Ceny servisních prohlídek

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tslany 2. 6. 2020 17:41

To je diskutabilní, HTP budou na sračku všechny, se jen podívej, covza lidi s tím jezdí (a jak), ok asi elzyx s tím jako jedinej jezdil normalně.

-- 2. 6. 2020 17:41 --

A jsem dneska byl v H s jiným H autem a diagmostika zadarmo.
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Michal220 2. 6. 2020 17:44

Evlo moje kryt nemá takže perfektní přístup.
Michal220
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod evlo 2. 6. 2020 18:16

aikoN píše:Tady určitě normálně vypouštějí. Je vidět do dílny a měli tam auta normálně zvedlá a pod nima vany. Taky to byla první věc, na kterou jsem se ptal, když jsem tam byl poprvé, jestli olej nepumpují.

A to ma pro tebe nejakou vyhodu?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 2. 6. 2020 18:40

suram píše:Já si do servisu vozím svůj olej, 4 l kanystr, do motoru má jít 3,6 l, ale nikdy mi zbytek nevrátili. Ovšem podle měrky to nalili vždy správně.
:hm

https://www.alza.cz/auto/castrol-edge-5w-30-ll-titanium-fst-4-lt-d3029367.htm

aaaaaaha
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 2. 6. 2020 18:58

evlo píše:Tak hlavne na VAGu to delat spodem je fakt demence, je to delany na vycucnuti, taky to taham pumpou, protoze proste nemusis sundat spodni kryt atd.

1.2 TSI 66 kW má v servisních postupech napsáno povinné vypouštění spodem, protože vrchem nelze odsát vše.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 2. 6. 2020 19:03

evlo píše:
aikoN píše:Tady určitě normálně vypouštějí. Je vidět do dílny a měli tam auta normálně zvedlá a pod nima vany. Taky to byla první věc, na kterou jsem se ptal, když jsem tam byl poprvé, jestli olej nepumpují.

A to ma pro tebe nejakou vyhodu?


Jo, vypustí a vymění se víc oleje.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 2. 6. 2020 19:04

ja jsem to zkousel u jineho motoru a po odsati vyteklo tak 100ml, spis min, ale je mozny, ze jsou i vagy co to maj jinak.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 2. 6. 2020 19:20

To zaprvé a zadruhé to ve srovnání s klasickým vypuštěním vyžaduje větší pečlivost, což není dobré, když přijde na kvalitu odvedené práce.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 2. 6. 2020 19:23

A proč se to vlastně odsává v servisech? Vsak stačí zmacknout cudlik a tim zvednout auto a pak povolit jeden sroub.Nebo to maj některý auta tak na kokot ze to nejde jednoduše povolit?
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 2. 6. 2020 19:31

Tak, u některých aut je potřeba sundávat kryty, což může být větší opruz, než šaškování s hadičkou.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 2. 6. 2020 19:32

NEODOLATELNÁ NABÍDKU ze SERVISU

Sezónní prohlídka zahrnuje 20 kontrolních bodů:
stav oken a čelního skla - to kontroluji průběžně, hlavně čelní
stav karoserie a laku - to kontroluji průběžně na P i doma
funkce spojkového a plynového pedálu - to kontroluji průběžně
funkce ruční brzdy - to kontroluji průběžně, ale moc ji nepoužívám
stav a funkce stěračů a ostřikovačů - "ostřikovače ostřikují, stěrače stírají"
kontrola světel+ seřízení světlometů - to kontroluji průběžně
stav pneumatik, kontrola tlaku v pneumatikách - to kontroluji průběžně
stav brzdových destiček a kotoučů - to kontroluji průběžně při výměně zimní/letní kola
kontrola těsnosti potrubí a skříní (motor, převodovka) - nekape (v mezích)
těsnost výfukového potrubí a upevnění - je to slyšet i případně vidět na zvýšené spotřebě
kontrola vůle (v nábojích, táhlech, čepech a kloubech) - volant napoví, plný rejd
kontrola manžety poloosy - to kontroluji průběžně při výměně zimní/letní kola
kontrola těsnosti tlumičů - nebouchají, neunikají
kontrola stavu řemenů příslušenství - to kontroluji průběžně každých 5000 km (+vím termín výměny rozvodů)
kontrola hladiny chladicí kapaliny - to kontroluji průběžně každých 1000 km
kontrola hladiny brzdové kapaliny - to kontroluji průběžně každých 1000 km
kontrola kapaliny v posilovači řízení - to kontroluji průběžně každých 1000 km
kontrola hladiny motorového oleje - to kontroluji průběžně každých 1000 km
kontrola stavu nabití baterie přístrojem Midtronics - mám měřák v autě, kontrola při startu a v zátěži, před zimou vždy nabiju, někdy i při mnoha chkatůrách po městě
kontrola platnosti technické prohlídky a emisí - to si taky kontroluji

No panáčku máte to zachovalý, ale nechtěl byste už nové auto? Máme slevy...
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 2. 6. 2020 19:32

Aikon:To asi jo.normalne vymysleny auto tam na to diru v krytu a nebo odklápěcí krytku.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 2. 6. 2020 19:33

powerball píše:A proč se to vlastně odsává v servisech? Vsak stačí zmacknout cudlik a tim zvednout auto a pak povolit jeden sroub.Nebo to maj některý auta tak na kokot ze to nejde jednoduše povolit?

U obou vagu kde jsem to delal je to pres 10 sroubu zespoda, ale zas tam funguje odsati, ze
Naposledy upravil evlo dne 2. 6. 2020 19:34, celkově upraveno 1
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 2. 6. 2020 19:34

Simply clever
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 2. 6. 2020 19:35

Navic musi menit tesneni nebo i sroub - to by je vlastne mohlo motivovat ale, o-krouzek za kilo nebo zatka za 2... :D
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků