průběžné vlákno rekonstrukce D1

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mlaskac 14. 4. 2013 14:25

poporsil bych všechny kdyby tohle vlákno začali tapetovat informacema k rekonstrukci? Kdy kde jakej usek kudy objet - přce jenom je to na dýl a každej ví něco

-- 14. 4. 2013 15:25 --

http://www.autorevue.cz/modernizace-dalnice-d1-co-kdy-jak-a-proc
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolm_ 18. 7. 2013 11:44

Zrovna jsem šel zakládat vlákno s komentářem k tomuto článku:

http://www.auto.cz/prace-dalnici-d1-sto ... kalo-75560

Jestli to tak dopadne, tak potěš koště. Hlavně že hlasy volající po rychlé dostavbě severní trasy a až následném uzavření D1 byly falešné a prázdné.
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 18. 7. 2013 11:50

tohle bude fakt velkej pruser.
a te severni trase jizni variante zas tak moc nechybi. ale je to marny, marny, marny :(
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 18. 7. 2013 11:59

Vcera jsem o tom cetl. Byla to jen otazka casu. Je potreba navysit cenu stavby. Prekvapeni? Nula.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 18. 7. 2013 12:00

a taky kdyz uz s timhle zacli tak meli rovnou delat triproud na cele delce..
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolm_ 18. 7. 2013 12:01

Jako by to nebylo jasný dopředu. Ale politická odpovědnost nulová, takže všichni vysmátí a země na roky v *****. Pro mě je závěr takový - rozšířit již rozebrané úseky, zbylé nezačínat a všechno úsilí přeorientovat na těch 60 km od Hradce Králové na východ. Zákony o znárodnění byly upraveny, takže by výkupy měly jít rychleji než dříve.
Naposledy upravil malcolm_ dne 18. 7. 2013 12:03, celkově upraveno 1
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 7. 2013 12:02

Myslim ze triproud alespon ve vetsi casti D1 potreba neni, ta zatizenost neni ani zdaleka takova, jako treba v nemecku
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 18. 7. 2013 12:02

V ČR je něco, co není velký průser, případně jim nezavání?
na druhou stranu se při soutěži o dálnici ušetřilo, takže ty peníze je možné použít na opodstatněné vícepráce. Na druhou stranu by mě zajímalo, kdo připravoval zadávací dokumentaci a na základě čeho?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 18. 7. 2013 12:24

Hyza píše:a taky kdyz uz s timhle zacli tak meli rovnou delat triproud na cele delce..


Zbytečný, dokud se lidi nenaučej jezdit v pravém pruhu a nebo se nezlegalizuje předjíždění zprava.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 18. 7. 2013 12:27

oni se to ti lidi musi nejdriv mit kde naucit.

a te d1 by dle mne dost pomohlo uz i kdyby ten pravy byl plny kamcaku. ja v tom chybejicim tretim proudu vidim moznost dost znatelneho zrychleni prujezdu. v levem by mohli i zvednout maximalku.
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 18. 7. 2013 12:33

Jak psal malcolm, než se rozvrtala D1, už měla dávno stát alternativa R35 a pak se na D1 můžou realizovat třeba do skonání světa. Takle utnout tipec nejvytíženější komunikaci v česku si koleduje o řádný průšvih. Bohužel bez politické ani jiné odpovědnosti, bohužel.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 7. 2013 12:34

S tim nadelate, vsak se tam v podstate nic dramatickeho nedeje
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 18. 7. 2013 12:40

jo vsak s m4 souhlas. tim co jsem psal jsem se nesnazil nic vyvracet, jenom dodat ze dle mne by tam mel byt uz ted byt dostavovan i treti proud v kazdem smeru. ted kvuli tomu borti mosty a podobne, a priste az bude treti pruh potreba tak to budou delat zas?
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 7. 2013 12:42

Nebudou, nove mosty uz budou pripravene pro budouci variantu 3+3, tedy budou mit opory dal od sebe
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 18. 7. 2013 12:45

Bohužel tři pruhy by byly dost investičně náročné bych řekl. Výkupy pozemků, posunování benzínek, nastavování mostů, přihloubení zářezů, atd. To by bylo na věky obávám se. Ale určitě by si tři pruhy zasloužily úseky kolem Brna, Vysočinu bych nechal klidně dvouproudou. Ale tím neřikám že by semi třípruh nelíbil, jenom vidím na úseku Chodov - Mirošovice, jak pár idiotů uprostřed dokáže veškerou takovou investici zmařit svou bezohlednou jízdou, za kterou je v drtivé většině nečeká ani žádný postih. Prostě tři pruhy ano, ale dovolte předjíždět zprava.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků