průběžné vlákno rekonstrukce D1

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 9. 2019 07:33

SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 19. 9. 2019 07:40

pěkně si serou do hnízda jen co je pravda - za 10let budou plakat že silnice I.třídy kapacitně nestačí
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Hustoles 19. 9. 2019 07:47

Bud v klidu, za 10 let se bude jeste stale projektovat...
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 19. 9. 2019 08:17

D43 ani I/43 v nové stopě nebude, s tím je potřeba se smířít.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 19. 9. 2019 17:43

Postavíme rovnou hyperloop a bude vyřešeno 8-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 19. 9. 2019 18:13

Hlavním dodavatelem bude Katoda Olomóc 8-)
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 20. 9. 2019 12:03

jurajec píše:pěkně si serou do hnízda jen co je pravda - za 10let budou plakat že silnice I.třídy kapacitně nestačí


jestli tam projede denně 20tis. aut, tak i při navýšení o 50% by měla čtyřproudovka stačit
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod goes 20. 9. 2019 12:10

Ta cesta se nedela na 5-10 let ze
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 20. 9. 2019 12:12

Než bude. Tak budem litat.
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 20. 9. 2019 12:21

goes píše:Ta cesta se nedela na 5-10 let ze


Proto píšu o tom navýšení (s tím, že teď to blbě ale zvládá stávající komunikace). Jestli tam vy věci znalý předpokládáte za 15-20let nárůst na 100tis. aut, tak na Václavák a protestovat.
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod goes 20. 9. 2019 12:48

Kapacita silnice 1 tridy a dalnice v rychlosti 120 kmh je 2900 vozu za hodinu a pruh, pri rychlosti 100 je to taky 2900 a pri rychlosti 80 je to 3000 vozu za hodinu a pruh. To je rucity idealni stav.

Tudiz muzeme rici, ze kapacita bezpecna je okolo 5 000 vozu za hodinu. Doprava urcite neni rovnomerne rozlozena a budou tam spicky ze. Proste v noci a pres den bude treba 1000 aut a ve spicce klidne uz ted 2-3 tisice.

Je taky mozne, ze se zvysi doprava pote, co budou mit lidi lepsi auto dostupnost a prejodu z vlaku a busu.

Takze pokud by se tam dnes presunulo 15000 aut, tak uz dnes bys byl tak na 40 % kapacity silnice a za 10 let muzes byt na 70 % to mi moc pohled dob udoucna neukazuje

Osobne si v horizontu 15-20 let navyseni odpravy o 100 % umim v pohode predtavit kor na te silnici.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 20. 9. 2019 13:15

Na druhou stranu nás má začít ubývat, je tlak na nižší přepravu zboží sem a tam, na přesun dopravy na koleje, ... . Jak píšeš, plánuje se na hodně let dopředu a dálnice ukousne více krajiny a půdy, takže odpovědný přístup je na místě.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod burty s krenem 20. 9. 2019 13:23

?!?
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 23. 9. 2019 16:11

Já osobně počkám, až v TV nastaví zrcadlo :-)
https://archiv.ihned.cz/c1-66645880-sta ... avy-dalnic
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 23. 9. 2019 16:19

pokud si na to posvítí - lze pracovat I v noci, to zní logicky
jurajec
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků