S větrem ve vlasech - Cabrio Koutek

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 1. 2020 13:01

dylema .... :oboze
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 1. 1. 2020 13:05

evlo píše:Jako mám teď mega dylema.jestli ne s at nebo MT

AT
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Mikey89 1. 1. 2020 13:17

Těžký jsou všechny CC, co se týče tuhosti a vrzání, tak je Focus jeden z těch lepších. Ten 2.0 diesel má velkou výhodu, že jako jediný má 6kvalt, jinak s tím motorem žádné zkušenosti nemám, to by musel říct nějaký fordista tady :)

Eos je možná hezčí, má i střešní okno, ale trpí na zatékání a naftu tam dávali jen 2.0 TDi 103kw, ten taky nevím jak je na tom s pověstí...
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 1. 1. 2020 13:25

K čemu je dobrý mít CC v naftě? Když se sundá střecha, je cejtit smrad ze silneho dieselu?
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 1. 1. 2020 13:27

Mikey89 píše:Těžký jsou všechny CC, co se týče tuhosti a vrzání, tak je Focus jeden z těch lepších. Ten 2.0 diesel má velkou výhodu, že jako jediný má 6kvalt, jinak s tím motorem žádné zkušenosti nemám, to by musel říct nějaký fordista tady :)

Eos je možná hezčí, má i střešní okno, ale trpí na zatékání a naftu tam dávali jen 2.0 TDi 103kw, ten taky nevím jak je na tom s pověstí...

Nelži, dávali tam PD ale i CR.
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod evlo 1. 1. 2020 13:29

Asi at, no, mt je fakt o dost dražší, možná udělám objednávku na ať s tím, že když by se válela x1209 na parkaci bez příplatku, tak vemu to, zas at může být i zajímavý v tom jak funguje v ND doopravdy a ne v recenzích
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 1. 2020 13:29

MV_cz píše:K čemu je dobrý mít CC v naftě? Když se sundá střecha, je cejtit smrad ze silneho dieselu?

+1
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 1. 1. 2020 13:31

MV_cz píše:K čemu je dobrý mít CC v naftě? Když se sundá střecha, je cejtit smrad ze silneho dieselu?

Proč by byl? Nesmysl.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 1. 2020 13:33

To cejtí hlavně řidiči jedoucí za zkurvenejma smradlavejma ropákama.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 1. 1. 2020 13:36

JardaB píše:Vybiram kabrio na celorocni provoz, asi bych preferoval silny turbodyzl a mělo by to mit kouli na kola. Ford focus 2007, 2.0 TDCI 100kW je aktualne v nabídce - nejake problémy s tou motorizaci? Predpokladam v lete dojezd i do HR.
Aktualne zvazuju toto https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list, nejake zkusenosti s prodejcem?

Mám ho. Přesně. Ani jsem nevěděl, že je tady druhý, viděl jsem jednoho v Řecku a ve Skotsku. Akorát mám o 100 tisíc míň najeto.
Diesel jede super, nevím o výhodě benzínu. Vrže přiměřeně jako většina CC, v podstatě jen při vjíždění na zahradu a tak, normálně při jízdě ne.
Není to pětimístný, jak píše, ale čtyř.

-- 1. 1. 2020 13:37:16 --

MELLO píše:To cejtí hlavně řidiči jedoucí za zkurvenejma smradlavejma ropákama.

Jasně. Asi bych tu střechu neměl sundavat, aby jim to *****ělo.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 1. 1. 2020 13:39

GeneHawkins píše: nevím o výhodě benzínu.

Tak to je mi tě líto :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 1. 1. 2020 13:40

Takže hlavně necouvat :D
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 1. 2020 13:54

MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 1. 1. 2020 14:13

A tak o dieselovem cabriu už bylo napsáno vela :D Záleží na každém garaznikovi, co uzná za vhodné.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 1. 1. 2020 15:05

Miluju to, no, silny turbodyzl nicim nenahradíš :D
Tak asi se zkusim na ten kousek podivat, kdyby byl v cajku, tak myslim slusna volba. Ten motor podle recenzi by nemel moc na nic trpet a filtr je uz vysokoteplotni bez aditiv, mel by vydrzet a navíc snad ani nestoji kotel. Aspon co jsem nasel info. Ted co mam 1.6TDCI 66kW co by mel byt megasrac tak ma najeto 304 kkm, nevypada, ze by na nem bylo něco spatne a jede jak drak, tak snad by to mohlo taky aspoň další kilo najet, ne?
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků