Do 200, s klimou, nový

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod miromen4 23. 12. 2012 14:13

Kibitz píše:
Pajjoun píše:
miromen4 píše:Pajjoun
Subjektivni ? No běž se projet a budeš mit jasno. Několik srovnavaček kde učinkovali jak Punto tak Fiesta bylo s tim že Fiesta se snad vždy umistnila na přednich přičkach pokud nevyhrala a Punto na těch poslednich. A ja se ani nedivim. Nejvic se u punta sraželi body pravě za celkovou jizdu.

Píšu o těch brzdách, to že tobě přijde jedovatej neznamená, že to někomu nebude vyhovovat.

jedovatý jsou brutálně, ale to je jenom o zvyku. u fiesty bych se fakt bál těch 44kw ve spojení s klimou. 0 - 100 za 17s je otřesný. ono je pěkný, že je to možná dobrý auto, ale ve spojení s tímhle motorem asi nemá cenu o tom ani uvažovat.


Ja jezdil pravě s tou slabši variantou a pravě s ni se mi ve městě a okoli jezdilo lip a byla tedy přesvědčivějši než 1.2 v Puntu. Reakce na plyn a celkova ochota. A to i přesto že to zrychleni u Fiesty nevypada moc pěkně. Na dalnici to muže byt ovšem jine a ta klima na tom bude určitě dost znat ale to i u te Fiati 1.2.

-- 23 pro 2012 14:15 --

Pajjoun píše:Překvapivě rozumně napsáno. Tady ti musim dát +1. :-)


Ó velke dík. :D
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod C3luar 23. 12. 2012 14:17

Pajjoun: U teba nemá cenu diskutovať, nauč sa čítať ... napísal som vo všetkom voči ostatným uvedeným modelom, uviedol som tam aj hlavný dôvod a to sú jazdné vlastnosti toho auta. Samozrejme to potom detailne pre takých menej chápavých s nižším IQ rozpísal miromen4, začo mu ďakujem. Rovnako som ale aj spomenul že pri danej motorizácií to asi bude aj tak jedno.

aiKoN: Samozrejme nie, preto som aj uviedol že diskusia je viac menej bezpredmetná, nakoľko sa zohľadňujú rôzne skúsenosti a podstatný je aj tak výber a fin. možnosti ktoré má k dispozícií človek čo pôjde auto kupovať. (viď. príspevok vyššie)

miromen4:
Ja som nenapísal konkrétne na Punto nič zlé, to auto samo o sebe neurazí, osobne patrím k tej skupine čo by ma ani na tom nič extra nenadchlo. Ale samozrejme v danej kategórií to určite nebude tak zlé ako Thália a pod. Tam sa mi teda nepáči vôbec nič ... takže s tebou prakticky súhlasím.
---------------------------------------------------------------
NB:
>Toshiba Satellite P50B (new 2014)
>Toshiba Satellite A-300 (6 years and still run ...)
>Toshiba Tecra A8 (sweet dreams)
Mob: NOKIA Lumia 625
Auto: Ford Fiesta (MK6)
C3luar
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 23. 12. 2012 14:20

Ale no tak, jestli chceš urážet a napadat, moh si to napsat rovnou. Přizpůsobil bych se. Očividně si svym názorem vůbec nejseš jistej, když se uchyluješ k útokum, poměřování IQ... Ikdyž možná to bude jinou národní mentalitou.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod C3luar 23. 12. 2012 14:25

Pajjoun: národnostnú mentalitu by som tu moc neťahal, sám si predviedol tú svoju v plnej paráde, prípadne možno máš nejaký komplex, neviem.

miromen4: Klimatizácia u týchto slabších motorizácií je celkovo problém, v meste to práve ako si spomenul moc nevadí, pri ostrejšej prevádzke prípadne diaľnica, to je skutočne problém.

Na druhú stranu, v tejto cenovej hladine to aj tak bude o kompromise, buď na úkor motorizácie a + vo výbave prípadne naopak. atď ...
---------------------------------------------------------------
NB:
>Toshiba Satellite P50B (new 2014)
>Toshiba Satellite A-300 (6 years and still run ...)
>Toshiba Tecra A8 (sweet dreams)
Mob: NOKIA Lumia 625
Auto: Ford Fiesta (MK6)
C3luar
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 23. 12. 2012 14:31

V podstatě souhlas s kolegy, u Punto vs. Fiesta se základními motory je to asi tak, že:
Punto - prostornější interiér i kufr, o pár koní vyšší výkon a lepší zrychlení, o trochu lepší sedačky (myslím u Easy a z mého subjektivního pohledu), posilovač s režimem City.
Fiesta - modernější auto, lepší řízení a řazení, dynamičtější podvozek, levnější prodloužení záruky.

Má Ford u Fiesty už spolehlivě pořešenou ochranu proti korozi?

Klima: v nejhorším se před táhlým stoupáním vypne a pak zase zapne, no...
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 23. 12. 2012 14:32

sice zase "proprděná" sedadla, ale 80 koníků, parkovací senzory a zimní kola:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kryton4 23. 12. 2012 14:39

Ja resil stejne dilema pred skoro 2 lety, v mnohem mam s Kibitzem stejne nazory na auto, objel jsem vsechny kandidaty a vybral Punto Evo a to jsem se jel puvodne do Fiatu podivat na Grande Punto Actual misto ktereho je dnes ten POP - a ten priplatek na Easy(drive Evo) se urcite vyplati i kdyz dnes Easy ma horsi vybavu co drive Evo Dynamic

Aby se v tech Puntech prase vyznalo 8-P

Dnes mas vetsi vyber nez ja pred 2 lety takze to mas tezsi. Ja moc ty Dacie a Thalie neprozivam.

Minusem a zaroven plusem Punta je 1,2 motor-***** to jede,zadna technicka moderna ale je to velmi!!! spolehlivy spolecnik :tleskani

V te Fieste jsem se citil stisnene
kryton4
Nováček

Odeslat příspěvekod robbert 23. 12. 2012 14:41

Cca tři roky zpátky jsem měl možnost jezdit s Puntem. Najeto asi 1500km a mohu říct, že nic moc teda.... Nějak mě to auto neoslovilo. Byla to sice 1,4, ale nepadlo mi do ruky. Divné brzdy, posilověč řízení byl taky takový všelijaký. Takže za mě raději tu Fiestu.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod C3luar 23. 12. 2012 14:42

Beaumont píše:
Má Ford u Fiesty už spolehlivě pořešenou ochranu proti korozi?

Klima: v nejhorším se před táhlým stoupáním vypne a pak zase zapne, no...



Čo sa korózie týka: osobne mám MK6, tam som teda problém nezaznamenal, úprimne povedané mám aj na pár miestach poškodený lak,škrabance (mesto :roll: ) na viacerých miestach a taktiež nič. Spodok rovnako veľmi zachovalý. Známy má novú verziu Fiesta a tam si dovolím tvrdiť že ochrana auta a kvalita laku celkovo je voči tomuto dobre ošetrená.

Aby som ale len nechválil, napríklad čo sa toho laku u starších fiest týka, ochrana napríklad bokov vozidla mi príde náchylnejšia na poškodenie laku,farby(náteru) a pod. To je ale opäť subjektívne a pochybujem že to bude v tejto kategórií mínusom. Respektíve neverím že Thalia a Punto na tom budú v tomto smere lepšie

K tej klíme: Dá sa to veru riešiť aj takto v podstate jednoducho, na druhú stranu sú ľudia ktorých to ani nenapadne že im motor nejako neťahá, prípadne nedokážu akceptovať tento fakt celkovo.
Naposledy upravil C3luar dne 23. 12. 2012 14:51, celkově upraveno 1
---------------------------------------------------------------
NB:
>Toshiba Satellite P50B (new 2014)
>Toshiba Satellite A-300 (6 years and still run ...)
>Toshiba Tecra A8 (sweet dreams)
Mob: NOKIA Lumia 625
Auto: Ford Fiesta (MK6)
C3luar
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kryton4 23. 12. 2012 14:48

robbert píše:Cca tři roky zpátky jsem měl možnost jezdit s Puntem. Najeto asi 1500km a mohu říct, že nic moc teda.... Nějak mě to auto neoslovilo. Byla to sice 1,4, ale nepadlo mi do ruky. Divné brzdy, posilověč řízení byl taky takový všelijaký. Takže za mě raději tu Fiestu.


Brzdy jsou na Puntech super,ja nevim proc furt pisete o jedovkach-je to zvyku. Ted jsem jel s Fusionem a prislo mi ze to nebrzdi :shock:

To stejny ty posilovace v Evu mi funguje dokonale :D co furt mate,ale to ctu v kazdem testu takze takova ohrana pisnicka ;-)

Ja se projel v Rasinu s Fiestou jako dobry ale ta stisnenost byla hrozna a to nemluvim o zadnich sedackach-jako sardinka
kryton4
Nováček

Odeslat příspěvekod Beaumont 23. 12. 2012 14:50

C3luar:
Ford a ochrana proti korozi: Fajn, to rád slyším.

Klima: No, já taky občas jezdím v Pandě 1.2 4x4 (není moje), kde má těch 60 koní co dělat a když vidím větší kopec nebo předjíždím, tak klimu vypínám.
Na okraj: Do města nebo do lehkého terénu / na sníh je ta Panda 4x4 super, kvůli krátkým kvaltům to do nějakých 80 docela pěkně jede a krátká jednička funguje skoro jako redukce. Nad 100 už je to mrtvé, ale přesto s tím majitel spokojeně ve dvou dospělých lidech odjel cestu 2x350km po dálnicích a vůbec si nestěžoval...

kryton4: To je prostě subjektivní, mě brzdy ani posilovač v Puntu taky nevadily. Na druhou stranu Fiesta má lepší řízení, jen jí chybí režim City, který je docela fajn při parkování / couvání.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod C3luar 23. 12. 2012 14:57

Ešte k tomu posilovaču riadenia a brzdám celkovo ...

To je skôr trend výroby by som povedal. Kto mal česť jazdiť v starších vozoch, uzná že posilovače riadenia boli podľa mňa nastavené rozumnejšie (aj keď povedzme menej komfortne pre určité skupiny vodičov), nakoľko človek mal lepšiu predstavu o reakcií vozidla. tj. vec ktorá je tabu pre začinajúcich šoférov, prípadne to ani neriešia.

Punto , Fiesta si myslím že OK. To skôr napríklad u Hyundai i20 som mal pocit že je to teda preposilované až moc.

Brzdy to je to isté, napríklad Punto osobne neviem, Fiesta si myslím že spoľahlivé brzdy. Ale taký nový Renault Megane mi príde dosť ostrý. Thalia napríklad nová/stará tam ten pedál musí človek na ten brzd. pedál skutočne dupnúť aby bol účinok ...
Naposledy upravil C3luar dne 23. 12. 2012 14:58, celkově upraveno 1
---------------------------------------------------------------
NB:
>Toshiba Satellite P50B (new 2014)
>Toshiba Satellite A-300 (6 years and still run ...)
>Toshiba Tecra A8 (sweet dreams)
Mob: NOKIA Lumia 625
Auto: Ford Fiesta (MK6)
C3luar
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 23. 12. 2012 14:58

C3luar píše:Pajjoun: národnostnú mentalitu by som tu moc neťahal, sám si predviedol tú svoju v plnej paráde, prípadne možno máš nejaký komplex, neviem.

Ještě si jednou zpětně pročti, cos napsal. Začal si napadat a teď se budeš vykrucovat, že si chudáček ublíženej, že za všechno může zlej Pajjoun? velmi nízký, až ubohý.
Ale jak čtu o pár příspěvků dál, tak si hrdym majitelem Fiesty, což mnohý vysvětluje. Prostě tě po koupi danýho auta postihla porucha zvaná fanatismus. A s tim já nic nenadělam, ani kdybych chtěl...
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kryton4 23. 12. 2012 14:58

Jj jasne je to subjektivni.

Prijde mi ze Kibitz ma takove naroky jako ja :-) taky na auto prdim,hlavne aby to bylo spolehlive a levne na provoz,proto jsem se ja priklonil k Fiatacke 1,2 absolutne bezproblemovy motor
kryton4
Nováček

Odeslat příspěvekod robbert 23. 12. 2012 14:59

ten motor má jen jednu chybu: Nejede :D
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků