Přituhuje !!!

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Přejete si zpřísnění dopravních předpisů?
ano 49 %  31%  [ 49 ]
ne 92 %  59%  [ 92 ]
je mi to jedno 14 %  9%  [ 14 ]
Celkem hlasů : 155

Odeslat příspěvekod Lexx 6. 12. 2019 08:22

Jouda.III píše:Se zintenzivní měření rychlosti tzv. za bukem

:D
Lexx
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 08:23

JardaB píše:prituhuje?


jako v cem?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 6. 12. 2019 08:27

Vždyť to píše, v lokálním plátku.
PatV
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 08:34

ale vzdyt se nic nezavadi, tak jak muze prituhovat, ze se nekde neco diskutuje, nebo ze nekde nekdo neco rekne je na hony vzdalane od toho, ze by se to melo realizovat.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 6. 12. 2019 09:52

A uz to je i v globalnim platku https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ ... ?zdroj=top bohužel si to "premium" nepřečtu...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 09:55

prectes
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaIIx 6. 12. 2019 10:05

Imho to není žádný hoax. To jsem četl už dávno, že bez brutálního zdražení, nejen nafty, ale i benzínu, se prostě emisní plány nedají splnit. Dodatečné příjmy by měly pomoci zaplatit celkový přerod energetiky a dopravy. Synergicky s dotacemi potom motivovat k přechodu na elektromobily.
JardaIIx
Nováček

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 6. 12. 2019 10:06

A hlavně dost lidí přestane jezdit a tím pádem emise produkovat. Dnes jezdí autem každý pomalu z obývaku do ložnice.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 10:07

kdyz stal benal 10, tak lidi rikali, ze kdyby stal 20 tak nebudou jezdit, stoji 30 a jezdi 10x vice nez predtim o tom to neni. Jezdit se bude dal.

Jen se tesim, ze tim stat vybere 100, ale na dotacich chudym a kompenzacim vyplati 120...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 6. 12. 2019 10:07

To jsou vyhlídky..
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 6. 12. 2019 10:44

goes píše:kdyz stal benal 10, tak lidi rikali, ze kdyby stal 20 tak nebudou jezdit, stoji 30 a jezdi 10x vice nez predtim o tom to neni. Jezdit se bude dal.

Jen se tesim, ze tim stat vybere 100, ale na dotacich chudym a kompenzacim vyplati 120...

To není o faktické ceně benzínu, ale o ceně benzínu ve vztahu k výši příjmu, dnes je benzín levný.
Nikdo tak neuvažuje o tom, zda někam pojede. Když by dnes stál 45 Kč při nezměněné výši příjmu, tak už řada lidi bude přemýšlet, zda někam pojede.
Jezdit se bude pořád, to je pravda. Stejně jako, že na dotacích stát ( a tedy my, prostý lid) vždy prodělá.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 10:55

bude premyslet tyden-dva, ponadava a jede se dal. Jako jo, pri cene treba 100 za litr v dnesni dobe, bych tu zmenu uz bral, ale 40-50 bych moc zmenu nevidel realne.

nicmene na teto forme se mi nelibi to, ze proste to dopadn na nizkoprijmove lidi, kteri uz tak maji dost slozity zivot, takze jim to jeste vice zkomplikujeme a postavime jeste vice barier.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 10:56

souhlas
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 10:56

Pokud opravdu chceme byt eko, tak bychom meli podporovat eko veci. Pokud chci napalit ceny paliv pro individualni dopravu tak ok, pak ale dejme extremni podporu hromadne doprave, cenovou i kvantitativni.
K tomu motivujme, aby lidi jezdili ve vice lidech a aby auta nemela nesmyslne parametry. Procp roboha stavet auta co maji 100-200-300 kW v elektri? to ma byt eko? Ne.
A mohli bychom pokracovat.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 10:57

máš pravdu, ale v tomhle nesouhlas, páč v tomhle jsem jájínek
Tomas B
Guru

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků