Přituhuje !!!

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Přejete si zpřísnění dopravních předpisů?
ano 52 %  30%  [ 52 ]
ne 104 %  60%  [ 104 ]
je mi to jedno 17 %  9%  [ 17 ]
Celkem hlasů : 173

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 11. 2022 10:56

Tak, od toho jsou architekti, aby to zhodnotili. Že je to z pohledu laika neřešitelné neznamená, že to řešitelné není.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 11. 2022 11:14

Já to nevyloučil, ale zhodnotil jako finanční masakr.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 11. 2022 11:19

Však jo. Ale nějaké chytré řešení nebo volba vhodné technologie to může dostat do realistických poměrů.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 24. 11. 2022 11:20

Bože...
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 11. 2022 11:21

A jéje
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod impact 24. 11. 2022 11:41

Tak hlavně ono to funguje reálu trochu jinak. Postavíš víc parkování, lidi začnou víc jezdit víc autama a zase nebude kde parkovat. Navíc se zhorší doprava celkově, protože město není nafukovací.
impact
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 11. 2022 12:09

já jezdím každý den kolem ventilku
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 11. 2022 13:01

impact píše:Tak hlavně ono to funguje reálu trochu jinak. Postavíš víc parkování, lidi začnou víc jezdit víc autama a zase nebude kde parkovat. Navíc se zhorší doprava celkově, protože město není nafukovací.


Jakože teď nejezdí, když nemají kde parkovat? A proč myslíš, že teď není kde parkovat - protože má každá domácnost jen jedno auto?

Na více aut by právě ta cenová regulace taky krásně fungovala. V případě domácností s více auty půjdou v případě zvýšení ceny ta auta navíc jako první.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 11. 2022 13:22

Tak když seš hloupej už teď a máš napsaný dvě auta v domácnosti na jednu osobu, tak taky neplatíš za druhý auto stejných 1.200kč ale myslím 7.000kč.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod impact 24. 11. 2022 13:37

Teď jedou třeba mhd, protože nechtějí řešit hledání parkování v cíli. Ale když uvidí, že parkování je snadno dostupné, tak místo mhd použijou radši auto. Takže na silnici bude víc aut a větší kolony.

Možná namíteš, že to se přece dá řešit zkapacitněním silnic, ale to dopadne úplně stejně. Další lidé, kteří by normálně autem nejeli, protože nechtějí stát v koloně, se tak, rozhodnou jet. Ve výsledku doprava zase jen zhoustne.

Proto se všude cpou zóny a cyklostezky a pruhy pro busy a podobné věci. Čím víc lidí ve městě nepoužije auto, tím bude doprava lepší.
impact
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 11. 2022 13:42

Je to začarovanej kruh a i když se dají některý věci třeba zlehka zlepšit, člověk musí brát, že se nic zásadně nezmění pokud nám nezakážou auta nebo jejich cena nevylítne astronomicky nahoru.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 11. 2022 13:46

Já bych řekl, že parkování v cíli je jen menší část rozhodnutí, zda jet autem. Daleko větší váhu bude mít ono stání v koloně. Mám-li to tedy brát podle sebe.

-- 24. 11. 2022 12:56 --

Ale teda obecně já fakt už teď nechápu lidi, co jsou v rámci města ochotní poskakovat v autě a nemají k tomu důvod, že třeba něco vezou apod. Já už to teda cestou do a z práce projedu, protože když jedu velkou vzdálenost mezi městy a to auto tak jako tak beru, byl by přestup na jiný typ dopravy jen zbytečná komplikace, nejspíš bez zásadního časového zisku. Když mám ale doma možnost to auto úplně vynechat, tak to rád udělám, protože kolony mě psychicky vyloženě zabíjí. To radši jdu pěšky, na koloběžce nebo MHD a pokud si představím, že třeba něčí cesta do práce se skládá jen z onoho poskakování v rámci města a nemá tam tu plynulou dálniční část, tak nechápu, jaktože si to ještě nehodil a naopak to bere jako lepší variantu.

V tomto ohledu dělají různí asistenti pro popojíždění v kolonách medvědí službu. Kdyby to lidí neměli a k tomu manuál, tak se na to podle mě hodně z nich vysere.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 11. 2022 14:04

Mě kolony a popojíždění taky zabíjej, ale MHD použiju vpodstatě jen někdy s rodinou. Mám rád svůj prostor, svůj klid, v létě nesmradlavej vzduch....takže auto prostě vždy i když je to někdy na čas horší, tak ty ostatní věci mi to násobně vrátí. Ale zaplaťpánbůh, že to tak nemají všichni ;-)
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 24. 11. 2022 14:32

Já furt nechápu, co jako hodláte "řešit", když od začátku to žádné řešení nemá. V zahuštěné výstavbě města naordinovat pomalu ke každému občanovi auto a jeho parkování je nesmysl. Nevejde se to tam a ani ty auta nelze rozumně používat, protože se tam navzájem utlučou.
Takže řešením je se na to vykašlat, zóny zrušit a brát to jako fakt.
Prostě k pražskému bytu poblíž centra tak nějak patří, že je autem obtížně dostupné a zaparkování často nemožné. Od toho se pak odvíjí cena té nemovitosti.
Na venkově se zas cena nemovitosti zas odvíjí od toho, že je tam tak nějak naprd zábava a práce, ale na dvoře mohu zaparkovat dva autobusy a na silnici jsem povětšinou sám.
Každý ať si svobodně vybere.

Chtít na venkově Národní divadlo a ve městě pohled na volně pasoucí se stádo krav je poněkud dětinský požadavek.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 11. 2022 14:34

Řešit chce něco akorát pan Telefon mám ten pocit, ostatní ví, že se stejně nic nevyřeší, jen konverzují.

-- 24. 11. 2022 14:37 --

A tohle by chtělo, aby zelený mozci měli jako "tapetu" na PC a telefonu: "Chtít na venkově Národní divadlo a ve městě pohled na volně pasoucí se stádo krav je poněkud dětinský požadavek."
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků