Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
aikoN píše:-pb- píše:tak na pravidelné vymetání sazí je nejlepší sutomat, protože na rozdíl od naprosté většiny běžných řidičů nemá problém točit do červeného
Nejde o otáčky, nýbrž o vytvoření dostatečné teploty pro vypálení usazeného karbonu, což se děje při déle trvající vysoké zátěži. V praxi to znamená například jízdu na max po dálnici, aktivní jízdu po klikaté okresce nebo do nějakého vršku. Jízda ve vysokých otáčkách při nízké zátěži nebo krátkodobé zatížení to nevytrhnou.
XB_1 píše:Pro primy vstrik s turbem ta Verva asi smysl ma, to je fakt.
Arnie J píše:Stačí jet se spotřebou dvakrát vyšší než normálně
tslany píše:Motor generuje teplo i při nízkejch otáčkách. Pokud je to turbo tak pak obzvlášť, nejvíc funny jsou lidi, co "netočej turbo studený", ale dávaj mu kotel za studena dole, to dêlaj hůř, než když já vytočím studený atmo.
MirecBA píše:otazne ci dostatocna
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků