servis musi mit kopii predavaciho listu. Pokud nema, tak ma snad i pruser, protoze je to snad i povinnost.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 11. 9. 2019 10:31

No povinnost to není..., ale jsou instituce, co by to mohlo zajímat. To, že toho kouká průser je vidět i na tomto případu...
Už jen to, co bych dělal, kdyby mi vrátili auto poškrábané a tvrdili, že to už na autě bylo...

Proč myslíš, že píšu o breberkách...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Lexx 11. 9. 2019 10:32

Zas wolfie nestraš. Za prvé servis (nejspíš) nepopírá, že měl to auto u sebe v opravě, a kdyby jo, tak je tam nějaký ztotožněný řidič - zaměstnanec servisu/garážník, který bude něco tvrdit a nejspíš potvrdí, že to bylo auto, které bylo zrovna v servisu.
Lexx
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 11. 9. 2019 10:40

Ten tvrdí to, že tam dal díly za 40 tis. a chce je zaplatit... Já nestraším... Ani nechci. A taky píšu, že v tomto případě má servis smolíka, taky sem psal, že já být majitelem toho servisu, tak toho týpka co to převzal bych vyhodil na hodinu... Nakonec autor tématu může být rád, že má peníze z pojistky... Blbý je, že kdyby řídil auto on, tak mohl požadovat po své pojišťovně, aby mu doplatila zbytek a ta by si to vymohla už u pojišťovny viníka, tedy pokud bylo auto pojištěno havarijně. Asi i v tomto by ten doklad mohl pomoct, ale není...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod glider 11. 9. 2019 10:42

Vymienali sa piesty na aute z roku 2014?

2.0TDI aelbo co to bol za motor?
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 11. 9. 2019 10:43

Shodou okolností sme teď řešili debatně jedno zhořelé auto v autorizáku... Stane se i v lepších rodinách.

Jenže tam je řešení úplně jiné... V zásadě pojistka je opravdu na servis (s autem to nesouvisí), majitel zhořelého auta doplatí malou částku a má nové auto... Už to nikdo neřeší... něco ve stylu kolik práce na tom servis udělal... Ale to je v normální situci. Při trochu přehánění si majitel přijde pro své auto, které je za cenu opravu stejné, akorát nové...
;-)

Docela rozdíl.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod luba589 11. 9. 2019 10:59

glider píše:Vymienali sa piesty na aute z roku 2014?

2.0TDI aelbo co to bol za motor?


2.0 tfsi
luba589
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 11. 9. 2019 11:04

Aha, zralo to olej ci kvoli comu?
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 11. 9. 2019 11:08

99% servisu předával nedává, tak jim nedávám auto, no, mimo autorizak jsem zažil v jediným

-- 11. 9. 2019 11:11 --

maincoonsback píše:Ten tvrdí to, že tam dal díly za 40 tis. a chce je zaplatit... Já nestraším... Ani nechci. A taky píšu, že v tomto případě má servis smolíka, taky sem psal, že já být majitelem toho servisu, tak toho týpka co to převzal bych vyhodil na hodinu... Nakonec autor tématu může být rád, že má peníze z pojistky... Blbý je, že kdyby řídil auto on, tak mohl požadovat po své pojišťovně, aby mu doplatila zbytek a ta by si to vymohla už u pojišťovny viníka, tedy pokud bylo auto pojištěno havarijně. Asi i v tomto by ten doklad mohl pomoct, ale není...
aha to vymožení u své, jak jsem psal moc nefunguje, možná u hav trochu lepe, ale nevíme jestli měl
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků