Nabíjí se v zimním režimu kde je vypínací napětí 14.7V místo 14.4V u standartního režimu. Ale já teda nabíjím i obič baterku na zimní režim aby se trochu probublala ono jí to neublíží spíše prospěje.
Pokud z Lidlu, tak už ten nový model ULGD 10 A1, který umí nabíjet i totálně vybité aku. Ty starší vyhodnotí jako ko a nabíjet nezačnou. Takž je potřeba si pomoct starou trafo nabíječkou nebo jinou aku. Tento borec má o nejen nabíječkách dobrá videa a testy.
ULGD 10 A1
Lepší je Foxsur.
Třeba tato je tragédie.
Sám mám tu první ULG 3.8, ale totálně vybité aku nenabije. Zlatá stará Optimate, která sice dává necelou ampéru, ale umí desulfataci a baterku co byla totálně vyšťavená rádiem, tak a měla kolem 10 V lidlovská odmítla nabíjet a vyhodnotila jako KO. Optimate otestovala a začala do ní tepat 20 V v režimu desulfatace a postavila ji na nohy. To samé starou baterku z UPS, která dávala 6 V a stála odstavená několik let. Takže raději připlatit na pořádnou nabíječku. Buď koupím novější Optimate https://tecmate.com/products/optimate-6-select/ nebo SW121080 https://www.avaryacht.sk/nabijacka-12v-2-4-8-amp/ ten jsem měl od známého autoelektrikáře a oživoval jsem tím teď v zimu vytřískanou 5 let starou baterku co jsem chtěl vyhodit. Desulfatace a už to jelo. nebo podle mě kopie toho SW https://www.aliexpress.com/i/3288484431 ... 1c35AdNxiv nebo pro hračičky tento ruský stroj http://balsat.ru/kulon_912.php
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ULGD 10 A1 jsem kupoval už před rokem má výhodu v tom že už má svorky na pevnou montáž s konektorem. Jinak v nabíjecí charakteristice takový rozdíl není, sice ze začátku nabíjí 10A ale jen do 80% pak už nabíjí jen 1A jako ty slabší takže pokud člověk dobíjí jen částečně vybitou baterku tak to o moc rychlejší nebude. A nemá 6V mód ale pro změnu umí nabíjet 24V a jde přepnout na trvalý zdroj napětí třeba když se mění baterie.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě