Přituhuje !!!

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Přejete si zpřísnění dopravních předpisů?
ano 49 %  31%  [ 49 ]
ne 92 %  59%  [ 92 ]
je mi to jedno 14 %  9%  [ 14 ]
Celkem hlasů : 155

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 12:21

goes píše:ja bych hlavne rekl, ze svet nekonci Prahou a ani ji nezacina. Dalsi vec, pokud se tam vejde MHD a auta a odvezou ty lidi a lidi bude vice a bude treba vice lidi odvest, tak to ta Praha zvladne jak prosim?
Zcela urcite taky jeden autobus svym mistem pobere vice lidi, nez individualni doprava. Takze mozna kdyby v praze zmizelo 5 aut a misto nich tam pribyl jeden autobus, tak se kapacita zvedne. Tudiz nebude treba cesta extremne znevyhodnit individualni dopravu s tim, ze se nasadi vice tech busu, kterym uvolni misto to auto?
Takze ono by realne stacilo extremne zpoplatnit prahu a hura MHD ma najednou mista habakuk.


ale je tu blaze
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 12:22

Pritom jsme pomerne mala zeme bez extremu prirody ala alpy apod. ktere by komplikovay budovat kolektivni zpusoby dopravy na vysoke urovni. Vlaky a kolejova doprava ruzneho typu se vylozene nabizi. Kvalitni napojeni primestske a mestske dopravy apod.

Ale pokud proste clovek bydli 20 km od prace a ma na vyber v roce 2019 bud 15-20 minut autem nebo hodinu kolektivni dopravou s komplikovanymi prestupy, kilometrovymki prechody z jednoho uzlu na druhy apod. tak to cloveka proste nenamotivuje v nicem.

-- 6. 12. 2019 12:22 --

Tomas B píše:
goes píše:ja bych hlavne rekl, ze svet nekonci Prahou a ani ji nezacina. Dalsi vec, pokud se tam vejde MHD a auta a odvezou ty lidi a lidi bude vice a bude treba vice lidi odvest, tak to ta Praha zvladne jak prosim?
Zcela urcite taky jeden autobus svym mistem pobere vice lidi, nez individualni doprava. Takze mozna kdyby v praze zmizelo 5 aut a misto nich tam pribyl jeden autobus, tak se kapacita zvedne. Tudiz nebude treba cesta extremne znevyhodnit individualni dopravu s tim, ze se nasadi vice tech busu, kterym uvolni misto to auto?
Takze ono by realne stacilo extremne zpoplatnit prahu a hura MHD ma najednou mista habakuk.


ale je tu blaze


tady jo
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 6. 12. 2019 12:32

Přesně. Proto kdyz lid nepřesvědčim na logické argumenty a lepší služby. Tak jim ty horší proste nákazu ať směrnici nebo znevýhodněním toho druhého.
Klasika politická v naši zemi. Nejsme schopni zajistit jednu službu. Tak nařídime zákaz druhé.
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 12:33

goes píše:Pritom jsme pomerne mala zeme bez extremu prirody ala alpy apod. ktere by komplikovay budovat kolektivni zpusoby dopravy na vysoke urovni. Vlaky a kolejova doprava ruzneho typu se vylozene nabizi. Kvalitni napojeni primestske a mestske dopravy apod.

Ale pokud proste clovek bydli 20 km od prace a ma na vyber v roce 2019 bud 15-20 minut autem nebo hodinu kolektivni dopravou s komplikovanymi prestupy, kilometrovymki prechody z jednoho uzlu na druhy apod. tak to cloveka proste nenamotivuje v nicem.

-- 6. 12. 2019 12:22 --

Tomas B píše:
goes píše:ja bych hlavne rekl, ze svet nekonci Prahou a ani ji nezacina. Dalsi vec, pokud se tam vejde MHD a auta a odvezou ty lidi a lidi bude vice a bude treba vice lidi odvest, tak to ta Praha zvladne jak prosim?
Zcela urcite taky jeden autobus svym mistem pobere vice lidi, nez individualni doprava. Takze mozna kdyby v praze zmizelo 5 aut a misto nich tam pribyl jeden autobus, tak se kapacita zvedne. Tudiz nebude treba cesta extremne znevyhodnit individualni dopravu s tim, ze se nasadi vice tech busu, kterym uvolni misto to auto?
Takze ono by realne stacilo extremne zpoplatnit prahu a hura MHD ma najednou mista habakuk.


ale je tu blaze


tady jo


ja myslim tady
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod JardaIIx 6. 12. 2019 13:08

V našich podmínkách lidem zkomplikovat dojíždění z vesnic nějakým brutálním zvýšením daňové zátěže, tak je to nejlepší cesta, jak je poslat na pracák. Použitelná alternativa prostě neexistuje. Prodloužit dojížděcí časy o dvě hodiny denně není alternativa.
JardaIIx
Nováček

Odeslat příspěvekod Nekenieh 6. 12. 2019 14:36

Přesně. Abych si snad připravil žlutou vestu. :-D
Hromadná doprava nedává mimo velká města povětšinou žádný smysl. Protože tam se žádné hromady lidí nepovalují. A když si zjistíte za kolik BUS jezdí člověkokilometr a vozokilometr, tak ani ve městech nejde o žádnou ekologii, ale spíš řešení prostorové otázky. V těch nákladech se totiž skrývá ta ekologie jaksi komplexně, bo to není jen nafta, jak si naivkové myslí.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 16:34

Povidej jak bus c veze 50-60 lidi v jednom je v souctu mene ekologicky jak 50-60 single aut vezouci 50-60 lidi d prace.
Jinak samotna jizda mhd neni nejak pomalejs nez auto jen tim jak neni podporovana tak neni dotazena jak by mela.
Jak rikam samotny zakaz aut je kravina. Podporovany a organizovany presun na hromadnou dopravu je funkcni reseni

Navic je na case eliminovat nitnost dojizdet nekam za praci. Vyrobni apod veci jsou jasne ale je stale vice povolani ktere fyzickou pritomnost nekde proste nijak nevyzaduji. A zacal bych statni spravou
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 6. 12. 2019 18:00

musej zvýšit dojezdy elektrokoloběžek a podobnejch vehiklů :D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 6. 12. 2019 18:06

goes píše:Ale pokud proste clovek bydli 20 km od prace a ma na vyber v roce 2019 bud 15-20 minut autem nebo hodinu kolektivni dopravou s komplikovanymi prestupy, kilometrovymki prechody z jednoho uzlu na druhy apod. tak to cloveka proste nenamotivuje v nicem.


Ano, tohle je podle mě ten hlavní problém. Třeba já si můžu zase vybrat, jestli do práce pojedu hodinu autem a nebo dvě a půl MHD. Co z toho si vyberu, je asi jasné a ať jde v takovém stavu někdo s kecy o ekologii někam. Až bude MHD reálná alternativa, klidně na ni přejdu a rád ušetřím ty prachy, co musím teď valit do provozu auta, které si při nájezdu 36 tkm ročně něco koštne.

Pak jsou ale občas dny, kdy něco většího vezu a pak je třeba auto, bez ohledu jak efektivní je MHD.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 12. 2019 00:09

To chce asi najít si práci blíž bydliště nebo se přestěhovat blíž k práci.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 7. 12. 2019 02:44

To je právě problém Prahy, že lidi nebydlí blízko práce. Pak se ta doprava může *****.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 12. 2019 07:51

Arnie J píše:To chce asi najít si práci blíž bydliště nebo se přestěhovat blíž k práci.


Jako, já bych neřekl, že nejsem spokojený, našel jsem si efektivní řešení, při kterém je to zvládnutelné a pohoda. Není to top, zas tolik jezdit bych nepotřeboval i kvůli tomu, kolik to stojí, ale vzhledem k tomu, že mě řízení baví, nevnímám to tak negativně, jak by to asi hodně lidí vnímalo. Navíc mě ta práce baví. Přestěhovat se nejde, tady má zas práci manželka :D

Spíš mě sere, jak se rojí čím dál víc kokotů, co strašně fundovaně tvrdí, jak je auto neekologické a zbytečné (vsude přece jede mhd) a snaží se vyvolat dojem, že se má společnost za jeho používání cítit špatně, furt ve vzduchu díky tomu visí kdejaké zákazy...
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 12. 2019 07:56

puk123 píše:To je právě problém Prahy, že lidi nebydlí blízko práce. Pak se ta doprava může *****.


To dáno asi i tím, že za půlku ceny skromného bytu v Praze mají barák v satelitu.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 12. 2019 08:21

aikoN píše:
Arnie J píše:To chce asi najít si práci blíž bydliště nebo se přestěhovat blíž k práci.


Jako, já bych neřekl, že nejsem spokojený, našel jsem si efektivní řešení, při kterém je to zvládnutelné a pohoda. Není to top, zas tolik jezdit bych nepotřeboval i kvůli tomu, kolik to stojí, ale vzhledem k tomu, že mě řízení baví, nevnímám to tak negativně, jak by to asi hodně lidí vnímalo. Navíc mě ta práce baví. Přestěhovat se nejde, tady má zas práci manželka :D

Spíš mě sere, jak se rojí čím dál víc kokotů, co strašně fundovaně tvrdí, jak je auto neekologické a zbytečné (vsude přece jede mhd) a snaží se vyvolat dojem, že se má společnost za jeho používání cítit špatně, furt ve vzduchu díky tomu visí kdejaké zákazy...


Ale oni maji proste pravdu ze indi doprava autem je neekologicka a vetsinou zbytecna a mela by se nahradt neco zdravejsim. To je proste fakt. Druhou veci je jak by se to melo resit. Cim to nahradit apod. Tam je druhy fakt a to ten ze v planu jsou jen zakazky a staveni prekazek ale ne to ze by s tim prinesli ta reseni.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 12. 2019 08:28

Ale však jo, klidně ať se nahradí. Ale ať je to něco na podobné úrovni, ne návrat do jeskyně.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků