Ceny servisních prohlídek

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MV_cz 15. 11. 2019 10:00

dneska? kdo ví, to Ti zase řekne garážník, že na tý jedničkový ofci to bylo ještě pořádně a teď na těch nových je to kokotsky řešené :P
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 15. 11. 2019 11:23

No ne, když kokotsky řešené ve skutečnosti znamená, že to dotyčný nezná a neumí, tak to nehrozí. Škodovek a koncernu tady bude vždycky tři *****, takže se nestane, že by s tím nepřišli do styku, takže to bude vždycky dobře řešené :D
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 15. 11. 2019 12:51

tak treba vymena kapaliny v dsg je proste u skodovek kokotska a celkove je to dementni v tom jak proste vsechno navrzeny na zvedak, ze kdyz to chces zvedat hverem a podperama, tak je to ojeb
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 15. 11. 2019 22:29

K86 píše:jebat forda, z hlediska garaznickych oprav bez diskuze VW


Nevim, jak ford mk5, ale mk4 je v pohode.
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 15. 11. 2019 23:08

aikoN píše:No ne, když kokotsky řešené ve skutečnosti znamená, že to dotyčný nezná a neumí, tak to nehrozí. Škodovek a koncernu tady bude vždycky tři *****, takže se nestane, že by s tím nepřišli do styku, takže to bude vždycky dobře řešené :D

Ne. Je to dementni a u koncernu jsou na to zda se trochu vetsi specialisti, nez jinde. Ale obecne vsude je neco.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 15. 11. 2019 23:16

Je pravda, ze u koncernu maji casto nesmyslne pouzity nestandardni nastroje, ale jinak je to proste normalka.

A zrovna oktavie je fakt hodne robustni na to co to je oproti treba mazde, i to pak proste vydrzi bez vymeny dilu dyl, mazda zas je lehci a z toho plynou vyhody toho, ze je zabavnejsi na rizeni a tak to proste je. Koncern ma hlavni vyhodu v rozsirenosti a unifikaci. Ale ocamcad pocamcad, v 99% autorizaku taky budou z phaetonu vpejcy.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 16. 11. 2019 09:26

evlo píše:tak treba vymena kapaliny v dsg je proste u skodovek kokotska a celkove je to dementni v tom jak proste vsechno navrzeny na zvedak, ze kdyz to chces zvedat hverem a podperama, tak je to ojeb

Záleží na konkrétním modelu. Teď jsem měnil motorový olej na Yetim 1.2 TSI EA211 a pochvala pro Škodovku, auto není potřeba vůbec zvedat, olej vyteče i studený, olejový filtr krásně přístupný.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod aikoN 16. 11. 2019 09:41

maXX_CZ píše:
aikoN píše:No ne, když kokotsky řešené ve skutečnosti znamená, že to dotyčný nezná a neumí, tak to nehrozí. Škodovek a koncernu tady bude vždycky tři *****, takže se nestane, že by s tím nepřišli do styku, takže to bude vždycky dobře řešené :D

Ne. Je to dementni a u koncernu jsou na to zda se trochu vetsi specialisti, nez jinde. Ale obecne vsude je neco.


Nejde o to, jestli to je objektivně dementní. Jde o to, aby se v tom servisák vyznal, uměl to opravit a nezkurvil u toho 10 věcí kolem. Takže v tomhle směru je lepší třeba i dementní řešení koncernu, ve kterém se ale servisák vyzná, protože to opravuje 100x do roka, než nedementní řešení třeba od Citroenu, které ale v životě neviděl a neví, co s tím.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 17. 11. 2019 06:54

To je spíš jen dementní servisák :D ano, se škodovkou mám víc možností jet k lidem co nějaké škodovky dělají. U Cittoena si musím vybírat někoho, kdo dělá PSA.
Ruku na srdce, jak dlouho to ale bude platit, když je to dneska stejně nacpaný elektrikou, k tomu ty plugin hybridy...
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 17. 11. 2019 09:33

aikoN píše:Jo, to je kámoš vždycky *****, když zapomene před servisem dolít kapalinu až po hrdlo, aby nemohli doplnit a naúčtujou mu lidovou cenu dvě kila za litr :D


To já mám lepší zkušenost teda. Jen jsem to čekal o litr levnější. :D

Mě se ptali, jestli chci dolejt. Cena je asi 40 kaček za litr.
Navíc to hezky voní. Většinou jsem zvyklej, že zimní směs páchne...

Auto umyli automaticky. Takhle čistý kola jsem neměl rok. :D
Koberce od koupě a palubku taky tak. :D
Ty koberce nevím jak dělají. Když saju na benzínce, nikdy to tak hezký neni.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 17. 11. 2019 12:45

tycoon píše:
evlo píše:tak treba vymena kapaliny v dsg je proste u skodovek kokotska a celkove je to dementni v tom jak proste vsechno navrzeny na zvedak, ze kdyz to chces zvedat hverem a podperama, tak je to ojeb

Záleží na konkrétním modelu. Teď jsem měnil motorový olej na Yetim 1.2 TSI EA211 a pochvala pro Škodovku, auto není potřeba vůbec zvedat, olej vyteče i studený, olejový filtr krásně přístupný.

Tak ale to není dsg
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 17. 11. 2019 15:51

To není. Ale chtěl jsem tím říct, že Škodovky nejsou obecně servisní peklo. Spíše jde o principiální problém toho, že u předokolek s příčně uloženým motorem není pro převodovku moc místa.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod evlo 17. 11. 2019 16:27

Ne je to prostě šetření je to správný návrh, kdy je auto levnější na výrobu, ale servisně náročnější, což je pro výrobce výhodné.

Co je však prostě podle mě vyloženě schválnosti je používání xzn, to asi obhájit nejde. Možná nějaká tabulka a DIN? Něco jako Mazda a JIS
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hlava 1. 12. 2019 14:26

Mercedes C: výměna klínového řemene s kladkami.

Kalkulace autorizáku: vodící kladka č.1- 1122,-, vodící kladka č.2-1270,-, napínací kladka 3473,-, řemen 1379,-, práce- 3085,- = 10.329,-

Za materiál, za který si autorizák účtuje dohromady 7.244,- jsem v sadě k tomu určené dal nějakých 2.380,-
K tomu jsem potřeboval sadu E-bitů z Aliexpesu za 250,- Kč (resp. on na to stačil jen E12).

No a práci, za kterou chce autorizák 3085,- jsem měl za hodinu hotovou, a to jsem to dělal poprvé. Celé to spočívalo v sundání řemene, odšroubování 4 šroubů, prohození kladek, našroubování 4 šroubů zpět, a nandání nového řemene. Když vezmu, že mají 1590,- za hodinu, tak to ten profík dělá skoro 2x tak dlouho jak já?

10,3 tis vs. ani ne 2,6 tis … to se to vydělává
Hlava
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod goes 1. 12. 2019 14:27

Omg
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků