Přituhuje !!!

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Přejete si zpřísnění dopravních předpisů?
ano 49 %  31%  [ 49 ]
ne 92 %  59%  [ 92 ]
je mi to jedno 14 %  9%  [ 14 ]
Celkem hlasů : 155

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 10:59

to ja taky, ja to beru z pohledu toho, ze pokud chce nekdo hlasat ekologii, tak at ji prosazuje tak, ze to dava fakt smysl. Ne ze zariznu jednu nekoncepcni vec z padesati.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 11:01

souhlas
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Lukas063 6. 12. 2019 11:12

A to zase jo.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 11:13

zkazil si nám hru
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Lukas063 6. 12. 2019 11:29

Máte čas na hraní?

:D

Tak sorry jako...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 6. 12. 2019 11:34

goes píše:Pokud opravdu chceme byt eko, tak bychom meli podporovat eko veci. Pokud chci napalit ceny paliv pro individualni dopravu tak ok, pak ale dejme extremni podporu hromadne doprave, cenovou i kvantitativni.
K tomu motivujme, aby lidi jezdili ve vice lidech a aby auta nemela nesmyslne parametry. Procp roboha stavet auta co maji 100-200-300 kW v elektri? to ma byt eko? Ne.
A mohli bychom pokracovat.

Přesně, aby MHD byla efektivní, ve města ideálně zdarma, navazovala na ní železniční síť, případně P+R a u dálnice parkoviště, kde z vesnic se sjedou 4 a pak dál pokračují jedním autem.
Řeší se eko, ale automobilky tlačí SUV a 4x4, což je z hlediska spotřeby.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 11:59

Lukas063 píše:Máte čas na hraní?

:D

Tak sorry jako...


v pohodě, jsem se naobědval, takže dobrý

-- 6. 12. 2019 12:00 --

Koleckobetonucimalty píše:
goes píše:Pokud opravdu chceme byt eko, tak bychom meli podporovat eko veci. Pokud chci napalit ceny paliv pro individualni dopravu tak ok, pak ale dejme extremni podporu hromadne doprave, cenovou i kvantitativni.
K tomu motivujme, aby lidi jezdili ve vice lidech a aby auta nemela nesmyslne parametry. Procp roboha stavet auta co maji 100-200-300 kW v elektri? to ma byt eko? Ne.
A mohli bychom pokracovat.

Přesně, aby MHD byla efektivní, ve města ideálně zdarma, navazovala na ní železniční síť, případně P+R a u dálnice parkoviště, kde z vesnic se sjedou 4 a pak dál pokračují jedním autem.
Řeší se eko, ale automobilky tlačí SUV a 4x4, což je z hlediska spotřeby.


si nedopsal
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 6. 12. 2019 12:01

Jo, už jsem musel kliknout :D

"(...) což je z hlediska spotřeby hovadina."
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 12:07

ale tečku si ještě stačil :D
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod jurajec 6. 12. 2019 12:08

Vam pripada ze se MHD muze jeste zasadne vylepsit ? V ramci centra Prahy uz neni kde brat - tramvaj, metro, autobusy se neflakaji, vlakovy linky jezdi v maximalnich intervalech v ranni spice. Proste nebude jezdit zasadne vic tramvaji nebo autobusu. Tesim se az dostavi novy tramvajovy trate napr. tu spojku mezi hlavnim nadrazim a vaclavakem to je zasadni vylepseni. Ale jinak nelze cekat nic novyho. Do pruhu pro MHD se nam v prubehu pristiho roku zacnou ve vetsich poctech PHEV a EV (<50g/CO2) auta a brzo tu vyhodu rychlych pruhu budou muset pro takova auta zrusit.
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod Tomas B 6. 12. 2019 12:11

v Praze jedu MHD odhadem tak jednou za dva měsíce (možná i tak přeháním), ale z vyprávění spoluobčanů a lidí ze zahraničí, je že MHD v Praze je kvalitní
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 12:12

ja bych hlavne rekl, ze svet nekonci Prahou a ani ji nezacina. Dalsi vec, pokud se tam vejde MHD a auta a odvezou ty lidi a lidi bude vice a bude treba vice lidi odvest, tak to ta Praha zvladne jak prosim?
Zcela urcite taky jeden autobus svym mistem pobere vice lidi, nez individualni doprava. Takze mozna kdyby v praze zmizelo 5 aut a misto nich tam pribyl jeden autobus, tak se kapacita zvedne. Tudiz nebude treba cesta extremne znevyhodnit individualni dopravu s tim, ze se nasadi vice tech busu, kterym uvolni misto to auto?
Takze ono by realne stacilo extremne zpoplatnit prahu a hura MHD ma najednou mista habakuk.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 6. 12. 2019 12:15

No asi k tomu dojde jeste predtim nez dostavi obchvat, to bude jeste sranda :D tezky rozlisit transitni dopravu ktera nema kudy jinudy jet) a cloveka co 'si veze ***** v aute' a jede do prahy s umyslem zaparkovat (tfuj!) !
Naposledy upravil jurajec dne 6. 12. 2019 12:17, celkově upraveno 1
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod goes 6. 12. 2019 12:17

tak ono zase pokud budou cekat na obchvat, tak si myslim, ze drive bude teleportace, nebo hotovy obchvat prahy
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 6. 12. 2019 12:18

Tak v Praze chybí krom D, třeba okružní linka metra, která by odlehčila centru.
Na A i B je ještě prostor pro zkrácení intervalů.
Je třeba postavit nové tram trati, ideálně na vlastním tělese.
Příměstské vlaky naráží na nekapacitní infrastrukturu - jen dvě koleje na Vyšehradském mostě, pořád jen jedna kolej do Dejvic atd..

V Ostravě jsou dlouhé intervaly, chybí alternativní propojení do centra přes Dolní oblast Vítkovice, není moc využitá železniční doprava.

Ostatní moc nevím.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků