Skutečný řidič - důkaz místo slipů

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Pouzivate meziplyn?
Jo, aspon ten falesny 26 %  25%  [ 26 ]
Jasne, ten pravy 23 %  22%  [ 23 ]
Co je to meziplyn? 15 %  14%  [ 15 ]
Mello 37 %  36%  [ 37 ]
Celkem hlasů : 101

Odeslat příspěvekod Pajjoun 27. 1. 2014 22:40

lukas.pce píše:a co chces delat kdyz jedes na dvojku ke kruhaci a neodhadnes rychlost prijizdiciho, slapnes na to ;-)

tam fakt neni cas neco vymejslet, samozrejme pokud tam jeste nejsem najetej tak zabrzdim

Je fakt, že ty už budeš mít elektro plyn, ale prostě pořád to mam za takovej projev hulvátství. Klidně zvedam i menší motory z litru, ale citlivě.
Ale k tobě to sedí. Dnešní óda na ESP v kombinaci s timhle přístupem "popasuj se s tim ty mrcho" jenom uceluje obrázek člověka, co za volantem víc a víc degeneruje.

A pořád to nepovažuju za naložení. Ten výraz mi vyloženě drásá. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 27. 1. 2014 22:50

vůbec nevíš.. ;-)

tu ecu jednotku upravujuu a vim co to pri plným plynu v nizkejch otackach dela.

ESP jsem zkousel jenom co dokaze, driftovat se s nim stejne neda ;-)
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 27. 1. 2014 22:51

Nevim, protože pro to co tu popisuješ prostě nemam pochopení.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 27. 1. 2014 22:55

a co je na tom k nepochopení?

jaká oda na esp? Jenom jsem psal ze se to s tim neda poslat do hodin, a to jsem se fakt snazil, druhou veci je ze kdyz to v zatacce prezenu tak vyletim cumakem ven a esp jenom trochu pomuze k zatoceni ale ne dostatecne
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 27. 1. 2014 22:58

To je prave ten problem, ze bez ESP a podobnych sracek si ridic osaha fyzikalni limity jeste v situacich, kdy jsou zvladnutelne... Tyhle vychytavky vedou jen k vseobecne demenci.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 27. 1. 2014 22:59

na druhou stranu je zase blbost driftovat nekde s vyplym esp kdyz v provozu jezdim se zapnutym ;-)

ale treba tezko se nauci reakce ze pri nedotacivym smyku pomuze pridat plyn.. (pri decceleraci)
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 27. 1. 2014 23:49

JardaB píše:To je prave ten problem, ze bez ESP a podobnych sracek si ridic osaha fyzikalni limity jeste v situacich, kdy jsou zvladnutelne... Tyhle vychytavky vedou jen k vseobecne demenci.

Pokud jezdíš jak hovado, tak tě nezachrání ani všichni svatí, natož elektroničtí asistenti. Ono osahaní fyzikálních limitů proběhne tak jako tak. V autě moderně vybaveném poznáš limit podle blikajících kontrolek a práce auta. Rozumným to postačí, aby si zapamatovali, že tady končí sranda. V autě bez asistentů si ve stejný moment naděláš do kalhot, to v lepším případě.
Pokud někdo zkouší, co všechno ta kontrolka na palubovce zvládne, tak se dostáváme zase k první větě.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Weeper 28. 1. 2014 00:08

A znalec limitů promluvil! :D

o<:) :twisted:
BMW M3 F80 317kW (431k) - a život dává opět smysl
S4 B8, 3.0TFSI quattro 245kW (333k) - odpočívej v pokoji


"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
Weeper
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 28. 1. 2014 08:45

Kibitz píše:... V autě moderně vybaveném poznáš limit podle blikajících kontrolek a práce auta. Rozumným to postačí, aby si zapamatovali, že tady končí sranda. V autě bez asistentů si ve stejný moment naděláš do kalhot, to v lepším případě....

To je fakt, zásahem ASR nebo ESP sranda končí. Zlaté auta co tyhle systémy nemají
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 28. 1. 2014 09:01

Záleží, jak je ESP nastavené. U Forda zkrotí každý náznak smyku, u SSS dovolí docela drsné hození bokem, než zasáhne. Takže u něj ani nemám potřebu ho vypínat.
jandaxx
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod JardaB 28. 1. 2014 09:27

Akorat vetsina lopat nebude mit ani tuseni, jake kontrolky na nej blikaji a co to znamena... Jenom vi, ze majit ty vychytavky a muzou diky tomu prasit bez omezeni protoze to nejak elektronika zaridi....
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 28. 1. 2014 09:37

abych řekl pravdu za posledních nejméň deset let jsem na sněhu nikoho prasit nepotkal. Spíše naopak, všichni jedou vesměs tragicky pomalu
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 28. 1. 2014 10:16

Vana666 píše:abych řekl pravdu za posledních nejméň deset let jsem na sněhu nikoho prasit nepotkal. Spíše naopak, všichni jedou vesměs tragicky pomalu

Ono to spíš než se záměrným "prasením" souvisí s tím, že lidi zpravidla vůbec netuší po čem jedou a jak moc to klouže. Když je to bílý, tak uberou a pokud je to přemrzlý sníh táhnou se třeba poloviční rychlostí než to reálně bez problémů snese. A někdy jindy začne na sníh pršet, ale protože při zemi mrzne, začne se tvořit ledová krusta, která na rozdíl od přemrzlýho sněhu klouže až neuvěřitelně, ovšem řidiči uberou na úplně stejnou, "bílou" rychlost. V tu chvíli se pohybujou na hranici adheze a pak přichází první smyk v životě, který zvládne málokdo a divení se, jak je to možný, vždyť přeci nejsou piráti a jeli pomalu.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 28. 1. 2014 10:18

.. a navíc přece měli ESP


jinak to že v hlubokém mrazu to už moc neklouže je určitě pravda, ale paradoxně jedou všichni ještě pomaleji
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 28. 1. 2014 10:39

Vana666 píše:.. a navíc přece měli ESP


jinak to že v hlubokém mrazu to už moc neklouže je určitě pravda, ale paradoxně jedou všichni ještě pomaleji


Krystaly ledu/sněhu jsou pak ostrý, tvrdý a pevný. Jezdí se na tom perfektně. Ovšem nesmí to bejt posypaný solí, to pak je umydlenej, klouzavej sníh i hluboko pod nulou.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků